فال امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

مهم نیست که شما چقدر در این روزها درگیر اهداف اجتماعی و یا کاری خود شده اید؛ باید برای مدتی این مسئولیت ها را کنار گذاشته و از کانون توجه دیگران خارج شوید چرا که ماه نو دوازدهمین خانه از “معنویت” شما را فعال می سازد. شما این روزها زیاد به موفقیت های ظاهری علاقمند نیستید. اجازه دهید تا شهود و بینش درونی تان با شما صحبت کند تا توجه تان را به خود جلب کرده و شما را به موفقیت های بیشتری برساند.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

برنامه ریزی کردن برای یک مسافرت درست و حسابی کار راحتی است، ولی شما همین الان احساس کرده اید ایده های قدیمی تان به درد نمی خورند! شاید شما وظیفه دارید قبل از اینکه دنبال هواخوری وگردش کردن باشید به کارهای خانه رسیدگی کنید. یا شاید هم احساس می کنید الان وقت مناسبی برای مسافرت رفتن نیست. به هر حال فرقی نمی کند دلیلتان چه باشد، فقط در تصمیم گیری عجله نکنید، برای اینکه درچند روز آینده ایده های خیلی بهتری به ذهنتان می رسد.

 

فال متولدین خرداد:

شاید امروز به دنبال این باشید که با یکی از بهترین دوستان تان برنامه ای برای تفریح و خوش گذرانی بریزید. شما آماده داشتن اوقات خوش هستید و آنقدر عاقلید که برای دست زدن به یک ماجراجویی کوچک و لذت بخش آنقدر از راه تان منحرف شوید که به کارتان لطمه ای وارد نکند. البته که باید خودتان در این زمینه کار صورت دهید، اما بخشی از خوشی و شادی از بودن با دیگران امکان پذیر می شود، پس ارتباطات خود را گسترش دهید و مهمانی را آغاز کنید!

فال متولدین تیر:

امروز شاید دوست نداشته باشید با آرامش و به همان روشی که قبلاً کارهایتان را انجام می دادید کار کنید. شما دوست دارید کار جدیدی بکنید، اما نمی دانید چه روشی بهترین روش است. پس نظر همکارانتان را هم بپرسید، به خاطر اینکه افراد دیگر از زاویه دید دیگری به کار شما نگاه می کنند. اینک حتی تغییرات کوچک در روش کاری و اصلاح کردن نگرشتان، می تواند به اندازه کافی رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

 

فال متولدین مرداد:

شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی دانید جریان باد شما را به کجا می برد. دیدگاه شما  در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز دوباره می خواهید به مشکلات قدیمی توجه کرده و سعی می کنید برای تعادل برقرار کردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همکارانتان تعادلی متناسب برقرار کنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یک پروژه شده اید، در عمل کردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان کمتر کنید با مشکل مواجه خواهید شد. به جای اینکه نگران سازنده بودن خود باشید، سعی کنید کارهایی انجام دهید که با اعضای دیگر گروه هماهنگ باشد.

 

فال متولدین مهر:

حالا که ماه وارد خانه ششم شما یعنی خانه سلامتی شده است، شما خیلی نگران اوضاع جسمانی خود هستید و به فکر بهتر کردن وضعیت سلامتی خود افتاده اید. اگر احساس خوبی ندارید از انجام دادن کارهای سخت پرهیز کنید. برای مثال به جای اینکه ناگهان از همین الان به جای غذا شروع به خوررن هویج و سبزیحات کنید، کم کم رژیم غذایی خود را تغییر بدهید! هیمشه قدم های کوچک نتایج بزرگی در پی دارد.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز شما تعادل کامل بین ایده الهام بخشیدن به دیگران و توجه کردن به جزئیاتی که لازم است تا این کار درست انجام شود، را شناخته اید. اگرچه شما توانایی استفاده از استعدادهایتان برای انجام وظیفه را دارا هستید، ولی آرزوهایتان می تواند زندگی روزانه تان را با احتمال غیر واقعی بودن آنها به هم بریزد. از تصوراتی که در ذهنتان دارید در جهت پیش رفتن به سمت واقعیات زندگیتان استفاده کنید.

 

فال متولدین آذر:

شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند . شما حتی شاید نفهمید که چگونه می توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می شود.

فال متولدین دی:

امروز ممکن است به احساسی دست پیدا کنید که شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی که تا به امروز فکر می کردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا که احتمال آن می رود که طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است که حالا از غریزه تان کمک بگیرید و از راه های قدیمی دوری کنید.

 

فال متولدین بهمن:

این ماه مشکل اصل شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز حدسیات شما کاملاٌ درست هستند و باعث پدیدار شدن تلاشی مضاعف در شما می شوند، بنابراین تهیه کردن یک لیست از وظایفی که باید تمام کنید فکر عاقلانه ای است. اما فقط نوشتن اهدافتان کافی نیست. بلکه شما ابتدا باید خودتان را آماده کنید و بعد تمام چیزهایی را که برای رسیدن به هدفها بهتان کمک می کنند را وارد لیست کنید.