فال امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ممکن است عقیده شما این نباشد که افکارتان را برای خودتان نگه دارید، اما این احتمالا بهترین سیاستی است که اکنون می توانید اتخاذ کنید. زمانی که اجازه می دهید احساسی از شما جدا شود، پنجره های دلتان باز شده و تمام رازها و اسرارتان می تواند بیرون ریخته شود. حتی اگرفکر می کنید که می دانید حد و مرز آن کجاست، اما ممکن است سخت باشد که وسط کار آن را کنترل کنید. خوددار باشید و اسرارتان را برای خودتان حفظ کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

حالا که ژوپیتر در دومین خانه شما که مربوط به مسائل مالی می شود قرار می گیرد، بهتر است که کمتر پول خرج کنید. اما وقتی چیزهای لوکس زیادی شما را وسوسه می کنند خیلی سخت است در برابر این خواسته تان مقاومت کنید. الان بهترین کار این است که توجه خود را بر روی جزئیات مسائل کاری خود معطوف کنید تا فکر خرید کردن از ذهنتان خارج شود.

 

فال متولدین خرداد:

اگر حوادث غیر منتظره ای در محل کارتان روی داده و تقاضاهای زیادی از شما می شود واقعاً مهم نیست که شما چه احساسی دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملکرد خود را به خوبی نشان بدهید. اما شما نمی توانید حدس بزنید که تمام کردن کارهایتان چقدر طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است که هرچه زودتر کارتان را شروع کنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر کنید، نمی توانید از استعدادهای خارق العاده تان به نحو مطلوب استفاده کنید.

فال متولدین تیر:

روش شما برای تحت کنترل در آوردن شرایطی که از حیطه نفوذ شما خارج هستند این است که که انجام دادن کارهای دیگران را تقبل نمی کنید. ممکن است دیگران فکر کنند شما خیلی بچه گانه رفتار می کنید و فرد لجبازی هستید، ولی در حال حاضر شما سعی می کنید که روحیه انعطاف پذیری را در خود تقویت کنید. شما معمولاً روی حرف خود پافشاری می کنید، ولی امروز تا حدودی رویه خود را عوض کرده و خصلت لجاجت خود را در جاهای دیگر به کار می برید.

 

فال متولدین مرداد:

شما امروز از نظر احساسی متهم شده اید، اما شاید خوب نباشد به هرکسی که رسیدید افکارتان را با او در میان بگذارید. شاید شما بدون هیچ منظور خاصی مرتکب اشتباهی شده باشید، اما حرفهایی که بر زبان می آورید بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید بر دیگران تاثیر خواهد گذاشت. کمی درد دل کردن کمکتان می کند حس بهتری پیدا کنید و همچنین سعی کنید از توانایی های بالای خود برای انجام دادن کارهای سودمند استفاده کنید.

 

فال متولدین شهریور:

کمتر فعالیت کردن و بیان کردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می شود، برای آنکه معمولاً برایتان راحت است که مشکلات را حل نشده رها کرده و در موردشان صحبت نکنید. با وجود این شما اکنون می توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی توانید با موانعی که وجود دارند مقابله کنید. امروز روی پروژه های جدیدتان کار نکنید و اگر امکان داشت حتی به تلفنها و ایمیل ها نیز پاسخ ندهید.

 

فال متولدین مهر:

امروز شخص قدرتمندی شما را ترغیب می کند که مسئولیت هایی را بر عهده بگیرید. و اگرچه شما با این نظریه موافق هستید که این کار مشکلی برای انجام دادن است، و می دانید که واقعا اثراتی که بعدها از انجام این کار به جا می ماند واقعا پیچیده است. اگر بیش از حد تلاش کنید یا اینکه به اندازه کافی تلاش نکنید می بینید که نمی توانید از پس آن برآیید و مسئله را حل کنید. مسئله اصلی این است که باید خود را از تعهدات قبلی و یا عادات قدیمی رها کنید، زندگی خود را بر این اساس بگذارید که نیازهای کنونی خود را تامین کنید و برای تحقق بخشیدن آرزوهایتان تلاش کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

نگرش شما نسبت به شغلتان همیشه نگرشی خوش بینانه است، اما حالا نسبت به منافع خود خیلی ایده آل گرا فکر می کنید. حتی اگر هیچ چیزی به آن خوبی که شما دلتان می خواهد نباشد، باز هم نمی توانید بدبین باشید! پیشرفت های خیلی جذابی در زندگی تان حاصل شده که دلیلی برای امیدواری شما شده است. اما از رویاهای خود توقع زیادی نداشته باشید! چراکه بیش از اندازه رویایی و خیالاتی بودن زمینه را برای ناامیدی ها و ناکامی های بزرگ فراهم می کند.

 

فال متولدین آذر:

ممکن است امروز نسبت به روز قبل احساس پریشانی و نگرانی بیشتری کنید چرا که به نظر می رسد اوضاع به پایداری و ثبات دیروز نیستند، اما این به معنی این نیست که هر چیز کوچکی ناپایدار به نظر می رسد؛ فقط به این معنی است که شما امکان تغییر و تحول را در فضا می بینید و این شما را نگران می کند. به جای اینکه مدام سعی کنید تا  از شرایط غیر قابل اجتناب  جلوگیری به عمل آورید، تصور کنید که اگر نتوانید شرایط به روال گذشته برگردانید، باید چه بکنید.

فال متولدین دی:

ممکن است شما ایده های بزرگی درباره محیط اطراف خانه تان داشته باشید، اما مراحل مهم دیگری هم هستند که باید آنها را قبل از شروع کارتان پشت سر گذاشته باشید. امروز راه حل های آسان تر برای شما وجود ندارد، پس انتظار نداشته باشید که قبل از انجام مراحل مقدماتی کار بتوانید پروژه خود را آغاز کنید.

 

فال متولدین بهمن:

شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده اید، اما حرف هایی که الان می زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله هایتان را ناتمام ول کنید، که این موضوع می تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می تواند تنش هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.

 

فال متولدین اسفند:

نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.