فال امروز پنجشنبه ۲۷ خرداد ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

فال متولدین فروردین:

امروز تمرین کنید تا حالت های تدافعی و واکنش های سریع خود را ترک کنید و کنار بگذارید. خودتان را بالاتر از بقیه ندانید و به یاد داشته باشید همه انسان ها نقاط ضعفی دارند. لازم نیست بهترین کارها را انجام دهید. فقط منطقی باشید و روشی که مطمئن هستید درست است را ادامه دهید. از دیگران مشورت بگیرید اما منتظر تایید آنها نباشید. شما می توانید با رفتار منطقی دیگران را به خود جلب کنید.

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است شما در طی چند روز گذشته شروع به کار کردن بر روی یک پروژه کرده باشید و اگر این کار را انجام دادید، حالا زمان این است که بر آنچه تا کنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد کارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند که در یک ساختمان قبل از اینکه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حرکت کرده و طبق یک برنامه از پیش آماده شده کارهایتان را انجام دهید.

 

 

فال متولدین خرداد:

امروز گویا خلاقیت و اشتیاقات شما کم شده اند. اما می توانید دوباره آنها را برانگیخته کنید. از امروز تا آخر شهریور این فرصت را دارید تا هر نشانه ای برای ارتقا پیدا می کنید را بررسی کنید و اگر کاربردی بود، برای آن برنامه ریزی کنید. امروز احتمالا احساسات شما ثابت نیستند و دایم سرد و گرم می شوید. هر چه قدر هم که دیگران از شما انتقاد کنند، باید آرامش خود را حفظ کنید و با کسی وارد بحث یا مشاجره نشوید. به این افراد به چشم آینه ای نگاه کنید که معایب شما را هویدا می کنند. پس نباید از آنها ناراحت که حتی برعکس، بسیار هم خوشحال شوید.

 

 

فال متولدین تیر:

اگرچه شور و هیجان احساسی اکنون فروکش کرده است، اما هنوز هم دچار اشتباه شدن برایتان خیلی عجیب است. فردی به شما نزدیک می‌شود و امکان دارد این فرد حقایق و تصویرهایی که جلوه‌ای از خوش‌بینی بیش از اندازه هستند را به شما تلقین کند. شما نمی‌خواهید که فردی منفی باف به نظر برسید، اما نمی‌توانید درستی اطلاعات را تشخیص دهید. به خاطر تفکرات دیگران نگران نباشید؛ با خودتان صادق باشید. اگر نسبت به چیزی احساس خوبی نداشتید آن را خریداری نکنید.

 

 

فال متولدین مرداد:

ممکن است در رابطه با تسلیم شدن در برابر احساسات تان نگران و بیمناک باشید. اگر بتوانید آرام باشید حس آشنای امنیت شمارا در خود غرق خواهد کرد و شما را تشویق می‌کند تا در این لحظه کاملا احساس رضایت و شادمانی کنید. نیازی به چرخاندن چرخ‌های عقل و منطق نیست؛‌ زمان تجزیه و تحلیل گذشته است. به یاد داشته باشید نشان شما آماده تنفس زیر عمیق ترین آب‌ها است. امروز در اعماق دریا شنا کنید و انرژی روحی خود را ذخیره کنید.

 

 

شهریور:

امروز اهداف خیلی بزرگی در سر شما می چرخند. البته شاید برخی از آنها را خیلی شخصی بدانید اما مطمئن باشید اگر به مرحله اجرا برسند بسیار هم کاربردی و عالی هستند. این افکار و خلاقیت ها موقعیت کاری شما را بهبود می دهند. از رویاپردازی دست برندارید. فانتزی های امروز شما پله های به سمت پیشرفت هستند. امروز این فرصت را دارید تا هم خانه، دوست، همکار یا شریک عاطفی جدید برای خود دست و پا کنید. تغییرات خیلی خوبی در رابطه های فامیلی خود پیدا خواهید کرد.

