نرگس کلباسی میهمان برنامه دیشب ماه عسل بود و این برنامه که به صورت ضبط شده پخش می شد

نرگس کلباسی در این برنامه با اشاره به اتفاقاتی که در زندگی اش افتاده گفت: تا زمانی که چهار سال و نیم سن داشتم همراه با پدر و مادر و دو برادرم در اصفهان زندگی می کردیم اما پس از آن و با تصمیم خانواده برای زندگی به انگلیس رفتیم.

نرگس کلباسی متولد سال ۱۳۶۷ است و پدر او مدرس دانشگاه و همچنین پدر بزرگ هایش روحانی بوده اند.

مهمان امشب ماه عسل در ادامه صحبت های خود به این موضوع اشاره می کند که پدرش همیشه تاکید بسیاری بر حفظ کردن آداب و رسوم، فرهنگ و همچنین زبان فارسی به عنوان مهم ترین داشته های یک ایرانی داشته است و به همین جهت اعضای این خانواده در منزل خود در انگلیس همیشه به زبان فارسی صحبت می کردند.

وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که پس گذشت چند سال همراه با خانواده تصمیم می گیرند که سفری به ایران و به شهر اصفهان داشته باشند.

در سفر این خانواده به اصفهان یکی از برادرها دچار دندان درد می شود که وقتی نرگس و پدرش او را به پزشک می برند و زمانی که بازمی گردند متوجه می شوند که مادرشان در خواب سکته کرده است و این گونه یک خاطره تلخ از سفر به ایران در ذهنشان رقم می خورد.

پس از برگزاری مراسم سوگواری مادر خانواده پدر و فرزندان به انگلیس برمی گردند اما پس از چند سال دوباره به ایران سفر می کنند که در آن سفر پدرشان دچار بیماری سرطان می شود که او را در اصفهان به خاک می سپارند و این گونه حادثه ای بسیار عجیب و در عین حال تاسف برانگیز از سفر به ایران در ذهنشان ماندگار می شود.

وی در ادامه گفتگوی خود با احسان علیخانی به این موضوع اشاره کرد که پس از این رویداد همراه برادرنش به انگلیس بازمی گردد تا این که وقتی عمه او از وضعیت دشوار آن ها خبردار می شود از نرگس می خواهد که همراه با برادر کوچکش به کانادا نزد او بروند و پس از سفر به کانادا این گونه تصمیم گرفته می شود که برادر کوچک در کانادا بماند.

نرگس کلباسی پس از این که خیالش از جانب دو برادرش راحت می شود تصمیم می گیرد که برای حمایت از بچه های فقیر به هندوستان برود و پس از سفر به آن جا برایشان خانه می سازد و با به عهده گرفتن سرپرستی ۵۰۰ بچه با آن ها رابطه عاطفی بسیار عمیقی برقرار می کند.

در ادامه بسیاری از افراد به مخالفت با او بلند می شوند چرا که کسب و کار بسیاری از اشخاص توسط این بچه ها به پیش می رفت و تصمیم می گیرند که به نرگس کلباسی آسیب بزنند که در این روند حتی اتهام دزدی و قتل نیز به او وارد می شود.

در ادامه برنامه ماه عسل دیشب نرگس کلباسی به بیان ادامه اتفاقاتی که در مسیر حمایت از بچه های فقیر برایش اتفاق افتاد اشاره کرد.

وی در بخشی از صحبت های خود از وضعیت اولین روزهای ورودش به هند و عزم جدی اش برای کمک به بچه ها گفت: مافیای هند با بچه ها خیلی بد برخورد میکرد و این دیدم تصاویر من را خیلی اذیت کرد. میخواستم همه کاری برای آنها بکنم که انها خوشحال شوند. شنیدم که یک سری بچه های نابینا هستن که بی سرپرستند و من دوباره شروع کردم به کیک فروختن و توانستم برای آنها خانه ای قشنگ درست کنم. این بچه ها خیلی معصوم بودند و با انها خیلی بد برخورد میشد و انجا فهمیدم که چقدر آدم کثیف در جهان وجود دارد.

نرگس کلباسی اشتری، در آخر برنامه ماه عسل که ظاهرا به طور ضبط شده پخش شد، آرزوی سفر به مکه کرد. روابط عمومی برنامه ماه عسل در کانال تلگرامی این برنامه نوشت: بعد از آرزوی خانم نرگس کلباسی برای سفر به حج، طی تماس تلفنی، مقام معظم رهبری یک سفر مکه مکرمه را به خانم کلباسی هدیه دادند.