فال امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما با یک چشم انداز جدید در مورد امور روزمره زندگی خود هیجان زده شده اید و آمادگی کامل برای ترقی کردن دارید. امم وقتی شما شروع به کار می کنید، در حالی که از شدید بودن تغییرات هراسانید، ممکن است ناگهان آروز کنید که روال کارها آرامتر پیش برود. اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. به یاد دشته باشید که می تواند امور را کنترل کنید و برنامه های روزانه خود را متعادل کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما هم اکنون با دیدگاهی بی طرفانه راجع به دوستی هایتان فکر می کنید و بنابراین به راحتی می توانید با نگاهی متفاوت به همه چیز بنگرید. ارتباط و تعاملهایتان با دیگران- شخصی یا کاری- ممکن است منشا اصلی ناراحتی هایتان باشد، اما نباید اجازه دهید که این ناراحتی شما را به شک و بدبینی بکشاند. حالا شما قادر هستید فراتر از مسائل عینی و طبیعی که بهتان دیدگاه جدیدی داده قدم بردارید. هیچ تصمیم ناگهانی ای نگیرید؛ فقط چیزهایی که آموخته اید را با آنچه از قبل می دانستید ترکیب کنید.

فال متولدین خرداد:

امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت های جهان روبرو شوید، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می دهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.

فال متولدین تیر:

امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می بینند، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می توانید ضعف و تزلزل را در گفته های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده های سطحی و آبکی حمایت نمی کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی که شما از افراد دیگر عیب جویی نمی کنید می توانید تا حد نیاز جدی باشید.

فال متولدین مرداد:

شما امروز حتی اگر به اندازه ای که به نظر می رسد به عقیده افراد دیگر شک نداشته باشید، باز هم تنها کسی نیستید که به آنها «نه» می گویید. این قانون طلایی شما ست: شما دوست دارید به دیگران فرصت هایی را بدهید که دلتان می خواهد آنها هم همانها را به شما بدهند. تشویق کردن و دلگرمی شما به خاطر ارزش گذاشتن به ایده های خاص نیست؛ بلکه شما می خواهید افراد دیگر بدون توجه به نوع کاری که انجام می دهند موفق شوند.

فال متولدین شهریور:

اگرچه شما مجبورید سخت کار کنید، ولی در دورن خود دوست دارید که امروز را به تفریح کردن بپردازید. بدترین خبر اکنون برای شما این است که هنوز هم مجبور باشید مسئولیتهای سنگینی را به طور منظم بر عهده بگیرید. اگر به شما گفته شود که باید زمانی را به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید، مطمئناً خبر خوبی برایتان خواهد بود. اما صبر نکنید که تمام کارهایتان تمام بشود و بعد به تفریح و بازی بپردازید. بلکه باید در طول روز هر دو را با هم هماهنگ بکنید، چون هر دوی اینها همزمان برای شما لازم هستند.

فال متولدین مهر:

امروز شما قادر نیستید تصمیم قطعی بگیرید، زیرا ماه در نشانه شما در نوسان و چرخش است و خصوصیات شما نیز هر لحظه تغییر می کند. حالا که تصمیم شما دائم در حال تغییر است، اصلاً نمی توانید روی تصمیمات خود حساب کنید. سعی نکنید به زور دنبال پیدا کردن راه حل باشید. در عوض افکار و خیالات خود را مثل پاندولی در نظر بگیرید که در حال نوسان است ولی کم کم آرام می شود و بالاخره می ایستد.

فال متولدین آبان:

امروز همه می دانند که باید از شما چه انتظاری داشته باشند چرا که شما بیشتر از این دوست ندارید که نقش میانجی را بازی کنید. در حقیقت شما آماده اید که خود را از  قید وبندهای همیشگی رها کنید مگر اینکه دوستان یا همکاران تان از این به بعد کمی منصفانه تر با شما رفتار کنند. مراقب باشید؛ به خاطر اینکه این زمان لحظه  بسیار مهم و تعیین کننده ای است. تعدیل کردن احساسات و افکار تان گزینه مناسبی نیست به خاطر اینکه شما را بیشتر عقب نگاه می دارد. خودتان را بیان کنید همچنانکه شما آزاد و رها هستید می توانید نقش موثر تر و مفیدتری در دنیا داشته باشید.

 

فال متولدین آذر:

حالا که ماه دوباره به برج سنبله بازگشته است، احساسات شما زیاد با منطقتان جور در نمی آیند. سعی کنید که مسائلی را که باعث ناراحتی تان می شود را حل کنید، برای اینکه شما مجبورید هم عقلتان را در نظر بگیرید و هم احساساتتان را، حتی وقتی که آنها در دو مسیر متفاوت قرار دارند. وقتی که در روزهای بعد نتایج کارهای شما شفاف تر شدند، مسئولیتتان سبک تر خواهد شد.

فال متولدین دی:

شما امروز از دست یکی از دوستان نزدیکتان و یا یکی از افراد خانواده تان عصبانی می شوید، برای اینکه دوست ندارید در نمایش رومانتیکی که فرد دیگری به راه انداخته است شرکت کنید. در ابتدا این نمایش ممکن است به صورت یک سرگرمی به نظر برسد، اما وقتی که شدت پیدا کرد شما از این فرد می خواهید که دیگر از زندگی شما بیرون برود. حتی ر شما سعی کنید همه چیز سیر قانونی خودش را طی کند، آنها باعث می شوند شما در شرایط پیچیده ای قرار بگیرید. به جای اینکه بخواهید با این جریانات به وجود آمده بجنگید، فکر کنید ببینید از این حوادث چه درسی می توانید بیاموزید.

فال متولدین بهمن:

حالا که وجود ماه درخشان برج سرطان باعث شده اعتماد شما از این رو به آن رو شود، وقت این رسیده که در برنامه های بزرگ خود تجدید نظر کنید. به جای اینکه با شجاعتی دروغین و بدون توجه به احساسات تان کار کنید، تفکر و تعمق درونی داشته باشید و بدون اینکه وانمود کنید که می دانید واقعاً چه اتفاقاتی افتاده است، در مورد تغییر دیدگاه هایتان راجع به موضوعات اساسی با یکی از دوستانتان صحبت کنید. شاید آنها چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بدهند.

فال متولدین اسفند:

ممکن است شما َآن احترامی را که دوست دارید دریافت نکنید و این شمارا عصبانی می کند. احساس می کنید تلاش های شما دیده نمی شود. در وهله اول ممکن است با سخت تر کار کردن تلافی کنید اما زمانیکه درمی یابید که سیاست و روش شما فایده ای ندارد وسوسه می شوید که دیگر تسلیم شوید. مراقب باشید؛ بازخوردی که از دیگران دریافت می کنید ممکن است دامی باشد که امروز برای شما گسترده شده باشد و باعث شود تا شما دست از کار بکشید. مهم نیست دیگران چه می گویند فقط بهترین کاری که در توان تان است را انجام دهید و این شرکت و سهم شما نتیجه خوبی خواهد داد.