نمایشگاه مد و لباس اسلامی امروز سه شنبه همزمان با هفته عفاف و حجاب با حضور برخی از مسئولان در فرهنگسرای بانو سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افتتاح شد.

مریم بیدخام مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه پوشش اسلامی ایرانی باید مد نظر تمام طراحان و مردم قرار گیرد، گفت: برگزاری نمایشگاه مد و لباس به منظور عرضه الگوی نوین پوشش اسلامی حتی برای سایر کشورهای اسلامی ضروری است.
مریم بیدخام افزود: یکی از مهمترین مقوله هایی که باید در عصر حاضر و با وجود تهاجم فرهنگی متعدد از سوی دشمنان اسلام به آن بپردازیم بحث عفاف و حجاب است.

مریم-بیدخام

وی یکی از شاخصه های تاثیرگذار در حوزه تربیت، اتخاذ الگوی مناسب با فطرت بشری است، افزود: هر اندازه که الگوی انسان متعالی باشد، تربیت و سبک زندگی انسان والاتر و متعالی تر می شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اضافه کرد: باید از الگوها و طرح های لباسی که اصول و قواعد ایرانی و اسلامی در آن ها رعایت شده ، حمایت کرده و برای ترویج استفاده از این نوع لباس ها در جامعه تبلیغات گسترده ای انجام داد.
بیدخام تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحی، تولید و توزیع پوشاک اسلامی، زمینه سازی برای کشف و یا ظهور استعدادها و خلاقیت های نو، مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی و توسعه صنعت پوشاک با ارائه الگوی اسلامی ایرانی دایر شده است.
در این نمایشگاه آثاری از دانشجویان و طراح لباس جهاد دانشگاهی به نمایش گذاشته شده و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از امروز تا ۲۵ تیر ماه سالجاری در فرهنگسرای بانوای مراجعه کنند.