از مدتی قبل پویش مردمی مدافع حرم باش در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در کشور راه‌اندازی شده است .

به گزارش سایت بانوان ایرانی  پویش مردمی «مدافع حرم باش» با هدف گره زدن تهدیدی به عنوان پوشش نامناسب برخی بانوان در جامعه، با فرصتی به عنوان ارج نهادن به شهامت و دلاوری‌های مدافعان حرم است، جمله اصلی این پویش، «خواهرم، تو خود حرمی، بیا با چادرت مدافع حرم باش» است.

مدافع-حرم-باش

«پویش مردمی مدافع حرم باش» در چهار مرحله اجرا شده است، نخستین مرحله آن حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «#مدافع_حرم_باش» است و در این رابطه فراخوان عمومی هم در فضای مجازی داده شده که علاقه‌مندان پوسترها و متن‌های خود را با این هشتگ منتشر کنند.

دومین مرحله پویش مردمی «مدافع حرم باش» تولید نماهنگ و فیلم کوتاه و سومین فاز این پویش تبلیغات در سطح کلانشهر اهواز است که نصب تصاویر هنری با مضامین حجاب و عفاف در بیلبوردهای تبلیغاتی، پنل‌ها و همچنین توزیع پوستر با این مضامین در میان مردم با استفاده از تصاویر و پوسترهایی که در فاز اول جمع‌آوری شده بخشی از فعالیت‌ها در مرحله سوم این پویش است.

آخرین مرحله پویش مردمی «مدافع حرم باش» برپایی اولین اجتماع بزرگ بانوان مدافع حرم در کشور است که در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) نخستین اجتماع بزرگ بانوان مدافع حرم با حضور بانوان محجبه و چادری برگزار می‌شود.

در روز اجرای اجتماع بزرگ بانوان مدافع حرم علاقه‌مندان با تکمیل فرم‌های مربوطه می‌توانند به عضویت کانون معصومیه در بیایند.