بسیاری از زنان می پرسند که چگونه شوهر خود را تحریک کنیم و آماده آمیزش نماییم ؟ آیا مردان فقط از طریق آلت تناسلی تحریک میشوند و آماده آمیزش می شوند ؟ در زیر برخی از روش های تحریک کردن شوهر را شرح میدهیم . تحریک کردن را به دو دسته تقسیم میکنیم . از راه دور و از راه نزدیک

تحریک-جنسی

از راه دور

آقایان در اصطلاح بصری هستند و با دیدن تحریک میشوند که البته همین بصری بودن گاها مشکلاتی به وجود میاره و بلای جان آنها میشود . جدای از شوخی انجام شده یک زن میتواند با پوشش خود مردان را تحریک کند. یک زن می تونه با پوشش خاص ، رفتار خاص ، حالت های خاص دادن به بدنش ، آرایش و حرف های تحریک کننده شوهرش رو به طرف خودش جذب کنه .

حال ببینیم منظور از رفتار خاص چیست ؟ منظور مانور دادن روی اندامی هست که شوهر بیشتر از آن خوشش میاد و تحریک میشه . اگه شوهر شما از بالاتنه شما خوشش میاد می توانید با پوشیدن تاپ و … اون چیزی باشید که شوهرتون می خواهد .

بعضی مردان را شکم صاف و کمر باریک بیشتر تحریک می کنه ، برخی هم بیشتر با پایین تنه تحریک میشن .

خلاصه این که کشف کنید شوهرتان جزء کدوم دسته است .باید در نظر داشته باشید که که این نوع رفتار و پوشش نباید دائمی باشد . چون خیلی زود برای شوهرتان عادی میشوید .

نهایت ۲ الی ۳ بار در هفته سعی کنید که تحریکش کنید نه ۲۴ ساعت شبانه روز و در کل هفته !

از راه نزدیک

 

عمده ی عصب های تحریک پذیری مردان همان حول و حوش آلت تناسلی قرار دارد . یه زن می تونه با لمس آلت و بیضه و نوازش همان اطراف شوهرش را تحریک کنه .

وقتی رابطه و نزدیکی برقرار شد ، راه هایی وجود دارد که میشود مرد را بیشتر تحریک کرد . عمده ی این کار به عکس العمل های شما همسر بستگی دارد .

عمده ی عکس العمل های تحریک کننده برای مرد در حین آمیزش ، حرکتی هستند . مثلا گرفتن کمر شوهر در حالاتی خاص ، حلقه کردن پا به دور کمر شوهر در برخی حالات ، همراهی با تلمبه زدن شوهر و … .

خودتان رو مشتاق نشان بدهید ، با حرف زدن تشویقش کنید . مثلا ؛ تندتر ، آفرین ، خوبه و … ! البته حرف های تاثیر گذارتر دیگه ای هم میشه زد که بنا به دلایل خاص ! از بیان اون معذورم . سر بسته به شما بگویم که هر چه بی حیاتر و بی ادبانه تر ، بهتر !

اگر لذت می برید لازم نیست پنهان کنید . چه اشکالی داره که شوهرتان ببینه یا بفهمه که می تونه شما رو به وجد بیاره . اگه این کار را کردید می تونید شوهرتان را از لحاظ روحی ارضاء کنید .

خلاصه این که خسته اش کنید !

خوبی های عمل کردن به این توصیه زیاد هستند . مثلا ؛

۱ – فواصل بین دو نزدیکی زیاد خواهد شد ! قابل توجه خانم هایی که میگویند شوهرم هر روز می خواد ! .

خب خانم محترم ، وقتی با عرض معذرت مثل یه تیکه گوشت جلوش می خوابی بعد هم بلند میشی میری میشه همین !

خروج منی دلیل بر ارضاء کامل او نیست ! جسم رو ارضاء می کنید ولی غافل از ارضاء روحی اون میشید . نتیجه این میشود که شوهرتان هر روز می خواهد !

۲ – بیشتر قربون صدقه تون میره ، بیشتر تو دلش جا باز می کنید ، مهربون ترش می کنید و … .

۳ – اون رو در خیابان و بین اون همه زن رنگ و وارنگ که برخی از اون ها تحریک کننده لباس پوشیدند بیمه می کنید .

وقتی سیر فرستادینش بیرون ، نمیره ساندویچ بخوره ،  این طوری میشه که ناز و عشوه ی این زنی دلش رو نمی بره . میشه فقط مال شما !

گفته شد که مردها بصری هستند . سر بسته عرض کنم که اگه می خواید به شوهرتان لذت کافی رو بدید ، حالاتی رو برای آمیزش انتخاب کنید که با چشمش ببینه چه اتفاقی داره رخ میده . باید بفهمید که از کدوم قسمت بدن شما بیشتر تحریک میشه ، همون قسمت ها موقع آمیزش باید جلو چشمش باشه . 

راه بعدی لمس نقاط خاص بدن شماست . این لمس کردن لذت چندانی برای آنها نداره ! یعنی تقریبا محاله که یک مرد مثلا بالا تنه ی  همسرش را چند دقیقه لمس کند و به اوج لذت جنسی برسد . 

پس چرا لمس می کنند ؟!

اگه به خاطر خودشان باشه ، لمس کردن رو سریع خاتمه میدن ! ولی اگه ببینه شما دارید از اون لمس کردن لذت می برید ، او هم از لحاظ روحی لذت می بره . یعنی حس خوبی بهش دست میده وقتی می بینه که می تونه به همسرش لذت بده . احساس قوی بودن می کنه . این بر میگرده به خصلت تامین کنندگی آقایان . 

مردها با شما در حین آمیزش یه تفاوت اساسی دارند . خانم ها مایلند در حین رابطه حرف بزنند و حرف بشنوند ولی مردها مایلند که سکوت کنند و بشنوند . لذت بخش ترین صدا برای مردها در اون لحظات ، صدای آه و ناله کردن خانمشان هستشد . 

برای حل این معضل ! میشود رابطه رو به دو بخش تقسیم کرد . بخش اول باید به خانم اختصاص پیدا کنه . خانم ها مقدم ترند حتی این جا ! . موقعی که خانم قصد داره به اوج لذت جنسی برسه ، مرد اون چیزی رو که زنش دوست داره به زبون بیاره . موقعی که مرد می خواهد به اوج لذت جنسی برسه ، خانمش حرف های تحریک کننده بزنه یا سکوت کنه .

توجه داشته باشید که همه ی مردها مثل هم نیستند . پس این توصیه ها رو بومی سازی کنید و با توجه به خصوصیات همسرتان تغییر بدهید .