مجردها-ممنوع

برخی موارد از نشانه های ارضا شدن زنان در رابطه جنسی با همسر :
-زن ها در هنگام ارضا شدن مقداری قطر رحمشان افزایش یافته مایعی لزج از آن بیرون می آید. این مایع غالبا بیرنگ است که موجب می شود عمل دخول آسانتر صورت گیرد.

– در زن ها قسمت داخلی رحم کمی تنگ تر شده، نوک سینه ها کمی سفت می شود.

احساس گرمایی که به زن دست می دهد برای این است که منی کاملا گرم وارد بدن زن شود زیرا سرما اسپرم ها را می کشد و منی با پرش به بیرون پرتاب می شود

-این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که چون در خلال عمل جنسی به دلیل شور و هیجان حواس انسان زیاد متمرکز به اطراف خود نیست بر اثر شدت شور جنسی که گاه به یکدیگر فشارهائی وارد می کنند که بعد از عمل جنسی درد زیادی احساس می شود. مثلا در بعضی موارد پای ایشان به فرش و مانند آن مالیده می شود و یا بر اثر فشار زیاد هنگام دخول حوالی آلت تناسلی ملتهب می گردد.

-حد و میزان مطلوب برانگیزش جنسی زن، به اندام فیزیولوژیکی و واکنشهای آموخته شده به وی بستگی دارد.
-برای رسیدن به اوج لذت جنسی چه از لحاظ روانی و چه جسمی، تحریک جنسی لازم است. بعضی زنان با خیال پردازی و بدون تحریک اندام جنسی به ارگاسم می رسند.

– درصد کمتری تنها با لمس و باز هم بدون تحریک اندام جنسی اوج لذت جنسی را تجربه می کنند. برخی هم ارگاسمهای خود به خودی دارند و بعضی ارضا شدن در خواب را تجربه میکنند. بر خلاف این استثنائات اغلب زنها برای رسیدن به اوج لذت جنسی به تحریک زیاد و طولانی مدت اندامهای جنسی نیاز دارند.

ارضا-شدن-زنان