فال امروز پنجشنبه ۹ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما با یکی از والدینتان یا یکی از افراد مهم زندگیتان که دورادور شما را راهنمایی می کرده مشاجره و دعوا می کنید. در ابتدا به نظر می رسد که این شخص مانع پیشرفت شما شده است، اما شما می توانید چیزهای مهمی از او یاد بگیرید. هم اکنون واقع بین بودن و صداقت داشتن خیلی اهمیت دارد، بنابراین در این موقعیت سعی کنید که به خودتان شک و دودلی راه ندهید.

 

فال متولدین خرداد:

ایجاد کردن روابط دوستانه بر پایه حقیقت های مشترک چیز خوبی است، اما وقتی احساسات تان تغییر کردند و حتی نتوانستید از یک روز تا روز دیگر به خودتان با اطمیان کامل تکیه کنید داستان فرق می کند. شما برای ارتباط برقرار کردن آمادگی ندارید، بنابریان قولی ندهید که نتوانید بهش عمل کنید. پس بهتر است به جای هدایت کردن دیگران و صحبت کردن راجع به حقیقت فقط صداقت داشته باشید.

فال متولدین تیر:

شما از مسیری که انتظار داشتید طی شود کمی فاصله گرفتید و دور شده اید، اما به زودی زنگ خطری برای شما به صدا در خواهد آمد و شما متوجه خواهید شد اگر هوشیار باشید و صدای زنگ را بشنوید  به مسیر درست و صحیح باز حواهید گشت. متاسفانه شما انعطاف پذیری خود را از دست داده اید و به همین علت از لحاظ روحی ضعیف شده اید اما باید بدانید که سورپرایز بزرگی در انتظار شما می باشد.

 

فال متولدین مرداد:

امروز یک نفر از راه می رسد که حامل پیام های بدی برای شما است، اما شما نباید کورکورانه حرف های دیگران را قبول کنید. با این حال حرف های دیگران، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید، می تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید، اما سعی نکنید که آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینکه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید، خواهید توانست از آموخته هایتان در جهت بهتر کردن زندگیتان استفاده کنید.

 

فال متولدین شهریور:

دوستان شما امروز در عین حال که فعالیت جدید و غیر قابل منتظره ای را بهتان پیشنهاد می کنند عامل اصلی هیجانات شما نیز هستند. متاسفانه شما نمی توانید به پیشنهادات اجتماعی جواب مثبت بدهید، چرا که با یک مشکل شخصی و خصوصی دست و پنجه نرم می کنید. سعی کنید که بر اساس همه چیز و هیچ چیز تصمیم گیری نکنید. شما می توانید بدون دوری کردن از مسائل مهم باز هم لذت ببرید.

 

فال متولدین مهر:

امروز روز بزرگی است و اگر ایده ها و نظریات تان را فقط برای خودتان نگه دارید پشیمان خواهید شد. شما حتی اگر به فعالیت های گروه توجه نکنید باز هم امکان موفق شدن را دارید. اما کاملا توانایی ندارید که ایده و نظریات تان را به واقعیت تبدیل کنید، بنابراین اجازه دهید آنها آزادانه در زندگی تان جریان پیدا کنند. چیزهایی که مهم هستند، حتی اگر مواردی جزئی باشند، تغییر خواهند کرد.

 

فال متولدین آبان:

شما امروز می توانید یک زندگی کاملاً اجتماعی داشته باشید، برای اینکه ماه در نشانه تان به شما قدرت می دهد که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. ظاهراً شما نسبت به همیشه خونگرم تر شده اید و دوست دارید بیشتر با دیگران ملاقات داشته باشید. شما به جای اینکه تمام فکر و ذکرتان را روی کارتان متمرکز کنید حالا بیشتر با دوستانتان در مورد احساسات خود صحبت می کنید؛ وقتی شما این کار را می کنید آنها هم نسبت به شما بامحبت تر می شوند.

 

فال متولدین آذر:

هم اکنون عضو یک گروه شدن، برای کار یا بازی، شاید کار خیلی آسانی نباشد، برای اینکه شما احساس می کنید در جمع آنها مثل یک بیگانه هستید. درحقیقت شما فکر می کنید افراد دیگر زیاد از ایده های شما استقبال نمی کنند، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می داده اید نتوانسته اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید، نقش و مسئولیت های خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.

فال متولدین دی:

مسئولیت هایتان اکنون پیچیده شده است. به خاطر اینکه شما در قبال چندین نفر مسئول هستید- و حتی ممکن است وعده و تعهد شما با همدیگر در تضاد باشند-. الان زمان این است که با توانایی و شایستگی که دارید اوضاع پیچیده و درهم ریخته را کمی سر و سامان دهید. بدیهی است، با این اوضاع شما نمی توانید هیچ کاری انجام دهید، استعدادها و امکانات تان را آشکار کنید و بگذارید دیگران بفهمند شما چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری را نمی توانید. مطمئن باشید دیگران از این صداقت شما قدردانی خواهند کرد.

 

فال متولدین بهمن:

باتوجه به اینکه در پنجمین خانه شما که با خودجوش بودن ارتباط دارد کسوف دیده می شود، دیگر نیازی نیست که خلاقیت و تواناییهای خود را کتمان کنید. اگر شما منتظر فرصتی بودید تا پروژه جدیدی را شروع کنید، تا تنور داغ است این کار را بکنید. اما فراموش نکنید هر قولی که دادید باید با رضایت خاطر به آن عمل کنید. اگر از انجام دادنش لذت نمی برید، پس کار دیگری انجام دهید.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز می خواهید مواظب تمام کسانی که می شناسید باشید، اما حقیقت این است که اگر این کار را بکنید دیگر نمی توانید به فکر خودتان باشید. فهمیدن اینکه رفتار احمقانه ای دارید سخت است، ولی وقتی هرچیزی که دارید را به دیگران می بخشید، لازم است که این موضوع را فهمید!! البته زیاد هم به خودتان سخت نگیرید، شما به زودی تعادل خود را باز می یابید.