شنیده هاحکایت از آن دارد که پردیس افکاری به دعوت مهدی مظلومی کارگردان سریال “بدون شرح” که خودش ماههاست مشغول کار برای جم است، به ترکیه رفته و در تلفیلمی به نام “شهر قشنگ” از محصولات جم مشغول ایفای نقش است.

جالب است که نام این تلفیلم یادآور هفته نامه “شهر قشنگ” است که داستان مهمترین محصول کارنامه کارگردانی مظلومی یعنی “بدون شرح” در آن می گذشت. سریالی که ۱۴ سال پیش تولید شد اما گویا مظلومی هنوز نتوانسته از خاطرات آن بیرون بیاید

با پیگیری ما از طریق بستگان نزدیک وی، ظاهرا این بازیگر در ابتدا برای مسافرتی کوتاه به ترکیه سفر می کند اما بعد از گذشت مدتی سر از شبکه ترکیه ای و عقد قرارداد با آنها در می آورد.

حالا باید منتظر ماند و دید چه تدابیری برای این موضوع اندیشیده می شود و فیلم هایی که با بازی این بازیگران ساخته شده بعد از مهاجرت آنها به چه سرنوشتی دچار می شوند.

بعد از حضور رابعه اسکویی، صدف طاهریان،چکامه چمن ماه، بهارک صالح نیا و ساناز زرین مهر، این بازیگر زن نیز به جم پیوست.

 

بیوگرافی پردیس افکاری

پردیس افکاری متولد اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی در مقطع کارشناسی است،ادر سن ۱۶ سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند و مدتی رو نیز بعنوان بازیگر عروسی تجربه حضور در تلویزیون را دارد

پردیس-افکاری

پردیس افکاری از اواخر دهه شصت و با ایفای نقش در آثاری همچون “گزل” و “دخترک کنار مرداب” وارد سینما شد.

آخرین فیلمهای اکران شده افکاری ۵۱ ساله، “شور شیرین” و “گیرنده” بودند که در این بین “شور شیرین” به واسطه تصویرسازی بخشهایی از زندگی شهید محمود کاوه بیشتر مورد توجه قرار گرفت؛ البته افکاری در این فیلم ایفاگر یک نقش منفی بود.

افکاری به موازات سینما سابقه فعالیتهای تلویزیونی هم داشت و از جمله در سریالهای “در مسیر زاینده رود”،”فکر پلید” و “پنج کیلومتر تا بهشت” بازی کرده بود.

افکاری در چند سال اخیر حضور فعالی در تئاتر داشت

 

عکسهای-پردیس-افکاری

شروع از تلویزیون
پس از فارغ التحصیلی فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال های «فکر پلید» و «طریق عشق»، در برنامه های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت.


ازدواج

او متاهل است و همسرش پرویز کاسب می باشد

همسر-پردیس-افکاری

یک بازیگر زن سینمای ایران به جم پیوست

پردیس افکاری جدیدترین بازیگری است که به شبکه ترکیه ای GEM پیوست و خبر آن امروز در برخی رسانه ها منتشر شد.

 

آخرین فیلم‌های اکران شده افکاری ۵۱ ساله، «شور شیرین» و «گیرنده» بودند. او به موازات سینما سابقه فعالیت‌های تلویزیونی هم داشت و از جمله در سریال‌های «در مسیر زاینده رود»، «فکر پلید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» بازی کرده بود.

عکس-پردیس-افکاری

 پردیس افکاری؛ از نرفتن به پارتی شبانه تا حضور در شبکه جم

این روزها نام پردیس افکاری ، بازیگری که حضورش در شبکه ماهواره ای جم حسابی خبرساز شده زیاد شنیده می‌شود. البته او چندی پیش نیز به واسطه اظهار نظر جنجالیش پیرامون اینکه دلیل بیکاریش عدم حضور در پارتی های شبانه است نیز حسابی خبر ساز شده بود.

 

عکس-پردیس-افکاری