فال امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید، پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول تان، هزینه ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی رسد. اما به یکباره شما می فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما تازگی ها تمرینات نسبتا سختی را پشت سر گذاشته اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می باشید. امروز شما به جای کند و کاو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید شرایط جدید خود را ثابت نگه دارید و این کارتان آسایش و راحتی نزدیکان تان رانیز به همراه دارد. فقط حواستان را جمع و چشم هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.

 

فال متولدین خرداد:

شاید به آرامش رسیدن اول برایتان سخت باشد، اما خوشبختانه همین طور که روز می گذرد شما می توانید به زندگی عادی خود برگردید! شما کم کم دارید یاد می گیرید که چه چیزاهایی برایتان خوب است و چگونه می توانید از استعدادهایتان نهایت استفاده را ببرید. اما حتی اگر آرامش داشته باشید و سازنده تر بشوید، شاید ندانید که کی باید به خودتان مرخصی بدهید! درگیر شدن بی اندازه در کارهایتان و فشار آوردن به افراد دیگر برای سخت تر کار کردن می تواند حس شما را نسبت به شغلتان عوض کرده و تبدیل به نارضایتی شود. پس به دقت به رفتار و کارهایتان توجه کنید، آن وقت خودتان می فهمید که کی باید دست نگه دارید!

فال متولدین تیر:

اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می کنید؛ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

 

فال متولدین مرداد:

عطارد به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران بازگشته است و حتی اگر تا آخر شب هم هیچ اتفاقی نیفتد، ولی ناراحتی ها و سوء تفاهمات کم کم رفع می شوند. تغییر دادن نوع روابطتان و ایجاد کردن فضایی فعال و پرجنب و جوش با کمک ابراز کردن ایده هایتان کار خوبی است، اما تنها ابراز کردن دیدگاه هایتان برای این کار کافی نیست. شما همچنین باید با اشتیاق به حرف های افراد دیگری که می خواهند اوضاع را روبراه کنند گوش بدهید.

 

فال متولدین شهریور:

 اگر شما وقت خیلی زیادی را با دوستان و خانواده تان گذرانده اید، الان خیلی واجب است که زمان بیشتری برای خود بگذارید. حتی اگر ساعات خیلی کمی هم در خانه باشید، باز هم کاملاً آمادگی دارید که به طور نسبی در رفتارهایتان بازنگری کنید. اگرچه وسوسه شده اید پروژه جدیدی را آغاز کنید، ولی حالا تمام کردن کارهایی که نیمه کاره رهایشان کرده بودید از اهمیت بیشتری برخوردار است، آن وقت شما برای هفته های آینده که در پیش رو دارید آماده خواهید شد.

 

فال متولدین مهر:

شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته اید خوب درخشیده اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

 

فال متولدین آبان:

 

شما امروز به تفکرات دیگران اهمیتی نمی دهید، برای اینکه شما از آنچه که خوشحالتان می سازد آگاه هستید و این موضوع برای شما احساس قدرت به همراه دارد. با وجود این شما در آشکار کردن احساسهایتان زیاد سرعت عمل ندارید. به عقب برنگردید؛ برای اینکه بین مقدار ریسکی که با آشکار کردن آسیب پذیریتان متحمل خواهید شد و مقدار لذتی که تجربه خواهید کرد، پیوستگی و ارتباط وجود دارد.

 

فال متولدین آذر:

اگرچه شما می توانید قهرمان انجام مسئولیت های متفاوت باشید، جادویی که امروز از توانایی های شما سر بیرون می آورد تا صلاحیت و شایستگی شما را با آسیب پذیری عاطفی تان ترکیب کند. ماه در اولین خانه از “شخصیت” تان شما را قادر می سازد تا نیمه ملایم تر و مهربانانه تر خود را به نمایش بگذارید، بدون اینکه لازم باشد به کسی دروغ بگویید. دیگران شما را دوستانه تر می یابند و شایداز کارشان فاصله بگیرند تا کمی با شما صحبت کنند. به یاد داشته باشید که بهترین کاری که می توانید بکنید این است که با دل و جان به صحبت های دیگران گوش فرا دهید.

فال متولدین دی:

رویاهایی که از دوران کودگی  در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می دهید بهتر است از فکر  رویاها  بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی  مانند پوشالی تو خالی هستند و می توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می برید اما به دلیل انعاطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می توانید به این رویاها خاتمه دهید.

 

فال متولدین بهمن:

 آرام و پیوسته انجام دادن کارها اغلب یکی از بزرگترین توانائیهای شما بوده است. در حالیکه دیگران سریع و پر شتاب کارهایشان را انجام می دهند، شما در مراحل اولیه پایه ریزی برنامه هایتان هستید که این شیوه می تواند پیشرفت شما را تضمین کند. اما اکنون شما به سمت هیجان و جوش و خروش کشیده شده اید. البته این شیوه ای است که دیگران شما را به آن ترغیب کرده اند، اما در حال حاضر روشی خردمندانه برای انجام دادن کارهایتان است.

 

فال متولدین اسفند:

 امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی خیزد می تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس گونه نسبت به دنیای درونی تان تبدیل به مانعی برای شما شود.