زن به ماموران پلیس گفت : من بعد از جدایی از همسرم به تنهایی در آپارتمان خودم زندگی می کنم و چون ماساژور هستم به صورت خصوصی یا در باشگاههای بدنسازی کار می کردم و زندگی بدی نداشتم تا اینکه مدتی پیش با مرد جوانی که خودش را پزشک فیزیوتراپ معرفی کرده بود آشنا شدم. مرد جوان که ادعا می کرد با شراکت یک بازیگر به نام مرکز فیزیوتراپی تاسیس کرده و بازیگر سرشناس اسپانسر وی شده است به من پیشنهاد همکاری داد.

تجاوز

زن جوان ادامه داد : من هم چون به کارم علاقمند بودم خیلی زود پیشنهاد او را پذیرفتم و برای صحبت درباره کار او را به خانه ام دعوت کردم . چون مدتی بود پاهایم به شدت درد می کرد از دکتر فیزیوتراپ کمک خواستم و او پس از معاینه قرصی به من داد که بعد از خودردن آن بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم این دکتر مرا آزار داده است.
این زن گفت:صبح روز بعد به وزارت بهداشت و قوه قضاییه مراجعه کردم و پس از پیگیری های بسیار متوجه شدم مرد شیاد پزشک نبوده و هیچ رابطه همکاری نیز با بازیگر سرشناس نداشته است.او با چاپ کارت ویزیت جعلی مرا فریب داده بود.

به دنبال شکایت این زن ردیابی پزشک قلابی آغاز و وی بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد. قرار است این مرد به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود.این در حالی است که به نظر می رسد تعداد شاکیان فیزیرتراپ قلابی بیشتر شود.

رسیدگی به این پرونده از بهمن ماه سال ۹۴  در دستور کار قرار گرفته است .