فال امروز پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

احتمالا شما برای خودتان حد و مرز مالی تعیین کرده اید و اکنون کاری انجام نداده اید که باعث درک بیشتر شما از تصویر مالی شود. حتی ساده ترین تصمیم درباره اینکه چیزی بخرید که مورد نیاز شماست باعث بوجود آمدن یک سری اتفاق می شود و درک و فهم شما را بالا می برد که شما می فهمید که یک منبع بی پایان پول ندارید. امروز ایده آشکار ساختن فراوانی اموال خود ممکن است برای تحقق یافتن اسان تر باشد به جای اینکه واقعا آنقدر که می خواهید داشته باشید.

فال متولدین اردیبهشت:

برنامه های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می شوید. شما اکنون فراموشکار شده اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ تر شده است. اگرچه شما می توانید پتانسیل های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می رسد.

 

فال متولدین خرداد:

امروز زمانی برای طرح برنامه و نقشه جدید ندارید، پس بی مقدمه و سریع شروع به کار کنید و برنامه های قبلی خود را به اتمام برسانید. این تاکتیک باید خوب عمل کند مگر اینکه کسی بخواهد صلاحیت و شایستگی شما را زیر سئوال ببرد و شما هم بخواهید با او مقابله به مثل کنید.به هر حال، درگیری و بگو مگو هیچ چیز را حل نمی کند، بهتر این است که بی تامل دست به کاری نزنید تا بتوانید روال کار خود را بهبود ببخشید. شما می توانید از درگیری های بی جهت اجتناب کنید، اگر فقط و فقط به اهداف خود تمرکز کنید و به این کاری نداشته باشید که دیگران چه می گویند و نظرشان راجع به کارهای شما چیست.

فال متولدین تیر:

ممکن است احساس کنید که بوسیله نیروهای نامرئی تحت فشار هستید. با این وجود ممکن است همکاران شما فقط به دنبال این باشند که در این بحران شدید مالی به فکر حفظ دارایی و منافع خود باشند درحالیکه تلاش می کنند تا زیاد جلب توجه نکنند. بهترین سیاست شما امروز این نیست که کمربند خود را محکم ببندید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید تا همه متغیرها را تحت کنترل داشته باشید. ممکن است دیگران بیش از آنچه شما فکر می کنید آماده بعهده گرفتن مسئولیت باشند.

 

فال متولدین مرداد:

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی توانید از وقتهای آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

فال متولدین شهریور:

با وجود این که شما خیلی دوست دارید مدتی کار کردن را تعطیل کنید، ولی با این حال هنوز هم وقتی که در حال استراحت کردن هستید دوست دارید که کاری و فعال باشید. ولی این حس و حال جدیدی که به شما دست داده می تواند تا آخر روز باعث تنبل تر شدن شما بشود. اگر کمی از برنامه هایتان جلوتر افتاده اید نباید نگران باشید؛ چون این کار برای شما لازم است.

 

فال متولدین مهر:

شما امروز به یاد آرزوهای گذشته خود افتاده اید و تمایل تان به یادآوری آرزوهای قدیمی تان خیلی شدت گرفته است. اما فکر نکنید که این آرزوها فقط با یادآوری کردن برآورده خواهند شد. شما مجبور خواهید شد بخش هایی از رویاهای خود که مهم تر هستند را انتخاب کنید. تلاشی سخت برای فهمیدن توانایی های خود هم اکنون عاقلانه ترین کار است.

 

فال متولدین آبان:

شما امروز دلتان می خواهد ساعتهای متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید که واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاههای شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلاً هم نترسید.

 

فال متولدین آذر:

امروز باوجود حضور ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه عشق و خلاقیت، شما می خواهید تفریح کرده و خوش بگذرانید. اما شاید قادر نباشید دید منفی ای که از شرایط قبلی تان هنوز درشما باقی مانده را کنار بگذارید. به جای اینکه به پشت سر خود نگاه کرده و برپایه تصمیمات گذشته خود که منجر به شکست شده بود تصمیم گیری کنید، روی پتانسیل هایی که جلوی روی شما قرار دارد تمرکز کنید. لزومی ندارد اشتباهات گذشته را دوباره تکرار کنید!!

 

فال متولدین دی:

اگر شما آرزوهای بلند پروازانه ای برای آینده خود دارید، امروز در حالیکه برنامه های بزرگتان نقش بر آب می شوند، اعتماد به نفستان نیز متزلزل می شود. اما یادتان باشد که پایان هر شب سیه سفید است! شما معمولا خیلی تمایل ندارید مسیر خود را خیلی سریع عوض کنید و همین کمکتان می کند تفاوت بین شادی و ناراحتی را خوب درک کنید. از زمانیکه امکان وارد کردن پروژه های جدید و ایده های بهتر را به زندگی تان ایجاد کنید، از بین بردن تعلقات و وابستگی ها به برنامه های قبلی تان می تواند برای شما کاری روح افزا و نشاط آور باشد.

فال متولدین بهمن:

امروز باوجود اینکه ماه نشانه تان را ترک می گوید، شما با احساسات قبلی خود وداع نمی کنید. به جای اینکه فکر کنید وقار و متانت خود را از دست می دهید، باور خود را عوض کرده و رفتارهایتان را تغییر دهید. اگر ازشما خواسته شد فردی که بهتان نیاز دارید را تحت حمایت و سرپرستی خود قرار دهید، فراتر از قوه بدنی و احساسی خود عمل کنید و مطمئن باشید که در آینده ای نه چندان دور همه این تلاشها به نفع خودتان خواهد بود.

 

فال متولدین اسفند:

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می وزد و شما نمی توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می دهید، ولی حالا ترجیح می دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزشهای شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می دهید ارتباط دارند.