فال امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما می خواهید روی ابرها معلق بوده و به فک فرار کردن از دنیای مادی افتاده اید. شاید نظر شما در مورد مدینه فاضله رفتن به جزایر جنوبی و یا شاید فقط افروختن آتش و خواندن داستان های و رمان های خوب باشد! شما هنوز در حال برنامه ریزی کردن برای نقشه های خود هستید، ولی اتفاقات پیرامونتان بهتان یادآوری می کند که مسئولیت هایی نیز دارید. نجات و رهایی زمانی حاصل می شود که به جای دوری کردن از این مسئولیت ها حتما آنها را انجام دهید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک تر می شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می دهید. امروز آروزهای شما می توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه ای بگشایند، اما هرچقدر که شما به مراحل پایانی نزدیک تر می شوید، نسبت به انتخابی که کرده اید نامطمئن تر می شوید. فراموش نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می توانید آن را تغییر بدهید.

 

فال متولدین خرداد:

اگر تازگی ها به هیجان و احساسات خود اجازه داده اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت  کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

فال متولدین تیر:

در طول روز استرس در وجود شما شکل می گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید.

 

فال متولدین مرداد:

اگر در نظر دارید در رژیم غذایی خود تغییراتی بدهید، مطمئن شوید که برای این کار دلیل منطقی دارید. اگر به خاطر اینکه فردی را تحت تاثیر قرار دهید می خواهید شکر را از رژیم غذایی تان حذف کرده و یا به تمرینات بدنی خود اضافه کنید، احتمالاً این کارها زیاد تداوم نخواهد داشت. هم اکنون تنها دلیل منطقی برای تغییر برنامه می تواند فقط و فقط حفظ سلامتی تان باشد و نه چیز دیگر!

 

فال متولدین شهریور:

اگر شما زیاد به جزئیات توجه نکنید، اعتماد بیش از اندازه تان به دیگران می تواند شما را به اشتباه بیندازد. اگرچه شما احساس می کنید که فرد پولداری هستید، ولی چون ماه در دومین خانه شما که با مسائل مالی ارتباط دارد کسوف کرده است، عاقلانه است که در برابر وسوسه پول خرج کردن مقاومت کنید. همچنین نزدیکی و مجاورت با نپتون پوشیده در مه افکار شما را مغشوش می کند و شما را وسوسه می کند تصمیم اشتباهی گرفته و چیزی را بخرید که واقعاً بدان نیاز ندارید. چند روزی صبر کنید و بعد دوباره اختیارات خود را ارزش گذاری کنید.

 

فال متولدین مهر:

اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می توانید دیگران را قانع کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

هم اکنون فکر کردن به مقوله های عالی و بزرگ درمورد آینده امری طبیعی است، اما این موضوع دلیل نمی شود فکر شما مغشوش نشود. عجیب اینکه اگر پاهایتان روی زمین باشد و بلند پروازی نداشته باشید، احتمالاً استدلالات شما کامل و بی عیب خواهند بود. در برابر کسانی که ایده های شما را قبول ندارند مقاومت کنید. سعی نکنید خودتان را همرنگ جماعت سازید؛ بهتر است که از ایده های خودتان پیروی کنید.

 

فال متولدین آذر:

هیجانات بسیاری در درون شما موج می زند، این احساسات همواره کنار شما هستند، اما شما به این احساسات و هیجانات توجهی نشان نمی دهید و همچنان بدون آنها به راه خود ادامه می دهید. شما می توانید به جایگاه خوبی برسید به شرط این که تنها مسیر تان را از راه های بی خطر انتخاب کنید، در این اواخر نیروهای ناشناخته بسیاری سعی دارند  شما را به راه های دیگری بکشانند اما هوشیار باشید و وارد این مسیرها نشوید. اگر مسیرتان را عوض کنید تمام پیش بینی هایی که برای آینده تان دارید از بین می روند. قبل از پریدن و تغییر مسیر  بهتر است فکر کنید.

فال متولدین دی:

امروز مسئولیتهای شعلی شما باعث شده علاقه تان به حمایت کردن از دیگران کم تر بشود، اما لازم است که قبل از اینکه به کسی قول بدهید اول تعهداتی که قبلاً به دیگران داده اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به کسانی که بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید. به خاطر کارهایی که نتواسته اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یکی یکی همه آن کارها را انجام بدهید.

 

فال متولدین بهمن:

ممکن است اخیرا فرصت هایی را  با بی تصمیمی غیرقابل انتظار و تاخیرات، عقب انداخته باشید. حالا آخرین فرصت برای شما پیش آمده که بتوانید  شغلی که بتواند آینده شما را تضمین کند را با اقتدار کامل دنبال کنید. ترسیدن می تواند به طور موقت شما را از کار بیندازد و شما نگران هستید که آنها شما را غرق کنند. فقط بهترین کاری که می دانید درست است  انجام دهید و بعد اجازه دهید که بهترین نتایج ممکن را به دست آید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز اوضاع شما بیخ پیدا کرده و مسئولیت های کاریتان بر بازی و تفریح اولویت دارند! بنابراین مسائل خیلی زیادی در زندگیتان به تصمیمات دیگران بستگی دارد و شما مجبورید از دیگران دستور بگیرید. شما برای تفریح و خوشگذرانی کاملاً آماده اید، اما شاید این افراد در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظر دیگری داشته باشند.