بهاره رهنما در  توییتر خود مطلبی را منتشر کرد که با واکنش گسترده‌ای از سوی کاربران این شبکه مواجه شد و دیدگاه‌ها و برداشت های متفاوتی را در پی داشت. برخی ها آن نوشته را ضدزن دانستند و برخی دیگر نیز همسو با نظر این بازیگر بودن .

بهاره رهنما در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «من اگر مرد بودم، به موجودی مثل زن، با این همه تغییرات هورمونی پرنوسان ممکن بود دل ببندم اما هرگز اعتماد نمی‌کردم.»

این پست او از سوی بسیاری از کاربران توییتر نقد شد و برخی آن را بازنشر دادند، همچنین نظرات بسیاری پای این پست ثبت شد و رهنما نیز از همان ابتدا شروع به پاسخگویی به آن‌ها کرد، در کنار بحث‌هایی که درباره فمنیسم و مقایسه رهنما با ترانه علیدوستی درگرفت، این بازیگر از نظرات طعنه‌آمیز یا توهین‌ برخی کاربران نیز به سادگی نگذشت و آن‌ها را نیز بی‌پاسخ نگذاشت.

بهاره رهنما در میان پاسخگویی به نظرات توضیح داد که از نظر او زن‌ها در قول‌های لفظی مردترند، اما توییت بحث‌برانگیزش به احساسات زنان برمی‌گردد نه حوزه حرفه‌ای و مدیریت.

از سوی دیگر با توجه به این‌که اصالت این حساب کاربری نیز از سوی توییتر تایید نشده بود، رهنما در پست دیگری در این‌باره نوشت: «یه عده هم عاشق سلبریتی کاغذین دور از دسترس و شدیدا سنگین و روشنفکرنما واسه همین فکر می‌کنن این اکانت فیکه!»

او در پست‌های دیگرش به فعالیتش‌هایش در عرصه حمایت از حقوق زنان اشاره و از واکنش برخی کاربران ابراز تعجب کرد، البته توییت آخر او درباره این اتفاق نیز قابل توجه است که در آن نوشت: «اول شروع این بحث گفتم این بخشی از نمایشنامه و البته به نظرم چون ترسو و درغگو نیستم حرفم رو عوض نکردم اما فورا نوشتم تو امور احساسی باز هیچکس ندید!» که به نظر می‌رسد کمی از بار منفی انتقادات را از دوش برخواهد داشت.