فال امروز جمعه ۱۲ آذر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز با برقرار کردن یک ارتباط عمیق با عقیده هایتان می توانید قدرت فوق العاده ای کسب کنید. اما اگر سعی کنید با تمرکز کردن بر روی هیجانات یک حادثه بیرونی انرژی تان را تقویت کنید، ناامید خواهید شد. وقتیکه شور و اشتیاقتان هم زمان با تغییر کردن مشکلات کمرنگ شد، در جستجوی پیدا کردن معنا در این موقعیت اخیر نباشید. فراموش نکنید ایمان شما الان ازتان محافظت خواهد کرد.

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

 

فال متولدین خرداد:

ممکن است نیاز داشته باشید که امروز از ارزش خود دفاع کنید چرا که باعث می شود دیگران بفهمند شما چه نقشی در پیشبرد اوضاع دارید . معمولا شما دوست دارید که عقایدتان را برای خودتان نگاه دارید با این وجود سکوت شما اکنون می تواند به غلط نشان دهنده رضایت تان باشد. زمانیکه شروع کنید تا خودتان را تفسیر کنید ممکن است گفتگو در مسیر دیگری بیفتد. آرامش خود را از دست ندهید؛ فقط به بحث و موضوع اصلی پرداخته تا دیدگاه های خود را بیان کنید.

فال متولدین تیر:

 شما معمولاً در مورد نظریات فیلسوفانه آبستره تان صحبت می کنید و این کار را با تعصب شدید انجام می دهید. اما امروز که ماه از سرتاسر خانه هشتم شما می گذرد، احتمال دارد که بیشتر در مورد مسائل شخصی صحبت کنید. لازم نیست که شما از صحبت کردن در مورد احساسهایتان اجتناب کنید، حتی اگر این آشکار سازیِ احساسات شما را ناراحت کند. به مسائل حاشیه ای بپردازید؛ احساسهای شما بیشتر از هر چیز دیگری در خود شناسی به شما کمک خواهند کرد.

 

فال متولدین مرداد:

اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این کار را برایتان بکنند. جالب اینجاست که اگر آنها امروز شما را سرزنش کنند، شما هم به آنها ایراد می گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می کنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط کمک کردن باشد، شما نمی توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت کار کنید تا زندگی تان را تغییر دهید.

فال متولدین شهریور:

بعضی وقت ها شما آسان گیرتر از چیزی که همیشه هستید ظاهر می شوید. به هر حال، امروز، شما مایل هستید که دیگران را از سر راه تان کنار بزنید فقط به خاطر اینکه زمان برای خودتان لازم دارید.اما این به این معنی نیست که شما اجتماعی نیستید. بلکه به این خاطر است که دوست ندارید یک شیاد را جلوی دیگری بیندازید تا احساس خوبی داشته باشد. سعی نکنید اعمال تان را توجیه کنید، فقط سعی کنید زمانی که با دیگران مهربان هستید این احساس واقعی و درست باشد.

 

فال متولدین مهر:

امروز احساسات شدید شما تبدیل به آگاهی شده اند، اما هنوز با دیگران احساس راحتی نمی کنید. شما ترجیح می دهید سرتان خلوت تر باشد، اما این خواسته های جدید شما می تواند زندگی تان را از این رو به آن رو کند. باوجود اینکه شما برای ابراز کردن احساسات تان وقت کافی دارید که دنبال کلمات مناسب بگردید، ولی باز هم دیگران منظور شما را بد متوجه می شوند. فکر نکنید که آنها شما را درک نمی کنند. شما باید زمانی را برای فکر کردن به چیزهایی که تا بحال فکر می کردید آنها را خوب می شناختید اختصاص دهید.

 

فال متولدین آبان:

سفر کوچک شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه های گذشته خود شده بودید و اکنون بهتر است که به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست که شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق کنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیرکانه ترین سیاست شما اکنون این است که هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی که باید در آینده بگیرید، دخیل کرده و از هر دو استفاده کنید.

 

فال متولدین آذر:

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده اید، و الان فکر می کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

 

فال متولدین دی:

 شما امروز از کمک کردن به افراد دیگر دست کشیده اید، برای اینکه می خواهید  پیام خود را بلندتر و واضح تر به گوش آنها برسانید. یا شاید هم می خواهید خودتان را از قید پروژه ای که فکر می کنید به بیراهه رفته آزاد کنید. در هر دو مورد شما باید به انگیزه هایتان اهمیت بدهید، چراکه اگر ترس انگیزه اصلی شما باشد، هیچ کدام از کارهایتان فایده ای نخواهد داشت. ذخیره کردن انرژی تان کار عاقلانه ای است، اما نگذارید یک نفر دیگر تاوان اشتباه شما را پس بدهد.

فال متولدین بهمن:

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می کنید انرژیتان نیز تحلیل می رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می توانید به کارهایتان برسید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز ممکن است برای تصمیم گیری در مسائل مالی دچار شک و تردید باشید و دوست ندارید که از کسی درخواست کمک  کنید. نگران نباشید؛ دیگران نمی توانند موقعیت شما را از چنگ تان درآورند و هنوز با شما به عنوان کسی که چیزی را گم کرده است رفتار می کنند. در دام کسی نیفتید و اجازه ندهید شخص دیگری پول شما را اداره کند. بهترین کار این است که خودتان این مسئولیت را بر عهده بگیرید.