فال امروز چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می شود. نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعدا نیز نظرتان همین خواهد بود یا اینکه جواب نهایی تان با جواب الان فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواستان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!

 

فال متولدین اردیبهشت:

متوقف کردن برنامه های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

 

فال متولدین خرداد:

ممکن است امروز کسی از اطرافیانتان کاری  فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد  که شما را شوکه کند. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است  فعلا از واکنش نشان دادن  درباره اتفاقات اخیر خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال  احتیاط می کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید آن را به خوبی بررسی کنید.

فال متولدین تیر:

 امروز نوع نگاهتان به زندگی بهتر شده است و حتی دوستان شما هم متوجه این موضوع شده اند. تازگی ها فشارهای عصبی زیادی بر شما وارد شده است و امروز مثل اینکه اوضاع در حال بهتر شدن است. اکنون زمان خیلی خوبی برای شروع کردن هر نوع پروژه ای است، بخصوص اگر این پروژه در نزدیکی خانه تان باشد.

 

فال متولدین مرداد:

شما ایده های مالی فوق العاده ای دارید، اما هنوز هم موانعی وجود دارد که باید ازشان گذر کنید. تا موقعی که به جای نشان دادن عکس العمل تند و سریع نسبت به شرایط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید، رسیدن به چیزهایی که می خواهید غیر ممکن نیست. به یاد داشته باشید افکار عالی و بزرگ تا موقعی که با حقیقت همراه شوند چیز بدی نیستند.

 

فال متولدین شهریور:

امروز شما مجبور نیستید حرف بزنید، برای اینکه حتی اگر خود شما فکر کنید که احساسات خود را مخفی و به صورت یک راز پیش خود نگه داشته اید، ولی یک فرد بخصوص از قبل از احساسات شما باخبر است. راههای زیادی برای برون گرا شدن وجود دارد و با وجود اینکه ارتباط برقرار کردن از راه صحبت یک امر بدیهی است، اما کافی نیست. کمی مهربانی کردن با افرادی که دوستشان دارید پیامهای شما را واضح تر و رساتر به آنها می رساند.

 

فال متولدین مهر:

تلاش برای دوباره به دست آوردن خویشتن داری خود یک نشانه مثبت است، به خصوص اگر شما این هفته با مشکلاتی ارتباطی مهمی برخورد کرده باشید. اگرچه شما فکر می کنید الان باید به گذشته خود برگردید، اما این کار به اندازه ای که شما فکر می کنید ساده نیست. کار کردن با دیگران و تأیید کردن آرزوهای مختلف آنها کمی اوضاع شما را پیچیده می کند، اما شما  نمی توانید بدون کمک آنها پیشرفت کنید. آرام تر حرکت کنید و هم به خودتان و هم به آنها توجه کنید، شما برای قضاوت کردن در مورد مسائل احساسی جدیدتان وقت زیادی دارید.

 

فال متولدین آبان:

در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می شود که می توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند. با وجود این اگر همه این راهها به یک مقصد منتهی شوند، آیا برای اینکه یک راه در مقایسه با راه دیگر مورد قبول واقع شود دلیلی وجود دارد؟ اکنون که شما جایی را که می خواهید بروید را از نظر دور داشته اید، شاید در جواب دادن به این سؤال سر درگم بشوید. وقتی که بالاخره شما فهمیدید که حرکت کردن به جلو مهم تر از این است که به دلیل انتخاب کردن یک راه در مقایسه با راه دیگر فکر کنید، هدفهای شما به واسطه این درک تحقق پیدا خواهند کرد.

 

فال متولدین آذر:

شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته اید یاری می دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

فال متولدین دی:

زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یک واکنش سریع پاک بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

 

فال متولدین بهمن:

شما امروز باید نیازهایتان را برای کسانی که در محل کارتان هستند توضیح دهید، درغیر این صورت قادر نخواهید بود به چیزهایی که می خواهید برسید. مراقب باشید!! به خاطر اینکه وقتی در حال کار کردن هستید، ملحق شدن به مردم دیگر وسوسه برانگیز است. درعوض شما باید در تمام تعاملات و برخوردهایتان رفتار و سلوک حرفه ای خود را حفظ کنید. اگر حد و حدودی را مشخص کرده و به آنها هم اجازه دهید فاصله ای که نیاز دارند را بین خود و شما ایجاد کنند آنها نیز خوشحال ترخواهند شد.

 

فال متولدین اسفند:

امرزو داشتن ایده های خیلی زیاد باعث فعال تر شدن شما می شود. شاید شما بخواهید یک پروژه را با روش های کاملاً متفاوت از گذشته انجام دهید. اما شما نباید اهداف و برنامه های خود را با هم قاطی کنید، چون در کارهایتان با مشکل مواجه خواهید شد. فقط روی یکی از کارهایتان تمرکز کرده و تا موقعی که آن را انجام نداده اید به سراغ کار بعدی نروید و در مورد کاری که می خواهید بعداً انجام دهید خوب فکر کنید.