پرده اتاق خواب : حفظ حریم خصوصی و راحتی بیشتر با استفاده از کسر

 

پرده اتاق خواب  یک روش عملی برای محافظت از اتاق در برابر نوری است که از بیرون فیلتر می شود و می تواند در صبح یا روزهای تابستان که آفتاب فروزان آزار دهنده است ، آزاردهنده باشد.

 

آنها به اندازه کافی کرکره ها و کرکره ها را تعویض می کنند ، در صورتی که پنجره ها بدون آنها هستند و در یک اتاق خواب ضروری هستند ، راحت تر یا در اتاق نشیمن بخوابید در حالی که می خواهید از بازتاب نور در صفحه تلویزیون اجتناب کنید.

 

مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب- بهترین مدل ها

پرده خاموشی کلاسیک

پرده های شیشه ای خاموشی

پرده غلتکی خاموشی

پرده های خاموشی دو پارچه

پرده خاموشی حرارتی

پرده خاموشی با باز کردن دستی یا موتوری

مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب : مزایا و مضرات

مزایای پرده های خاموشی

مضرات پرده های خاموشی

پرده های خاموشی: کسر مالیات

پرده خاموشی: قیمت

پرده های خاموشی: گالری تصویر

 

پرده های خاموشی – بهترین مدل ها

پرده آبی-خاموشی

 

بیایید لیستی از عواملی را که هنگام انتخاب بهترین و مناسب ترینمدل های پرده برای منزل و اتاق  در خانه باید رعایت شود مشاهده کنیم:

 

عملی ، با انتخاب پارچه هایی که می توانند بدون ایجاد چین و چروک های آزار دهنده ، مرتب بمانند

سنگین بودن ، زیرا وقتی می خواهید تاریکی ایجاد کنید ، پرده باید “بیفتد” بدون اینکه هیچ بازشی باقی بماند

سادگی در شستشو ، شستشوی آنها آسان است ، بنابراین بدون نیاز به استفاده از لباسشویی

سبک ، پس از تسویه حساب ، باید شما را خوشحال کند و با مبلمان و سبک خانه هماهنگ باشد.

 

همچنین بخوانید: پرده برای چراغهای روشن

بیاییدمدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  را با هم ببینیم.

 

پرده خاموشی کلاسیک

خاموشی-پرده-ایده ها

وقتی می خواهید حریم خصوصی بیشتری در خانه داشته باشیدمدل های پرده برای منزل و اتاق خواب مانند پرده ای سنگین تر به نظر می رسند که به شما امکان می دهد تاریکی دلخواه را ایجاد کنید.

 

پرده اتاق خواب

 

علاوه بر این ، هنگامی که پنجره ها بدون کرکره هستند ، این نوع پرده آن را کاملاً جبران می کند ، همچنین به یک مبلمان زیبا تبدیل می شود.

 

در اندازه های مختلف ،مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  را می توان برای خیاطی ، کار بر روی پارچه های خاص و اتمام اندازه گیری کرد ، یا می توان آنها را برای استفاده آماده خریداری کرد.

 

پرده های شیشه ای خاموشی

پرده-اوزانته-دو جداره

 

هنگامی که شما تمایل به انتخاب اثاثیه ای را دارید که هم ظریف باشد و هم کاربردی ، پرده های شیشه ای خاموشی ، آرامش مناسب در داخل را تضمین می کنند ، یک عنصر دلپذیر برای نگاه کردن باقی می ماند و می تواند یک اتاق نشیمن یا اتاق خواب را مجذوب خود کند. تختخواب سبک کلاسیک.

 

ویژگی این واقعیت را تشکیل می دهد که آنها بر روی مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  شیشه یا داخل آن اعمال می شوند.

 

به این ترتیب نابینایان می توانند آزادانه اسلاید کنند ، هنگامی که پنجره در یک موقعیت ناخوشایند قرار می گیرد ، مزیت قابل توجهی است.

 

پرده غلتکی خاموشی

صفحه تیره

پرده های غلتکی Blackout مخصوصاً برای اتاق های بزرگ مناسب هستند و  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  نیاز به جلوگیری از بازتاب نور آزار دهنده ، مانند اتاقهای نشیمن با سیستم سینمای خانگی ، سالن های دو نفره ، اتاقهای چندرسانه ای در دفاتر و مدارس ، اتاقهای کنفرانس است.

 

 

به این ترتیب ، طرح ریزی روی پرده های بزرگ فیلم و اسلایدها ، مانند پرونده مدارس ، دانشگاه ها و سالن های کنگره ، بدون کوچکترین مزاحمت خارجی   مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب کاملاً صورت می گیرد.

 

آنها تاریکی کامل در داخل اتاق را تضمین می کنند: به این ترتیب ،   مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب تماشای فیلم در اتاق نشیمن ، با یک سیستم تعریف بالا مانند تئاترهای خانگی مدرن ، به بهترین وجه ممکن انجام می شود.

 

پرده مدرن-غلتک-زندگی-مبل

پرده های غلتکی نیز برای اتاق زیر شیروانی ایده آل هستند و برای ویندوزهایی که در قسمت بالا قرار دارند ، مدل هایی در بازار وجود دارد که با یک کنترل از راه دور قابل اجرا است.

 

پرده های خاموشی دو پارچه

پرده خاموشی

 

هنگامی که به دنبال یک مدل جلوه عالی هستید ، پرده خاموشی دوتایی به شما امکان می دهد تا دو پارچه مختلف با رنگ های مختلف را با هم همپوشانی کنید.

 

در این روش بسته به ذائقه و روز کم و بیش روشن ، می توانید با همپوشانی   مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب دو پرده بازی کنید ، برای تاریکی بیشتر یا کمتر ، طراحی داخلی را با یک مانور  ساده تغییر دهید.

 

پرده خاموشی حرارتی

پرده مدرن-خاموشی

به لطف یک تکنیک خاص تولید ، پرده خاموشی حرارتی به لطف یک تکنیک خاص تولید ، عایق کاری و محافظت در برابر نور خارجی را تضمین می کند ،   مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب بنابراین راحتی و صرفه جویی بیشتری در انرژی را تضمین می کند.

 

پرده های حرارتی دارای روکش ویژه ای هستند که از مواد نوآورانه با کیفیت عایق ، بازتابی و خاموشی ساخته شده اند.