اخیرا در سایتهای خبری و شبکات اجتماعی اعلام شد یک زن مدل خارجی که جهت انجام عمل جراحی وارد ایران شده بود , بعد از انجام عمل جراحی دستگیر شده است .

%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c

 

جعفری دولت آبادی دادستان تهران در این مورد و با اشاره به اخبار منتشره در رسانه‌های عمومی مبنی بر سفر برخی هنرپیشه‌ها و مدل‌های خارجی به کشور به منظور انجام عمل جراحی، این اخبار را مبنای اقدامات دادستانی در بررسی موضوع و تشکیل پرونده‌ای در این خصوص اعلام نمود و اظهار داشت: اخیراً در برخی از سایت‌های خبری اعلام شد که یک زن مدل خارجی جهت انجام عمل جراحی وارد ایران شده که با پیگیری پلیس و دستور دادستانی فرد اقدام کننده دستگیر و در بازرسی از منزل متهم پنجاه بطری مشروبات الکلی کشف گردید.

 

ذولت آبادی با تاکید بر این که انجام عمل جراحی زیبایی در کشور جرم نسیت ، اما ورود فردی که برحسب گزارش‌های رسیده در حوزه مدلینگ و امور مبتذل فعال هستند جای بررسی و تامل دارد.

 

جعفری دولت آبادی درباره دستیگری این زن تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد که شرکت‌هایی وجود دارد که افرادی را که از خارج به کشور وارد می‌شوند را هدایت کرده و به این گونه مراکز درمانی معرفی می‌کنند.

%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c