فال امروز پنجشنبه ۱۷ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

 الان زمان این است که با همکاران تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید، این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می توانید با دیگران روابط خصمانه ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است امروز کسی کاری کاملا برخلاف شخصیت اش انجام دهد و شما نیز واقعا ندانید که در رابطه با آن کار چه بکنید و دلیل این رفتار عجیب وی را نمی فهمید. ممکن است تحت تاثیر ترس هایتان قرار بگیرید. اما هنوز هم قادرید که ناخودآگاه بخندید مانند یک بچه مدرسه ای که وقتی می شنود مدرسه به خاطر بدی هوا تعطیل است خوشحال و شادمان می شود. به یاد داشته باشید که دیگران در برابر این رفتار سرکشانه شما نقش خاصی ایفا می کنند. به جای اینکه آنها را به خاطر حرف های ناعادلانه شان سرزنش کنید سعی کنید خودتان  نیز کاری برخلاف عادت تان انجام دهید.

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز تبدیل به یک آدم لجباز و خودسر شده اید؛ همه شرایط آمده است ولی شما خودتان را آماده نکرده اید. پس حتی اگر به اندازه تمام انسان های دیگر عجله دارید، بهتر است برای پیش بردن برنامه هایتان چند روزی صبر کنید. الان اصلا به فکر این نباشید که دیگران چه فکری می کنند، اعتماد کردن به غریزه خودتان هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی کند.

فال متولدین تیر:

شما در حالیکه باور کرده اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می دانید! ناگهان به سرعت می فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.

 

فال متولدین مرداد:

زندگی احتمالا امروز گیج کننده به نظر برسد، اما این اوضاع آن قدر طولانی نخواهد بود تا بتواند کارهای شما را زیاد تحت تاثیر قرار دهد. در اواخر روز، به هر حال، ممکن است احساس کنید کمی گیج شده اید، حتی اگر شما فقط درباره آنچه که باید فردا انجام دهید فکر می کنید. اجازه ندهید فکرکردن به اینکه چقدر کار برای انجام دادن دارید شما را  از پا درآورد و پریشان شوید. نگرانی های شما بسیار بدتر از حقیقت است. فقط آن کاری را بکنید که می توانید و مطمئن باشید که در هفته آینده اوضاع آرام خواهد شد و به آرامش خواهید رسید.

 

فال متولدین شهریور:

با وجود اینکه ممکن است وقتی پیشرفت کارها امروز کاهش می یابد دیگران اعتنایی به آن نداشته باشند اما ناامیدی و عصبانیتی که شما بروز می دهید باعث ایجاد مشکلات دیگری می شود. با کمی تجزیه و تحلیل می توانید بفهمید که موانعی که امروز با آن روبرو می شوید تصادفی نیست. شما محدودیت هایی برای خود قائل شده اید که از ترس ها و یا خاطرات قدیمی تان سرچشمه می گیرد و اکنون ناگهان خود را آشکار می کنند. به زور چیزی را جلو نبرید؛ حتی اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید بازمدتی زمان لازم است تا بتوانید همه چیز را درست کنید.

 

فال متولدین مهر:

شما امروز در رابطه با زندگی وسیع تر و عاقلانه تر فکر می کنید حتی اگر دلیلش را هم ندانید. دیگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه می کنند، به خاطر اینکه خوش بینی شما به آنها نیرویی می دهد که باعث می شود برای ادامه کارشان انگیزه پیدا کنند. ضمنا با وجود اینکه شما می توانید به تنهایی و کاملا کار خود را انجام دهید، با این حال احساس می کنید که گیج و پریشان شده اید. در نارضایتی و ناخشنودی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می توانید برای دیگران خوب و موثر واقع شوید.
 

فال متولدین آبان:

 

شما امروز با دیگران به مهربانی رفتار می کنید، ولی دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید. نگرانی شما به خاطر  واکنشهای دیگران نیست، نگرانی تان به خاطر این است که زمانی که نمی توانید عملکرهای خود را کنترل کنید احساس ناراحتی می کنید. پس الان بهتر است که از این کار صرف نظر کنید. خوشبختانه شما می توانید توانایی هایی که در موردش صحبت نمی کنید را در کارتان نشان دهید و این موضوع تحسین همگان را برخواهد انگیخت.

 

فال متولدین آذر:

حتماً لازم نیست تمام فعالیت های تفریحی و سرگرمی های خود را قطع کنید، بلکه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست که بتوانید آن طوری که دلتان می خواهد تفریح کنید. شاید شما دوست داشته باشید که با کار کردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی خواهد تنها فردی باشید که این کار را انجام می دهید. در برابر کسانی که به شما امر و نهی می کنند ایستادگی کنید. به آنها اجازه ندهید که به رویه خود ادامه دهند، چرا که فکر می کنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است.

فال متولدین دی:

اگرچه امروز رویاهای شما کاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید از آنها دست بکشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده اید. شما خودتان فکر می کنید که رویاهایتان کاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی که دیگران بر شما گذاشته اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت که با طرفداران خود صحبت می کنید و نظر آنها را می پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

 

فال متولدین بهمن:

با وجود اینکه ممکن است بخواهید که روی وظایف خاصی که لازم است آنها را همین امروز به پایان برسانید متمرکز بمانید، اما از اقبال بد شما همچنانکه از روز می گذرد شما گیج و پریشان می شوید. ممکن است دیگران حتی به شما توجه هم نکنند که از راه خود منحرف شده اید به خاطر اینکه شما به روشنی علاقه تان را به سیر و سفر در غباری از بهره وری و کارایی پنهان کرده اید. با این حال، شما می دانید که قابلیت انجام دادن کارها و از بین بردن یاس و ناامیدی را دارید!

 

فال متولدین اسفند:

این روزها احساسات جدید در وجود شما غلیان می کنند و تبدیل به آگاهی می شوند، اما شما شاید قادر نباشید احساسات خود را به کسانی که اطراف تان هستند بشناسانید. بحث در این نیست که می خواهید این مساله مثل راز سرپوشیده باقی بماند، بلکه موضوع فقط این است که شما نمی توانید لغات مناسبی برای بیان کردن احساسات تان و برای تاثیر گذار بودن پیدا کنید. تا جایی که می توانید اصلا هیچ قضاوتی نکنید. هرقدر که به خودتان و دیگران کمتر سخت بگیرید، در هفته هایی که پیش رو دارید راحت تر خواهید بود.