فال امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

هم اکنون پیدا کردن راه های جدید برای ارتباط برقرار کردن با دیگران- چه از نظر شغلی و چه در زندگی شخصی- برای شما اهمیت ویژه ای یافته است. اهیمت این مساله همچنان به قوت خودش باقی است، اما شما کم کم نسبت به نوع ارتباط هایتان بی توجه شده اید. با توجه به ورود خورشید به هشتمین خانه تان، یعنی خانه صمیمیت، بهتان پیشنهاد می کنیم در حالیکه در جستجوی معنای عمیق تری برای تمام کارهایی که قبلا انجام داده اید هستید، بر روی کارهایی که قبلا پایه ریزی کرده بودید کار کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز نیازی نیست که منتظر دستورالعمل های رئیس خودتان بمانید، برای اینکه شما می توانید به راحتی بفهمید که او از شما چه می خواهد. ولی باز هم باید حواس خود را جمع کنید، وگرنه فرجام بدی خاوهید داشت که اصلاً قابل توجیه نخواهد بود. به جای اینکه با انجام دادن کارهای بی اهمیت وقت باارزش خود را تلف کنید، از نگرش های سازنده خود بهره بگیرید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می گذارد پرشورتر هستند.

فال متولدین تیر:

کنترل کردن شرایط کنونی اکنون زیاد هم برای شما سخت نیست به خاطر اینکه شما ذاتا می دانید که ریسک این کار زیاد است. با وجوداینکه شمازیاد هم به صبور بودن معروف نیستید اما نمی خواهید با کارهای شتاب زده و عجولانه به این تصور دامن بزنید. این کار نیاز به مواظبت دارد؛ لازم است که حواس خود را جمع کرده و هر زمان که احساس آمادگی کردید شروع کنید. خوشبختانه از احساسات خود آگاه بودن برای تان کافی است تا بتوانید از کارهای بیهوده جلوگیری کنید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز می توانید یک کمک واقعی از جانب دوستی دریافت کنید. خوشبختانه، این شایعه ای بی مفهوم نیست که از دوردست ها برای کمک به شما آمده باشد. بلکه آن پیشنهادی واقعی از طرف کسی است که شما او را می شناسید است- کسی که می تواند تاثیری فوری و نشاط بخش در روز شما داشته باشد. به وضعیت فعلی قانع نباشید. نگه داشتن آهن روی آتش می تواند حس خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز قادر نیستید احساسات و شور و هیجان خود را کنترل کنید، که اگر خودتان را برای تغییر دادن رفتارتان آماده نکنید به مشکل برخواهید خورد. هم اکنون نیز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع کمی شما را خسته می کند. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که از پس مسئولیت هایتان بربیایید، پس از انجام دادنشان طفره نروید. اگر تمام وظایفتان را به خوبی انجام بدهید نسبت به خود احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

 

فال متولدین مهر:

 اگرچه برنامه های بلند مدت تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می شوید، کم کم از دست این برنامه ها خلاص می شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

ما امروز سعی می کنید که شکست های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده های روحی مربوط به گذشته می تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!

 

فال متولدین آذر:

 اگرچه سرکوب کردن رویاهایتان ممکن است شما را ناراحت کند، ولی برای مدت کوتاهی بهترین کاری است که به شما توصیه می شود. به جای اینکه در رویاهایتان به هر جای ناشناخته ای سفر کنید، عاقل باشید و هم اکنون روشی را بیابید که قدرت تخیل شما را تحت کنترل خود درآورد. شریک کردن یک نفر دیگر در رازهایتان به شما کمک می کند که به این تخیلات خاتمه داده و به زندگی واقعی خود برگردید.

فال متولدین دی:

شما می توانید امروز بسیار آسان گیر و بی قید باشید چرا که یک دوست نزدیک از قصد و نیت شما به اشتباه برداشت دیگری می کند. شما اکنون زیاد به هدف تان نزدیک نیستید اما این ربطی به این ندارد که شما زیاد مراقب خودتان نیستید. احساسات شما شدید است حتی اگر شما حس نکنید که نیاز دارید که موقعیتی را در یک مسیر خاص راهنمایی کنید. متاسفانه شخص غیر قابل اعتمادی ممکن است کناره گیری  و انزوای شما را بد تعیبر کند و آن را نشانه ای از یک بی علاقگی به خود بداند. این رفتار خود را ترک کنید تا مطمئن شوید که دیگران بدانند شما چقدر احساساتی هستید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز مقاومت کررن در برابر خرج کردن پولتان کاری درست و منطقی است، اما باید بدانید دلیلتان برای خرید نکردن چیست؟ اگر شما واقعاً می خاوهید پولتان را پس انداز کنید، پس صرف نظر کردن از خریدهای دلبخواهی خیلی مهم است. اما اگر شما پولتان را خرج نمی کنید که روزهای آنیده بتوانید بیشتر خرج کنید، پس باید قبل از اینکه این کار را بکنید خوب فکر کنید. شما فقط باید بر اساس اولویت و نیازتان محصولی را خریداری کنید.

 

فال متولدین اسفند:

صبر شما در تمام کارهایی که انجام می دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخ گوی است.