گاهی اوقات باید خجالت را کنار گذاشت و برا برقراری رابطه جنسی با همسر پیش قدم شد و وی را تشویق به این امر کرد نیاز برای این رابطه در زوجین وجود دارد و گاهی وقت ها بخاطر کمرویی از این کار منصرف می شوند

%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c

– لازم نیست همیشه منتظر بمانید تا همسرتان درخواست رابطه جنسی کند، یا اولین حرکت را او انجام دهد! اگر واقعا رابطه جنسی بهتر و عمیق‌تری می‌خواهید، باید خودتان تغییرات لازم برای رابطه‌تان را به انجام برسانید.

– مثلا وقتی می‌خواهید صبح با همسرتان خداحافظی کنید، حتما به او ابراز احساسات کنید. اگر همسرتان احساس کند که برای شما جذابیت خاصی دارد، خودبه‌خود خلق‌وخوی بهتری پیدا خواهد کرد و به شما نزدیک‌تر خواهد شد.

– ضمن این‌که نباید مسائلی که به ذهن‌تان می‌رسد را پنهان کنید. اگر واقعا رابطه جنسی بیشتری می‌خواهید، باید به همسرتان بگویید و درباره این موضوع با هم صحبت کنید. فقط باید دقت کنید که اگر درباره مسئله‌ای با همسرتان بحث می‌کنید، نباید حالت تهاجمی به خودتان بگیرید، یا همدیگر را متهم کنید یا به همدیگر توهین کنید، چون منجر به تنش و ناراحتی خواهد شد.

– گاهی اوقات هم مشکل این است که استرس‌های ناشی از کار یا جنبه‌های دیگر زندگی باعث می‌شوند که همسرتان نتواند عملکرد خوبی در رابطه جنسی داشته باشد. در این شرایط همسرتان به حمایت نیاز دارد و شما باید او را تشویق کنید تا کارهای لازم برای بهتر شدن وضعیتش را انجام دهد