فال امروز جمعه ۱بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز بوسیله عکس العمل ناگهانی خود متعجب می شوید. اگر در گروه های اجتماعی عضو هستید یا در محل کار خود گروهی کار می کنید، ممکن است بسیار مشکل باشد که احساسات تان را برای خودتان نگه دارید و از ابراز آن جلوگیری کنید تا درگیری بوجود نیاید. آنچه که برای شما مهم و پرمعنی است را نادیده نگیرید، حتی اگر آن به معنی این باشد که دیگر نمی توانید جزئی از گروه باشید. راستی و درستی بسیار مهم تر از این است که شما بخواهید موافقت دیگران را بدست بیاورید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز شما حتی بیشتر از آن چیزی که در فکرتان می گنجد، از افراد دیگر تواناتر و قدرتمندتر هستید در حقیقت شما اصلا تمایل ندارید که به افرادی که روبروی شما نشسته اند فخر بفروشید. اما اصلا دلیلی وجود ندارد که بخواهید از وظایف خود به خصوص آنهایی که بهتان کمک می کنند کارهایتان در مسیر درستی قرار گیرد، اجتناب کنید. به توانایی های خودتان شک نکنید، فقط بایستید و بهترین کار ممکن را انجام دهید.

 

فال متولدین خرداد:

برای شما لذت بردن از انرژی های فراوانتان در طول روز کاری راحت است، چرا که حتی اگر آنها شلوغی های غیر قابل پیش بینی ای را اورد زندگی تان کنند، شما باز هم مشتاق رویارویی با این اتفاقات هستید. به جای اینکه به این اشفتگی ها به عنوان گرفتاری نگاه کنید، می توانید آنها را هیجان و اشتیاقی ببینید که وارد زندگی تان شده است. برای مشکلاتی که هم اکنون پیش می آید به دنبال راه حلی ثابت و دائمی نگردید؛ فقط راه خود را از میان این موقعیت باز کنید. شما بعدها فرصت این را خواهید داشت که به نتیجه دلخواه برسید.

فال متولدین تیر:

باوجود اینکه نیمی از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی درست و عاقلانه می گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

 

فال متولدین مرداد:

اکنون در حالیکه که ماه از دومین خانه شما رد می شود توجه کردن به مسائل مالی احساس خوبی در شما پدید می آورد. هنگامی که شما با صورت حسابهای اول ماه روبرو می شوید ممکن است که مجبور شوید از تفریحاتتان کم کنید، اما هر کاری درستی که اکنون انجام می دهید نتیجه اش را بعداً در آخر هفته خواهید دید. به خاطر چیزهایی که ندارید شکایت نکنید؛ درعوض به خاطر آن چیزهایی که دارید شکرگذار باشید.

 

فال متولدین شهریور:

 فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می دهید فکر می کنید مطابق با با انتظارات تان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

 

فال متولدین مهر:

شما می توانید به خودتان خوش بگذرانید حتی اگر امروز انرژی برای این کار نداشته باشید. اگر تا کنون در رابطه با بیان یک موضوع دشوار خانوادگی در کشمکش بودید، ممکن است در نهایت راهی بیابید که امروز این کار را بکنید. رویکرد خوش بینانه و جدید شما به زندگی مانند خورشیدی است که امروز دنیا را برای تان روشن تر و جالب تر می کند. در رابطه با استرس ها و فشارهای کاری آینده نگران نباشید؛ سعی کنید روحیه خوب خود را حفظ کنید!

 

فال متولدین آبان:

امروز شما نمی توانید در مسیر و روش اصلی خود باقی بمانید، چراکه احساسات شما با اتفاقاتی که در جهان خارج به وقوع پیوسته است فرق دارد. هم اکنون احساسات شما زیاد منطقی نیستند و ممکن است استراتژی های شما به شکست بینجامد، برای اینکه بر پایه واقعیت و حقیقیت شکل نگرفته اند. متوقف کردن بخشی از فعالیت هایتان بهتان کمک می کند تا بر روی کاری که هم اکنون در دست دارید بیشتر تمرکز کنید.

 

فال متولدین آذر:

ممکن است امروز احساس کنید که به اندازه کافی موثر و فعال نبوده اید یااینکه کاری را اشتباهی انجام داده اید. اما مایل نیستید که همیشه در راه اشتباهی قرار داشته باشید؛ این تنها راهی است که  باعث می شود شما احساسی ناخوشایند داشته باشید به خاطر اینکه شما معمولا می خواهید که راه خود را از میان یک موقعیت انتخاب کنید و به جای اینکه عقلانی آن را برگزینید احساسی انتخاب می کنید. زیاد در رابطه با آن فکر نکنید؛ فقط با همین شیوه ای که الان در پیش گرفته اید راه را ادامه دهید.

فال متولدین دی:

وقتی که شما می توانید زمان دیگری را به رویا پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این کار را بکنید برایتان نتیجه ثمره ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل کردن خودتان می تواند شما را به بن بست بکشاند. به جای ریسک کردن بهتر است توجه تان را روی جهان اطراف خود متمرکز کنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می تواند مهم ترین چیز برای حفظ کردن شغلتان باشد.

 

فال متولدین بهمن:

به نظر می رسد سختی های زندگی شما در حال حل شدن هستند، و به شما فرصتی می دهد که کارهایی را که قبلا شروع کرده بودید به پایان برسانید و خود را برای آنچه که باید در آینده انجام دهید آماده کنید. اما به جای تجزیه و تحلیل و جستجوهای بی مورد، بهتر است که آرامش خود را حفظ کرده و به خود نیروی تازه ای بدهید. لازم نیست در جزییات غرق شوید و خود را فراموش کنید، شما به اندازه کافی از آنها اطلاع دارید. در عوض، کارهای ضروری تان را انجام داده و شادی خود را تا آنجا که می توانید ابراز کنید.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز احساس یک آتشفشان خاموش را دارید مخصوصا اگر فکر می کنید که بهتر است که احساسات عمیق تان را زیر خاکستر پنهان کنید. اما اگر می خواهید از عواقب یک  انفجار در امان بمانید و از آن جلوگیری کنید راهی پیدا کنید که خود را بیان کنید به جای اینکه اشتباها این احساسات خود را انکار کنید. هر چه بیشترشما آنها را سرکوب کنید فشار بیشتری روی شما وارد می کنند. آگاهانه آغاز کنید و بگذارید آنها مانند یک بخار کوچک از قلب تان بیرون بیایند. آشکار کردن خود کار راحتی نیست؛ اما این سفر درونی می تواند منجر به یک رابطه سالم و پایدار با خود و دیگران شود.