سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی بانوان، مربی و داور هندبال روز ۲۹ دی ماه سال قبل در راه بازگشت از سفری اردوی دچار تصادف بسیار سختی شد و از ناحیه پا دچار آسیب شد وی قبل از این حادثه هزینه تحصیلش را خودش به شخصه پرداخت می‌کرد.او توانست نا ممکن‌ها را ممکن سازد و با قرار دادن یک پست جدید روی صفحه شخصی اینستاگرامش دوستداران ورزش راگبی و علاقمندان را شادمان کند. او با انتشار عکسی از خود که روی پاهایش ایستاده بود بسیاری از هوادارانش را خوشحال کرد.
سارا عبدالملکی روی پاهایش ایستاد
ملی پوش راگبی کشورمان دیروز ۱۸ خرداد ماه پس از سپری کردن روزهای سخت، با قرار دادن یک پست جدید نوشت: « سلام دوست‌های خوبم. امروز تونستم با کمترین کمک بایستم. حسم تا پایین کمر تقویت شده اما هنوز به پاها نرسیده. زمان می‌بره ولی من ناامید نمیشم ” این خبر با استقبال فراوان روبرو شد و بسیاری از آنها آرزو کرده اند که این دختر ورزشکار بتواند هر چه زودتر سلامت کامل خود را بازیابد. »

چندی پیش پزشک معالج سارا اعلام کرده بود که او ممکن است تا پنج سال نتواند راه برود اما این دختر ورزشکار و پر توانست نا ممکن ها را ممکن سازد و با غلبه بر تمام مشکلات اولین قدم هایش را به سوی سلامتی و آینده روشن بردارد.