فال امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ممکن است شما در این روز ناسازگار نشان دهید؛ به خاطر اینکه رفتار شما به طرز عجیبی عدم اطمینان تان را منعکس می کنند. بهر حال اگر شخصی درخواست کرد که شما تصمیم نهایی را در مورد گرفتاری که با کارتان دارید بگیرید شما وسوسه می شوید و این کار را می کنید. شما زمان بیشتری برای تصمیم گیری دارید و اگر دیگران مایل نیستند چند روزی صبر کنند تا شما ذهن تان را مرتب کنید بگذارید این فرصت بگذرد. چرا که ممکن است برای شما سخت باشد که در چنین محیط غیر قابل انعطافی کار کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما تازگی ها تمرینات نسبتا سختی را پشت سر گذاشته اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می باشید. امروز شما به جای کند و کاو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید شرایط جدید خود را ثابت نگه دارید و این کارتان آسایش و راحتی نزدیکان تان رانیز به همراه دارد. فقط حواستان را جمع و چشم هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.

فال متولدین خرداد:

شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی توانید به راحتی در مورد نگرانی های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می خواهید بزنید نمی تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید، از احساسات خود حرف بزنید.

فال متولدین تیر:

اگر شما فکر می کنید که باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینکه در یک رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان کافی خواهید داشت. هم اکنون برنامه ریزی کردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینکه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امکاناتی که وجود دارد را پیش خود مجسم کنید و از بین آنها آنچه را که برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب کنید.

فال متولدین مرداد:

شما حتی اگر برای کمک کردن به یک نفر و حل کردن مشکلات جزئی اش با او ارتباط برقرار کنید، اگر امروز خودتان را با مسائل عاطفی درگیر کنید خیلی بی فکر عمل کرده اید. اما این سخن بدین معنی نیست که اگر حضور شما باعث به وجود آمدن مشکلاتی بشود شما باید راهتان را عوض کنید. بلکه معنی این حرف این است که شما وقتی رابطه ای را آغاز می کنید حواستان باشد عقیده و ایمان خود را از دست ندهید. بی تفاوت بودن و داشتن قانون و متد خاص بهتر از کار کردن با دلشوره و اضطراب است.

فال متولدین شهریور:

حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش های منطقی منحرف می کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول هایی را که با سختی به دست آورده اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می کنید که تصمیم درستی گرفته اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می خواستید بخرید.

فال متولدین مهر:

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می کند قرار داده اید، می توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی تان انجام دهید سرپیچی می کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده اید.

فال متولدین آبان:

توجه کردن به موضوعات عملی در روزی که در آن قرار دارید باعث می شود که احساس بهتری داشته باشید، اما اگر شما کارهایی را انجام دهید که به آنها نیاز دارید موضوعی هست که شما را به دردسر می اندازد. شاید یک مسأله احساسی غیر قابل حل در حالیکه در مورد صلاحیتهایتان شما را به شک می اندازد، احساس رضایت شما را از بین ببرد. تلاش مضاعف برای انجام دادن کارهایی که فکر می کنید مهم ترین کارها هستند قضاوتها را به سود شما منحرف خواهد کرد.

فال متولدین آذر:

شما روزهای نسبتا سختی را پشت سر گذاشته اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می باشید. امروز شما به جای جستجو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید موقعیت خود را ثابت نگه دارید و این کار باعث آسایش و راحتی اطرافیان تان نیز به می شود. فقط حواستان را جمع و چشم هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.

فال متولدین دی:

شاید شما متوجه نشده باشید که دور و برتان چه اتفاقی افتاده است، چرا که به دلیل فشارهای کاری در وادی دیگری سیر می کنید. تصور اینکه کائنات برای شما حامل پیام هایی هستند شاید فکر احمقانه ای به نظر برسد، اما حتی اگر کاملاً آن را باور ندارید باز هم بهش فکر کنید. هم اکنون بهتر است به جایی اینکه خود را به نتیجه ای خاص محدود کنید تمان امکانات و راه ها را بررسی کنید.

فال متولدین بهمن:

امروز چیزهای خیلی زیادی پا درهوا مانده است و شما عصبانی شده اید. اهمیتی ندارد که چقدر برنامه های خود را سازمان دهی کرده اید، برای اینکه آنها را با شرایط متغیر حاضر هماهنگ و سازگار کنید چاره ای ندارید جز اینکه در آنها بازنگری کنید. البته کنار گذاشتن ایده های قدیمی و تنظیم کردن برنامه های جدید هم اکنون به مراتب راحت تر از اصلاح کردن برنامه های قبلی تان است. امروز عملکردهای منطقی را بهتان پیشنهاد می کنیم تا راحت تر بتوانید به اهدافی که در نظر دارید برسید.

فال متولدین اسفند:

امروز یک مشکل شما را کاملاً عاصی کرده و این مشکل حل نخواهد شد مگر اینکه شما خود مستقیماً با آن روبرو بشوید. مشکل این است که شما نمی دانید ناراحتی هایتان از کجا نشات می گیرند. همچنین شما باید بفهمید که چگونه می توانید در برابر درگیری های سخت خودتان را کنترل کنید. به خاطر این شرایط دیگران را سرزنش نکنید. مسئولیت ایده های خود را برعهده بگیرید و به طرز شایسته ای آنها را بیان کنید.