فال امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه الان کاملاً آمادگی دارید به سراغ کارهای ناتمام تان رفته و با دیدگاهی جدید به آنها نگاه کنید. فقط فراموش نکنید که نباید خیلی به خودتان سخت بگیرید، وگرنه برنامه هایتان بهم خواهد خورد. جالب اینجاست که وقتی به نتیجه کار فکر نمی کنید بیشتر در کارهایتان موفق می شوید و نتایج بهتری می گیرید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است احساس کنید که بدرستی به هدف خود رسیده اید اما اهداف شما همچنان درهم پریشان و آشفته هستند. این به معنی این نیست تمرکز شما کم است به خاطر اینکه شما این توانایی را دارید که ذهن تان را متمرکز کنید حتی در اواسط راه! مشکل ناشی از یک تعهد ناقص نیست بلکه از یک انتظار ضعیف است. نقطه شروع و مسیرتان را دوباره بررسی کنید. زمانیکه شما بدانید که کجا هستید و به کجا می روید مسیر تان روشن تر و واضح تر خواهد شد.

 

فال متولدین خرداد:

شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت تر می توانید به اهدافتان برسید.

فال متولدین تیر:

امروز کنترل کردن دخل و خرجتان تقریبا غیر ممکن شده است. برای اینکه امروز فقط می خواهید خوش بگذرانید و چیزهایی بخرید که حسابی از خریدنشان لذت ببرید. فکر کردن به راه های لذت بردن و شاد بودن کار خوبی است، اما افراط کردن لزوماً باعث رضایت خاطر نمی شود. هرچقدر که انتخاب هایتان پیچیده تر شدند، اگر به چیزهای ساده بیشتر از هر چیز دیگری توجه کنید شادتر خواهید شد.

 

فال متولدین مرداد:

حتی اگر می توانید به روشنی حقیقت را ببینید -یا دست کم برداشتی از آن دارید- تصور نکنید که برداشت هر فرد دیگری از واقعیت نیز باید مشابه برداشت شما باشد. شما با دیدی درون گرایانه به جهان می نگرید که می تواند به اندازه خود جهان خیالی باشد، بنابراین نسبت به شخصی که ممکن است به نتیجه ای مغایر با نتیجه شما رسیده باشد، کمی بی توجه باشید.

 

فال متولدین شهریور:

شما در این روزها با سورپریزهای زیادی مواجه می شوید بیشتر این شادی ها از طرف محبوب شما می باشد. این اتفاقات برای شما به مانند این است که در یک رویای شیرین به سر می برید پس بهتر است تا می توانید از این رویای شیرین و اتفاقات آن استفاده مثبت داشته باشید. اصلا ادعای این را نداشته باشید که می توانید این رویا را حفظ کنید زیرا این اتفاقات نیز مانند هر رویای دیگر به پایان می رسد فقط به فکر استفاده ی بهینه  باشید نه هیچ فکر دیگر.

 

فال متولدین مهر:

هم اکنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده ای دارید که حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شکست نمی ترسید. شما وقت ندارید که با فکر کردن به ناراحتی های پیشین خودتان را اذیت کنید. هم اکنون شما باید کارهایی که قبلاً نیمه کاره انجام داده اید و کارهایی که برای آینده در برنامه تان دارید را سر و سامان بدهید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز گفتگو با دیگران شما را به جاهایی می کشاند که خودتان اصلاً انتظارش را ندارید، ولی باید دوست داشته باشید که پایتان را از مرزهای خود فراتر بگذارید. از نظر تئوری این کار باید برایتان آسان باشد، چراکه شما همیشه از ایده های جدید استقبال می کنید، ولی حالا وقتی که می بینید با موقعیت جدید خود آشنایی ندارید احساس ترس می کنید. شما باید خودتان را به این جریان بسپارید، اگر بخواهید مقاومت کنید اوضاع بدترمی شود.

 

فال متولدین آذر:

شما با اقتدار می گویید که  مایل هستید با وجود همه محدودیت هایی که اخیرا برای شما ایجاد شده اند کار کنید. شما می دانید که پیروی از قوانین کار خوبی است، اما به نظر می رسد دست خودتان نیست اگر گاهی اوقات آنها را نادیده می گیرید. ممکن است احساس کنید که محدودیت ها دست شما را بسته اند و دوست دارید که آنها را به کناری پرتاب کنید. اما امروز زیاد تلاش نکنید و موقعیت ها را خراب نکنید شاید آنها به آن بدی که فکر می کنید نباشند.

فال متولدین دی:

برای انجام دادن کارهای جدیدتان، حتی اگر دلتان می خواهد تنهایی کار کنید، لازم است که از نزدیک با همکارانتان کار کنید. کنار کشیدن و کم آوردن نمی تواند یکی از گزینه های شما باشد، برای اینکه دیگران هم سعی می کنند شما را درگیر کار کنند. اگرچه این کار خیلی سخت است، ولی شما باید از دوستی های خود درس بگیرید. شما هم احساسات خود را ابراز کنید و هرچقدر هم بحث کردن برایتان سخت بود باز هم به گفتگو ادامه بدهید.

 

فال متولدین بهمن:

حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته اید اگر فقط در مورد سیاست های کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درک تان می کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.

 

فال متولدین اسفند:

بسط دادن بینشتان همیشه برای شما مهم نیست، اما امروز شما شاید بخواهید برای اینکه بهترین دید را داشته باشید در بالاترین نقطه کوه بایستید. شما هوشمندانه درحین آموزش روشنفکری و مقام رفیعی را به دست خواهید آورد. پس در یک دوره آموزشی ثبت نام کرده و یا حتی به مسافرت بروید تا افق فکریتان را بسط دهید.