فال امروز جمعه ۲۰ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ممکن است سعی کنید که امروز با یک فریب راحت خود را دلخوش کنید اما واقعیت می‌تواند بسرعت تمرکز شما را برگرداند و شمارا به شدت تکان داده تا از خیالات خام خود بیرون بیایید. اگر تا کنون در خیال پردازی‌های خود غرق بوده اید الان دیگر این راه برازنده‌ای برای ادامه زندگی نیست. از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید. حتی اگر به شدت به زمین خوردید بلند شوید گرد و غبار را از خودتان بتکانید و سعی کنید رویکرددیگری نسبت به زندگی داشته باشید.

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز پافشاری کردن روی اعتقاداتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به دردنخور وقتتان را تلف نکنید. در عوض فقط لحظه حال را درک کرده و رهبری تمام کسانی که می‌خواهند از شما پیروی کنند را برعهده بگیرید.

 

فال متولدین خرداد:

اخیراً روابط دوستی شما مورد تأکید بوده است و امروز هم که ماه جدید در هفتمین خانه شراکت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اکنون تنها چیزی که تفاوت کرده است این است که شما برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست کمک می‌کنید. با وجود این به یاد داشته باشید که قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از کلمه های ساده استفاده کنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینکه بخواهید کار بزرگی را شروع کنید تأمل نکنید.

فال متولدین تیر:

شما دوست دارید امروز را طوری بگذرانید که انگار هیچ برنامه و نقشه از پیش تعیین شده‌ای نداشته‌اید. حتی اگر این جریان یک روش غیرمعمولی و بی‌قاعده برای شما باشد، ولی اکنون اگر خودتان را به این جریان بسپارید لذت بردن از زندگی خیلی آسان می‌شود. محکم و ثابت قدم باشید، ولی نباید دیگران را به خاطر کارهایتان سرزنش کنید. درضمن با دیگران مهربان باشید، به خصوص وقتی که یک نفر تصمیم دارد با شما ارتباط برقرار کند.

 

فال متولدین مرداد:

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیتها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می‌دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می‌کنید که دست و پای شما را بسته اند و می‌خواهید محدودیتهایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید بد نبوده است.

 

فال متولدین شهریور:

خوشبختانه امروز یک روز خوب برای شما خواهد بود چرا که آسمان شما کاملا صاف و آفتابی است و به راحتی می توانید همه چیز را مشاهده نمایید. از این موقعیت استفاده کرده و به مسیر زندگی خود نگاه کنید و دریابید که چه چیزی باید انجام دهید تا به اهداف خود برسید و فکر خود را محدود نسازید. این شرایطی که با آن روبرو هستید، شما را قادر می سازد که اهداف بلند مدت تان را تعیین کرده و با تلاش واستقامت و البته کمی شانس براحتی به آنها دست یابید.

 

فال متولدین مهر:

امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

 

فال متولدین آبان:

 

امروز شما چیز جدیدی یاد می‌گیرید که برایتان سود و منفعت معنوی و سیاسی خواهد داشت، اما مدتی طول خواهد کشید که شما قلباً این موضوع را بپذیرید. مطالعات اخیر شما تا حدودی ذهنتان را باز کرده و بهتان کمک می‌کند که به زندگی با دید متفاوتی نگاه کنید؛ بنابراین شما ایده‌های جدید را جذب می‌کنید. خوشبختانه علایق جدید شما خواسته‌هایتان را بهتان یادآوری کرده، شما را آگاه می‌کند و به زندگی‌تان نیز معنا می‌دهد.

 

فال متولدین آذر:

شما بالاخره نتیجه سخت کار کردن خود را می‌بینید و پاداشی که درجستجویش بودید به شما داده خواهد شد. شما می‌توانید کاملاً از روند کاری خود لذت ببرید، مخصوصاً اگر امروز کار خود را به خوبی انجام داده باشید. متاسفانه شما اعتقاد پیدا کرده‌اید که لیاقت زندگی لوکس و تجملی‌تری را دارید و این موضوع باعث تنبل شدن خواهد شد. این طرز فکر اشتباه است؛ حتی اگر شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این نباید باعث شود از زیر بار مسئولیت‌های روازنه و همیشگی خود شانه خالی کنید.

فال متولدین دی:

شما امروز به هویت خود و احساسات‌تان اطمینان و ایمان کامل دارید، اما گفتن این موضوع به دیگران اصلاً کار راحتی نیست. شما اصلا دوست ندارید نقاط ضعف خود را آشکار کنید. ولی به خصوص وقت‌هایی که در جمع دوستانتان هستید کمتر از آن چیزی که فکر می‌کردید توانایی دفاع کردن از خود را دارید. لزومی‌ ندارد که درجمع زیاد حرف بزنید، اما دیوارهای غیر لازمی که دور خود کشیده اید و شما را از دوستانتان دور کرده است را فرو بریزید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز حوادث جادویی در راهند! اما اگر شما نخواهید بهایی بپردازید پیروزی و توفیق در روابطتتان حاصل نمی شود. اگرچه شما آرزو می کنید که همه چیز بازی و تفریح باشد، اما به اندازه کافی هم باهوش هستید که بفهمید باز کردن آغوشتان به روی عشق گرفتار شدن در غم و اندوه را نیز به دنبال دارد. خوشبختانه اگر به احساسات خود توجه کرده و ببینید که شما را به کجا می کشانند، عشق و علاقه شدید امروزتان آسایش و راحتی بیشتر را در آینده به دنبال دارد.

 

فال متولدین اسفند:

امروز می‌خواهید کاری را برای اولین بار انجام دهید و برای همین مشتاق ولی نگران هستید. شما ترجیح می‌دهید که درباره موقعیت کنونی بیشتر بدانید و فکر می‌کنید این کار به شما قوت قلب لازم را خواهد داد. اگر زمان کافی داشته باشید دوست دارید که برای این مسئولیت و ماموریت،‌ مهارت‌هایی را که لازم دارید یاد گرفته و تمرین کنید. اما زمان کافی برای این کار ندارید. با ترس‌هایتان مواجهه شوید و تا جایی که امکان دارد از روی ترتیب و به قاعده جلو بروید.