فال امروز جمعه ۱۹ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

رفتارهای عجیب و غریب خود شما می تواند بیشتر از رفتر بی ثبات یک فرد دیگر برای شما دردسرساز باشد. خبر خوب این است که افراد دیگر به سرعت شما در حال تغییر دادن رفتارهایشان هستند. و خبر بد این است که با وجود این تغییر  وادار کردن دیگران برای تلاشی دوطرفه می تواند کار سختی است. صبر کردن برای شما بهتر از کشمکش داشتن است.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز احساس می کنید کنترل زندگی روزمره ان از دستتان در رفته است و هرقدر بیشتر سعی می کنید اوضاع را به حالت قبل برگردانید، رضایت کمتری حاصل می شود. اخم نکنید؛ دنیا به آخر نرسیده است!! درحقیقت شاید بهتر از آنچه خودتان فکر می کردید عمل کرده باشید. تا هفته آینده که بهرام  به طور مستقیم در مسیر نشانه شما قرار بگیرد مدتی طول می کشد تا بفهمید که چقدر پیشرفت کرده اید.

 

فال متولدین خرداد:

همه چیز گویای این است که شما بدون دوستانتان هیچ کاری نمی توانید بکنید. امروز شما احساس رخوت و سستی می کنید و فکر می کنید که توانایی کمی برای کار کردن دارید، اما زمانی که بتوانید کاری انجام دهید خیلی خوشحال خواهید شد. نباید یک جا بنشینید و در مورد احتمالاتی که وجود دارد بحث کنید. اصلاً اهمیتی ندارید که شما چه تصمیمی می گیرید. فقط با دیگران ارتباط داشته باشید و فرصت تفریح کردن و شاد بودن را از دست ندهید.

فال متولدین تیر:

امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت تر از همیشه است. یک توجه عمیق می تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی دانید که کجا می خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

 

فال متولدین مرداد:

ممکن است شما فکر کنید که عصبانیت تان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه های شما پیروی کند طبق برنامه ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می خواهند کارهای عجیب بکنند.

 

فال متولدین شهریور:

ماه نو امروز در هشتمین خانه از “روابط صمیمی” شما قرار گرفته است. شما دیگر نمی توانید در رابطه ای که همسرتان دیگر نمی تواند خودش را با شما تطابق دهد راضی باشید. وقتی که دیگر این رابطه برایتان مفهومی ندارد دیگر تصور و خیال ثمری نخواهد داشت. برای شما اکنون این قاعده مطرح است؛ “همه یا هیچ”! می توانید با فهمیدن اینکه اجرای یک تعهد به آن معنی که برای شماست برای دیگری آن طور نیست خودتان را دلگرم کنید؛ اگر این گونه فکر کنید می توانید از افسردگی و ناامیدی اجتناب کنید.

 

فال متولدین مهر:

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

فال متولدین آذر:

امروز از وسوسه ها دوری کنید که روز ناراحت کننده ای نداشته باشید! برای اینکه اگر زیادی ریسک پذیر باشید ممکن است فقط شخصی که خیلی دوستش دارید را از خودتان برنجانید. این مشکلی واقعی است که از میزان فعالیتهایتان می کاهد، برای اینکه ظاهرا همه چیزها برای شما مهم تر از این مشکل هستند و به نظر می رسد که شدت احساسی شما از رفتار های افراطی حمایت می کند. بااین حال وقتی به اواسط هفته نزدیک تر می شویم, شما آرزو می کنید که ای کاش همه رازهایتان را فاش نکرده بودید! فراموش نکنید که لازم نیست همه رویاها و خیالات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال متولدین دی:

تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری  رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

 

فال متولدین بهمن:

کسی که شما همیشه بهش وابسته بودهید امروز زیاد قابل اطیمنان نیست، بنابراین بهتر است که امروز خودتان مراقب اوضاع باشید. اگر شما زیاد به دیگران متکی هستید، اگر امروز برای شما کاری نکردند، نگران نشوید. به جای اعتراض کردن و غر زدن به دیگران، بر روی چیزهایی که می توانید تغییرشان دهید تمرکز کنید، چراکه ممکن است آنها دست به عمل اشتباهی بزنند.

 

فال متولدین اسفند:

بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.