فال امروز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

این ماه مشکل اصل شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگرچه دوشنبه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است.  شاید شما از برنامه هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای که ریخته اید عمل کنید. با همه این احوال وقتی کاری را تمام می کنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینکه معمولاً  کارتان را به درستی انجام می دهید. بنابراین اگر کارهای کوچکی را به طور کامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است که کارهای بزرگی را تقبل کرده و آنها را نیمه تمام رها کنید.

فال متولدین خرداد:

امروز یک چیزهایی به شما الهام می شود که از آینده ای در هم و برهم با خبر می شوید. اما آگاهی در مورد آنچه لازم است انجام دهید مانند عمل کردن به آن نیست. سعی نکنید هر کاری را امروز تمام کنید. نیازی هم نیست به خاطر ناتمام گذاشتن کارهایتان عذرخواهی کنید. فقط کارهای روزانه ی خودتان را انجام دهید و سعی کنید به بهترین نحو آن را انجام دهید.

فال متولدین تیر:

امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید دور افتاده اید و نمی توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می کند.

فال متولدین مرداد:

امروز هوش و دقت فوق العاده شما واقعاً تعجب آور است، شما امروز می توانید بدون اینکه حتی دیگران بفهمند که شما از آنها زرنگ ترید، از پرداختن به موضوع های نامطبوع و نادرست اجتناب کنید. امروز برایتان بهتر است که آرام تر کار کنید و حتی اگر کارهایی است که ممکن است بیشتر از آنها لذت ببرید، بهتر است که بر روی مسائل عاطفی اصرار داشته باشید.

فال متولدین شهریور:

ناراحتی و ناامیدی شما ناگهان به نقطه اوج خود رسیده و شما انقدر کفری می شوید که نمی توانید احساسات واقعی خود را پنهان کنید. متاسفانه نشان دادن خشم و عصبانیت اصلا شما را به اهدافتان نزدیکتر نمی کند، اما شما دلتان نمی خواهد که جلوی خشمتان را بگیرید. اگر سعی کنید که احساسات خود را مخفی کنید، آنها از بین نمی روند، اما اگر کمی درنگ کنید می توانید با رفتاری مناسب تر و مثبت تر ترسهای خود را ابراز کنید.

فال متولدین مهر:

خیلی راحت است که روی زندگی دیگران متمرکز شوید اما این کار باعث می شود مسئولیت های مهمی که دارید را نتوانید انجام دهید. ممکن است فقط نیازهای بی اهمیت خود را مد نظر قرار دهید. با وجود اینکه این نوع از اندیشه های اجتماعی می تواند مورد تحسین قرار گیرد، امروز تنها فقط در راه پیشرفت و ترقی شخصی خود قرار گیرید. خوشبختانه، خودخواه بودن می تواند تنها برای دیگران که در پایین مسیر قرار دارند مفید باشد.

فال متولدین آبان:

امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی های شما می تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

فال متولدین آذر:

شما دو روزفرصت دارید تا کارهای نیمه تمام خود را سر و سامان دهید تا زمانیکه ماه به نشان شما بازگردد و دوره جدیدی را در زندگی شما ایجاد کند. این زمان خوبی برای شروع یک کار جدید نیست؛ بهتر است آن کارهایی که ناتمام مانده اند را به پایان برسانید. اما انجام دادن وظایف تان در کمال شایستگی برای شما کافی نیست. مسایل بسیاری برای شما وجود دارند که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید تا انرژی و شادمانی را برایتان با هم بوجود بیاورند.

فال متولدین دی:

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت ترین مکان برای ماهی های شماست شما می توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره  فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته اند.

فال متولدین بهمن:

شما خیلی برای مشکلات و غم و غصه افراد دیگر و تلاش می کنید و اما بهر ترتیب آنها از آن شما نیز می شوند! شما نمی توانید به راحتی از سطح بالای شور و هیجانی که نیاز به وقت و توجهتان دارد جدا شوید. شاید استرسها کاملا از بین نروند، اما حداقل کمی به جواب نزدیک تر می شوید. سعی نکنید که به تنهایی از هر چیزی سردر بیاورید. تکیه کردن به یک دوست صمیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که یک دکتر برایتان تجویز می کند!!

فال متولدین اسفند:

امروز شما می توانید یک کاه را به کوهی تبدیل کنید و خودداری کردن از این رفتار برایتان خیلی سخت است، برای اینکه امروز محدوده دیدتان کمی کوچک شده است. زندگی به این پیچیدگی که شما فکر می کنید نیست. اما بدون اینکه مانع تحقق پیدا کردن آروزهایتان بشود از تعداد آنها می کاهد. صحبت کردن در مورد شکستهایتان زمانی می تواند بهتان کمک کند که از افراد دیگر نخواهید مشکلات شما را حل کنند.