فال امروز سه شنبه ۳ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما واقعا یک درام و نمایش عاشقانه را در زندگی خود دوست ندارید اما هر چیزی که از آن اجتناب می کنید این درام را بیشتر به زندگی شما نزدیک می کند. ممکن است فکر کنید که می توانید مشغولیت های اجتماعی خود را بیشتر کنید که به شما نیروی بیشتر داده و بدین وسیله بهتر می توانید زندگی تان را اداره کنید. اما این سیاست احتمالا امروز نتیجه معکوس خواهد داشت و حتی می تواند باعث ایجاد یک انفجار عاطفی شود. بهتر است که از هر گونه عمل ناخوشایند در طی روزهای آینده اجتناب کنید به جای اینکه سعی کنید تا به روش خودتان عمل کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز ماه برج جوزا کمی زندگی تان را پیچیده می کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده های بزرگ تمرکز کنید.

 

فال متولدین خرداد:

از زمانیکه شما تصمیم گرفته اید خودتان را به جریان روزمره زندگی بسپارید انرژی آسمانی برای شما می تواند کاملاً خسته کننده باشد. در این ماه خورشید معمولاً بیشتر از آن چیزی که شما اغلب می خواهید یا نیاز دارید به شما اطلاعات می دهد. حواستان جمع باشد؛ مشکلات سر بر می آورند و شما را از توجه کردن به مسائل معنوی باز می دارند. اگر شما با داده های بسیار زیاد سردرگم شده اید به طبیعت پناه ببرید و یا به گوشه امن خانه تان بروید.

فال متولدین تیر:

امروز حتی اگر به فکر توجیه کردن رفتارتان باشید، باز هم امکان دارد افراد دیگر پریشانی شما را ببینند. شاید دلیل پریشانیتان این باشد که قصد دارید کارهای زیادی را با هم انجام دهید و کسی هم به غیر از خودتان نمی تواند ارتباط آنها را با هم درک کند. با وجود این شما با انجام دادن کارهای بی اهمیت و زیاد خودتان را به دردسر می اندازید، مگر اینکه بتوانید علایقتان را مشخص کرده و فعالیتهای غیر مربوطه را حذف نمایید.

فال متولدین مرداد:

ممکن است امروز شخص خاصی بر سر راه شما برای رسیدن به رضایت و خرسندی مانع ایجاد کند که  باعث شوکه شدن تان شده و مجبور شوید برای رسیدن به حق خود با وی بجنگید. شما در موقعیتی قرار ندارید که بگذارید شخص دیگری در مورد شما قضاوت کند. به یاد داشته باشید که احساسات شما الان بسیار قوی است و این باعث می شود که دیگر لازم نباشد که برای غلبه و ایستادگی در برابر این مشکل خود نیروی خود را هدر داده و با آن بجنگید. در عوض، ایده های بزرگ خود را در مسیر عمل قرار دهید و گام به گام و به تدریج جلو بروید.

 

فال متولدین شهریور:

برای چنین گرفتگی از ماه مقتدر عجیب است که تغییر قابل توجهی در زندگی شما پدید نیاید. اگر چه اثرات یک ماه گرفتگی ممکن است ماه ها قبل یا بعد از رخ دادن آن ظاهر شوند اما این یکی در اولین خانه از “اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می دهد که ممکن است بعدها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آن را ببینند.

 

فال متولدین مهر:

اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده اید و توانایی هایتان دگرگون شده است کمی احساس یأس می کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید

 

فال متولدین آبان:

 

امروز یک مشکل شما را کاملاً عاصی کرده و این مشکل حل نخواهد شد مگر اینکه شما خود مستقیماً با آن روبرو بشوید. مشکل این است که شما نمی دانید ناراحتی هایتان از کجا نشات می گیرند. همچنین شما باید بفهمید که چگونه می توانید در برابر درگیری های سخت خودتان را کنترل کنید. به خاطر این شرایط دیگران را سرزنش نکنید. مسئولیت ایده های خود را برعهده بگیرید و به طرز شایسته ای آنها را بیان کنید.

 

فال متولدین آذر:

امروز یک نفر سعی می کند در شرایطی که شاید خیلی هم مثبت نباشد، مثبت اندیشی و خوشبینی را به شما القا کند. شما می توانید بدون اینکه مقاومت خیلی زیادی از خود نشان دهید حرف های این شخص را قبول کنید. شناختن حد و حدود خود قدمی حیاتی در روند پیشرفت شما به حساب می آید، اما عمل کردن بر اساس آنچه احساس می کنید حتی از آن هم مهم تر است.

فال متولدین دی:

زمانی که شما بخش نهفته احساستان را بررسی می کنید، به طور خوشایندی شگفت زده می شوید، برای اینکه آنچه که شما الان یاد می گیرید می تواند تأثیر مثبت فوری روی روابط مهم شما داشته باشد. احتمال دارد که امروز بیشتر به تصورات ذهنی خود بپردازید، اما اکنون زمان مناسبی برای خیالات بی نتیجه نیست. توجهتان را همراه با واقع بینی صرف کار کردن بر روی مهم ترین اولویت ها بکنید.

 

فال متولدین بهمن:

این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش ها را فرو بنشاند شما را قادر می سازد آنها را مدیریت کنید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند.