فال امروز جمعه ۱۸ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز یکی از روزهای استثنایی برای شماست که ترجیح می دهید به جای اینکه خیلی جدی و منطقی باشید یک داستان بگویید یا یک شعر بنویسید. دوست دارید دیگران ببینند که چقدر باهوشید.اما امروز نمی توانید به آسانی به این هدف برسید. نیازی نیست که با قول تعهد به آنچه نمی توانید انجامش دهید خودتان را برای شکست و ناامیدی آماده کنید. به خودتان اجازه دهید که خیال پردازی کرده و در رویا فرو بروید، فردا دوباره می توانید به دنیای واقعی برگردید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز می خواهید که همه چیز را ساده بگیرید، پس شما می توانید موفقیتهای قبلی تان را کامل کنید. اما حتی اگر روزتان را با آرامش شروع کنید، شاید نتوانید آن گونه که انتظار داشته اید استراحت کنید. در حالیکه شما با مسائل احساسی مربوط به گذشته تان دست به گریبان باشید، در این صورت شما بدترین دشمن خود خواهید بود. اگر شما بتوانید به خاطرات بد با دیدی مثبت نگاه کنید، درحالیکه به خودتان این شانس را می دهید که واقعاً از زندگیتان لذت ببرید، همچنین می توانید خود را از مسائل احساسی بی نتیجه رها سازید.

 

فال متولدین خرداد:

ممکن است امروز کسی برای شما یک داستان بسیار بلند تعریف کند و شما اصلا متوجه اغراق کردن او نشوید. معمولا شما دروغگویی را دوست ندارید. اما موضوع اصلی این است که شما چگونه می توانید عمدا خود را فریب دهید تا داستان دروغی را باور کنید. رویاپردازی مهم است اما نکته لازم و ضروری این است که بدانید واقعیت چیست و خیال و رویا کجاست.

فال متولدین تیر:

شما در طول دو هفته آینده روابط عاشقانه جدیدی را تجربه می کنید و یا اینکه به روابط قبلی تان نشاط و زندگی تازه بخشیده می شود. ماه جدید در پنجمین خانه شما یعنی خانه عشق نشانه ای اتفاقی است، بنابراین هم کانون به نهایت خود رسیده است؛ چراکه شما برای روابط عاشقانه خود خواستار آزادی و وقت خالی هستید.

 

فال متولدین مرداد:

شما فردی هستید که در معرض دید دیگران هستید، دیگران همیشه شما را با   نگاه تحسین مشاهده می کنند، به همین علت در تصمیم گیری های تان مغرور شده اید و فکر می کنید که شما از افراد دیگر بالاتر هستید، شاید این موضوع صحت داشته باشد اما هنگامی که شخصی از شما کمکی می خواهد بهتر است به او کمک کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شما نباید خیلی انرژی تان را تلف کنید و باید آن را ذخیره کنید، به خصوص اگر هفته واقعا سخت و پرکاری را پیش رو داشته باشید. در نهایت غلبه کردن بر هیجانات تجریبات اخیر امکان پذیر است، اما بهتر است که آگاهانه از حجم و میزان آن بکاهید تا بتوانید تعادل و آرامش خود را بازیابید. به یاد داشته باشید، الان کمتر بهتر از بیشتر است!!

 

فال متولدین مهر:

شما امرز با کسی برخورد خواهید کرد که به نظر می رسد احساسات شما را تحت تاثیر خواهد داد و شما می توانید دست تان را پر نگاه دارید. شاید کششی که در رابطه شخصی وجود دارد به یک نقطه نظر مشترک منجر شود یا اینکه با یکی از همکاران تان درگیر می شوید. اگر این برخورد در وهله اول پر استرس به نظر می رسد، از موقعیت خود عقب نشینی نکنید. به خاطر اینکه حتی در تاریک ترین ابرها هم نقطه نورانی ماه دیده می شود پس بدبینانه به ماجرا نگاه نکنید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز آمادگی این را داشته باشید که یک فرشته واد زندگی تان شود!! اصلاً ممکن است این فرد را قبلاً هم دیده باشید. ژوپیتر در هفتمین خانه تان یعنی خانه افراد خاص قرار دارد و اطرافیان شما بیشتر از قبل از شما حمایت می کنند، ولی ناگهان خورشید وارد این چرخه شده و همه چیز را به هم ریخته و درهای شانس و فرصت را به روی شما می بندد، در این بین دوستانتان هم حمایت های خود را از شما دریغ می کنند!

 

فال متولدین آذر:

امروز یک نفر کاملا رک و بی پرده با شما حرف می زند و ممکن است کمی عصبانی بشوید. شما مثل اینکه فکر می کنید همه چیز را راجع به یکی از دوستان خوبتان می دانید و سپس به چیزهایی توجه می کنید که با آنچه فکر می کردید واقعیت دارد جور در نمی آید. شما نمی دانید مشاهدات اخیر خود را باور کنید یا فرضیات گذشته خود را! به زور دنبال جواب نباشید؛ حقایق به مرور زمان روشن خواهد شد.

فال متولدین دی:

امروز وقتی که افراد مختلف با داستان های سرنوشت درام خود وارد زندگی تان می شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

 

فال متولدین بهمن:

تمرکز شما امروز روی انجام دادن کارهایی است که قبلا قول آنها را داده بودید و ممکن است به سختی کار کنید تا جاییکه باعث شوید سهوا دوستان تان را نادیده بگیرید. وای به حال کسی که سر راه شما بایستد چرا که آماج تمام ناامیدی های شما خواهد شد مخصوصا اگر شما ندانید که چگونه  باید همه کارها را انجام دهید. بهترین سیاستی که می توانید اتخاذ کنید این است که کارها و پروژه های بزرگ تان را به وظایف کوچک تقسیم بندی کنید و یکی را پس از دیگری انجام دهید. تنها راه برای رسیدن به هدف تان این است که گام هایی کوچک اما با تعمق و تامل بیشتر بردارید!

 

فال متولدین اسفند:

در خانه کارهای زیادی دارید که ملزم به انجام آنها هستید اما علاقه ای به شروع کار ندارید. اما شما می دانید که این تنبلی تمام چیزهایی که امروز می خواهید به آنها برسید را به تعویق می اندازد. حتی اگر باید به این تنبلی خود غلبه کنید مسئولیت هایی را که در خانه دارید را به جای به تاخیر انداختن انجام دهید و به جای اینکه فقط درباره وظایف تان صحبت کنید آنها را انجام دهید. آغاز کردن کار آسان نیست اما زمانیکه کار را شروع کردید احساس خوب و مثبتی در رابطه با خودتان خواهید داشت.