فال امروز جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز هرچقدر که به برنامه ریزی خود بیشتر بچسبید و بخواهید تابع آن باشید، بیشتر از آن جدا می افتید. پس بهتر است به جای اینکه بر طبق ساعت و زمان بندی خود کار کنید، هر کاری که به نظرتان در مرحله بعدی درست می آید را انجام دهید. عجیب اینکه هرقدر از جاه طلبی و بلند پروازی خود بکاهید بیشتر به دست می آورید

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما بین رویاهای جذاب و زیبای خود و واقعیت های زندگی گیر افتاده اید. شما کاملا آماده اید که نگرانی هر روزه تان را دو ریخته و با دوستان تان با شادمکانی برقصید!! اما هنوز هم نگران نقاط مبهمی هستید که برایتان پوشیده مانده اند. این نگرانی ها شاید مدت های مدید با شما همراه بوده و شما کاملا با آنها آشنا هستید، اما باید با داشتن نگرش های مثبت آنها را فراموش کنید. شما هنوز هم وقت زیادی برای انجام دادن کارهای قدیمی دارید.

 

فال متولدین خرداد:

 شما باید از چند نفر معذرت خواهی کنید! و یا حداقل باید قول هایی که بهشان عمل نکرده اید را اجرا کنید. حتی اگر قبلاً قصد و نیت خوبی داشتید، ولی به خاطر مشکلات عدیده از مسیر اصلی خود خارج شده اید. ولی بالاخره این ایام نیز می گذرد. تا می توانید وقت گذاشته و موقعیت خود را در دوستی های جدیدتان مشخص کنید و برای بهتر کردنشان برنامه ریزی کنید.

فال متولدین تیر:

هنگامی که شما برای کمک کردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید که در جلوی جمع به دیگران کمک کنید؛ و واقعاً دوست ندارید که شناخته بشوید. اغلب اوقات همین که بفهمید کار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید کرد و شما می توانید هر تصمیمی که گرفته اید را به اتمام برسانید.

فال متولدین مرداد:

به جای اینکه با تصمیمات تزلزل ناپذیر خود نظر دیگران را جلب کنید — کاری که شما اغلب خوب از عهده اش بر می آیید– در روش کارتان تغییری ایجاد کنید. شاید این کار برای شما مفید باشد و باعث شود مدتی را با آرامش سپری کنید. اگر شما از این روش جدید ناراضی بودید، آن وقت می توانید روشتان را تغییر دهید. اما اگر شما مسیری را که برگزیده اید دوست داشتید، می توانید شادمانه به راهتان ادامه بدهید.

 

فال متولدین شهریور:

اگر امروز کمی نقطه ضعف های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس های خود البته آنهایی که به گرفتاری های اخیرتان مربوط می شوند، صحبت کنید.

 

فال متولدین مهر:

امروز شاید کمی عصبانی بشوید، برای اینکه اوضاع در حال تغییر کردن است و شما نمی توانید تا موقعی که این تغییرات در دسترستان است آنها را به چنگ آورید. اگر یک نفر ازتان حمایت کند یا حتی عاشقتان باشد، تبلی و سستی های شما گل می کند! به جای اینکه سعی کنید اوضاع را همین طوری ثابت نگه دارید، از توقعات گذشته خود دست برداشته و بعد ببینید چه اتفاقی برایتان می افتد.

 

فال متولدین آبان:

 

شاید شما دوست داشته باشید روزتان را با کمترین میزان ناآرامی و بی نظمی سپری کنید، اما اگر شما هیچ کاری هم نکنید ظاهراً می توانید از دردسر دوری کنید. شاید شما مجبور شوید برنامه های مرتب و زمان بندی شده خود را کنار گذاشته و حسی کار کنید. خوشبختانه در حالیکه فرصتهای هیجان انگیزی به زندگی تان راه پیدا کرده اند، طبیعت غریزی شما بهتان کمک می کند این فرصتها را ببینید.

 

فال متولدین آذر:

داشتن دوستان خیلی خاص در زندگی واقعاً نعمت بزرگی است. امروز برای نشان دادن عشقتان و قدردانی کردن از افرادی که در زندگیتان واقعاً نقش اساسی ایفا کرده اند روز مناسبی است. اما کم کاری نکنید؛ اگر لازم است حرفی بزنید حتماً به طور کامل بگویید. اگر همه حقایق گفته نشوند مثل این است که یک پیام را به صورت کامل به کسی نرسانیم. خوشبختانه آنها هم به حرفهای شما گوش خواهند داد و به صحبتهای صمیمانه شما احترام خواهند گذاشت.

فال متولدین دی:

امروز انرژی تان کمی فروکش می کند!! پس بهتر است یک نفس عمیق بکشید و آرام تر کار کنید. سپس ماه برج میزان پرسرعت وارد سومین خانه تان – یعنی خانه کارهای ضروری- می شود و سرعت زندگی تان را افزایش می دهد. شاید ابتدا اینگونه به نظر نرسد، اما بعد بسیاری از گرفتاری های شما حل می شود! اگر خود را برای چنین روزی آماده کرده باشید می توانید کار خود را روی غلتک بیندازید.

 

فال متولدین بهمن:

گاهی اوقات زمانی که شما نیاز دارید دیگران را مجبور کنید به بهترین ایده هایتان گوش دهند، برایتان سخت است که به اندازه کافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را که انتخاب کرده اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید که حس ششمتان شما را هدایت کند، حتی اگر احساس می کنید که این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال کردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اکنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیکه به سمت جلو پیش می روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت ها برسید.

 

فال متولدین اسفند:

همچنانکه امروز ستاره ژوپیتر مقابل خورشید قرار گرفته است شما هم می توانید معاشرتی تر باشید. وقتی که دیگران شما را تشویق می کنند، شاد بودن راحت است، باز هم شما می توانید احساسی جدی تر به آنچه که انجام می دهید داشته باشید. شم فهم قوی شما از آنچه که اتفاق می افتد می تواند برای شما خوش شانسی بیاورد. بالا را نشانه بگیر و از ریسک کردن نترس.