 

 

فال متولدین مهر:

بعد از اتفاقات اخیر نمیدانید که وفاداری چه کسی را باید باور کنید، اما از امروز همه چیز معلوم خواهد شد و می فهمید چکار باید بکنید، به ندای قلبتان گوش کنید، زیرا شما را بهتر از هر کس دیگری راهنمایی خواهد کرد. درست است که میل به مدیریت و رهبری در شما به طور ذاتی وجود دارد، اما امروز بهتر است به خودتان استراحت دهید و کارها را به دیگران بسپارید. امروز برای حمایت از همکاران، دوستان نزدیک و اعضای خانواده آماده باشید، نه تنها با گوش هایتان، بلکه با دلتان به حرف های آنها گوش دهید. اگر نیمه گمشده خود را پبدا کرده اید می توانید همراه با او روزی بینظیر و رمانتیک به دور از همه بگذرانید، اما اگر هنوز نیمه گمشده تان را نیافته اید امروز جستجو بی فایده است.

 

 

فال متولدین آبان:

امروز باید منتظر تغییرات عظیمی در زندگی باشید. یک طوفانی در زندگی شما می آید و هر چه بدی و ناراحتی است با خود م یبرد. همه ابرهای تیره کنار خواهند رفت و آفتاب در آسمان دل شما خواهد درخشید. چشمان خود را باز کنید و فرصت ها را درست و دقیق ببینید. شما به طور کامل آمادگی تغییر را دارید پس آن را پس نزنید. با ایمان به خود و رویدادهایی که کائنات برایتان در نظر گرفته است به جلو و آینده درخشان پیش بروید.

 

 

فال متولدین آذر:

امروز از لحاظ جسمی و ذهنی بسیار فعال هستید و ذهنتان برای شکار هر موقعیتی که پیش بیاید آماده است. یادتان باشد که هیچ تأخیری جایز نیست و اگر دیر بجنبید این فرصت ها از دستتان در خواهند رفت و سرتان بی کلاه خواهد ماند. حالا که شانس به شما روی آورده است آن را دو دستی بگیرید. اگر هرکاری را با عشق و علاقه انجام دهید نتایجی که انتظار دارید را خیلی زود به دست خواهید آورد. اجازه ندهید عصبانیت های قبلیتان کنترلتان را به دست بگیریند و رفتار اکنونتان را تغییر دهند. همراه با عشقتان یک شام دو نفره ترتیب دهید و با کمک همدیگر آشپزی کنید. اگر در جستجوی عشق هستید بد نیست در یک کلاس جدید ثبت نام کنید، تا هم چیزی یاد گرفته باشید و هم با چهره های تازه آشنا شوید.

 

 

فال متولدین دی:

دیده شدن خلاقیت و توانایی هایتان توسط کسی که می تواند در پیشرفتتان به شما کمک کند باعث شادی بسیار شما خواهد شد. هرچقدر تأثیر بیشتری بتوانید روی این فرد بگذارید زندگیتان به همان نسبت بهتر خواهد شد. در مورد مذاکرات اقتصادی خیلی کوتاه نیایید، اما انعطاف پذیر هم باشید. اهمیت رسیدگی به خودتان را فراموش نکنید و حتما برنامه رسیدن به خود و پختن غذاهای خانگی برای خودتان را در نظر داشته باشید. در بهترین زمان ممکن برای شروع های تازه و همچنین تقویت روابط خانوادگی به سر می برید. گاهی لازم است در خانه بمانید و هیچ کاری نکنید و تنها از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید و به زندگی خصوصیتان برسید.

 

 

فال متولدین بهمن:

ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطراف تان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

 

 

فال متولدین اسفند:

امروز ایده ها و افکارتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، اما هرچه دارید را رو نکنید. در مورد کار و تجارت امروز کمی وسواسی هستید و با هرکسی نمی توانید کنار بیایید، مسئله فقط پول نیست، این که چقدر از طرف مقابل خوشتان بیاید هم برایتان مهم خواهد بود، اما اشکالی ندارد، ضرری ندارد اگر گاهی اوقات کمی برای کارتان کلاس بگذارید. کمی شیطنتتان گل کرده است و بدتان نمی آید نگاهی به اطراف بیندازید، اما مواظب باشید عشقتان را ناراحت نکنید، ارزش او برای شما بیشتر از این حرف ها است. ولی خوب مجردها در این زمینه می توانند راحت باشند، ولی خوب عجله هم نکنید، آیا شخصی که امروز به نظرتان با ارزش است فردا نیز همانطور خواهد بود؟