فال امروز جمعه ۱۱ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما در این روزها سر در گم شده اید و نمی دانید باید چه کاری را انجام دهید و چه کاری درست است. از درون تان  با مشکلات زیادی مواجهه هستید.  شما فردی هستید که برای شروع یک کار مدام به شخصی احتیاج دارید که شما را هل دهد تا پیش بروید  و شخص دیگری استارت کاری را برای شما بزند به همین دلیل مدام به دنبال فردایی دروغین هستید. توصیه می کنیم که این کار را ترک کنید و از همین امروز استارت شروع کارهایتان را بزنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز فرصت خوبی برای پیوستن به یک گروه ورزشی است، یا اگه دوست ندارید فعالیتی داشته باشید و فقط نظاره گر باشید آنها را از تلویزیون تماشا کنید. اما شما آدمی هستید که در هنگام تماشای یک بازی داد و فریاد می کنید و نظرات خود را در حین بازی بیان می کنید! نظراتی که راجع به بازی، بازیکنان، داور مسابقه یا هر چیز دیگری که آن لحظه از ذهن شما عبور کند. شریک کردن دیگران در احساسات و نظرات تان می تواند کمک کننده باشد اما نباید سعی کنید که دیگران را مجبور کنید که حتما مانند شما فکر کنند.

 

فال متولدین خرداد:

اگر چیز جدیدی به ذهنتان می رسد خیلی زود در طول روز آنها را ابراز کنید. اگرچه افکار شما رشد پیدا می کنند، شما بیشتر از فشار آوردن نیاز به برقراری ارتباط با آنها دارید. اگر شما مدت زمان زیادی منتظر بمانید فرصت رسیدن به خیلی از چیزها را خواهید داشت. اگر شما رک باشید و فکر بازی نیز داشته باشید می توانید به بهترین نتایج نائل شوید. اطرفیان شما از صداقتتان قدردانی خواهند کرد، حتی اگر بهشان زیان رسانده باشد.

فال متولدین تیر:

اگر بخواهید مدام به این فکر کنید که اتفاق بدی در حال وقوع است و هر لحظه ممکن است رخ دهد، نمی توانید آرام باشید. این چیزی است که گردش ماه به اورانوس ناپایدار به شما می گوید. این اتفاق زودگذرنیست؛ مسئه ترس شما از تغییر و ناپایداری است. اگر زیادی بخواهید به خیالات و تصورات خود بچسبید، آنها شکننده شده، زیر فشار ترک بر می دارند. اما گر اجازه دهید که جریان داشته و در حال جذر و مد باشند، با تغییرات بیرونی کاهش یافته و در کارتان انرژی تازه ای خواهید گرفت.

 

فال متولدین مرداد:

ممکن است فردا شما نیاز پیدا کنید روز جدیدی را آغاز کنید و در مورد احساستان با یک نفر صحبت کنید. اما امروز شما باید توانایی این را داشته باشید که احساسات خود را مخفی نگه دارید. تا جایی که می توانید در خلوت خود به سر ببرید و از رویا پردازی های خود لذت ببرید؛ یا اینکه فیلم ببینید و یا یک کتاب بخوانید تا اینکه از فکر و خیال کردن زیاد از حد دوری کنید. اما به یاد داشته باشید که شما نمی توانید برای مدت زمان طولانی رازهایتان را پیش خود نگه دارید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز حفظ کردن آرامش برایتان کار سختی شده است. شاید به خاطر حجم زیاد اطلاعاتی سیستم عصبی شما حساس شده باشد. هم اکنون زمان خیلی خوبی برای ترتیب دادن یک مسافرت است. استفاده کردن از این فرصت هیجان انگیز برایتان تجربیات جالبی به همراه می آورد و می تواند مدتی شما را از توقعات و انتظارات افراد دیگر دور کند. به خودتان فرصت بدهید که دانش و اطلاعات تان را با واقعیت کنونی هماهنگ کنید.

 

فال متولدین مهر:

باوجود اینکه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده اید، ولی اکنون دوست دارید کمی در محیط های هیجان انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها لذت برده اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویاهای شما تحقق نمی یابند، مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته اید واقعاً همان چیزی است که می خواسته اید.

 

فال متولدین آبان:

 

شما فکر می کنید که می دانید قلب تان شما را به کجا هدایت می کند! واقعیت شما را وارد مسیر پر پیچ و تابی می کند که کاملا بدون حفاظ و نگهبان می مانید. هر وقت که فهمیدید چه اتفاقی افتاده است، وانمود نکنید که در قبال احساسات تان مسئولیت دارید. درحالیکه همه چیز در حرکت و تغییر است، مادامی که از شادی از جای خود نپرید، سیر و سفر کردن با رویاهایتان نشاط بخش و هیجان انگیر خواهد بود.

 

فال متولدین آذر:

در حالی که شما با روشی خلاقانه ابراز وجود می کنید، احساسات شما نیز در سرتاسر روز قدرتمند می شوند. خوشبختانه خود آگاهی شما باعث می شود در تحقیقاتی که به طور مستقل انجام می دهید بیشتر تجربی کار کنید. این را هم در نظر داشته باشید که ممکن است خیلی دیر به خواسته هایتان برسید و در این دوره باعث به هم ریختن برنامه هایی که تا کنون رهبری کرده اید بشوید.

فال متولدین دی:

شما امروز می خواهید که همه چیز سهل الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز وابستگی هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

 

فال متولدین اسفند:

امروز تبدیل شدن به فردی محافظه کار و مسئولیت پذیر در گروهی که عضو آن هستید برایتان کار آسانی است. شما اخیراً می خواسته اید که خصوصیات جدید خودتان را کشف کنید، اما اکنون شما ترغیب شده اید که به پیشرفتی بزرگ نائل بشوید. شروع کنید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، اگر فکر می کنید که هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید از هدفهایتان دور می شوید، پس برنامه هایتان را به مسیری مستقیم هدایت کنید.