فال امروز شنبه ۲۲ آبان ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما آن چنان به فکر مسافرت کردن هستید که نمی‌توانید اصلا فکرتان راتغییر دهید. اما شما به خصوص برای فرار کردن از وظایفتان می‌خواهید مسافرت بروید و برایتان فرقی نمی‌کند به کجا بروید، ولی باید از کسانی که دور و برتان هستند درس گرفته و به جنبه‌های دیگر زندگی تان نیز نگاهی بیندازید. خوشبختی شما بستگی به این دارد که خودتان را با عشق مسافرت که تازگی‌ها گریبان گیرتان شده است وفق دهید.امروز باید سعی کنید تا به کارهای تان نظم و ترتیب دهید تا بعد مجبور نشوید با پیامدهای بی نظمی دست و پنجه نرم کنید. بدانید که تا ابد نمی شود کارها را به یک شیوه پیش برد. اکنون زمان آن رسیده که رفتارتان را عوض کنید و افراطی با مسایل روبرو نشوید. مدتی است که بدون سازماندهی پیش می روید، اما اگر سعی کنید که بیشتر وظیفه شناس باشید می توانید در زندگی تان به ثبات برسید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

بازگشت ماه به نشانه‌تان در حالی که با احساسات‌تان مرتبط است، همراه با مشکل خواهد بود. اما شور و هیجان شدید شما باعث خاموش شدن دیگران می‌شود، چراکه آنها از اظهارات رک و بی‌پرده شما می‌ترسند. حتی اگر احساسات‌تان خیلی شدید هستند، فقط به خاطر اینکه آسان‌ترین راه را انتخاب کرده باشید، آنها را پنهان نکنید. عاقلانه است که وقتی برای خواسته‌هایتان از دیگران درخواستی می‌کنید، ملایم تر رفتار کنید.احتیاج دارید که زمان بیشتری در اختیار داشته باشید. دوست دارید کتابی دست بگیرید و در رختخواب بمانید یا این که به دوچرخه سواری بروید، اما بهتر است این افکار را رها کنید، چون انجام آن ها برای تان مشکل درست خواهد کرد. امروز به نفع تان است که تسلیم شوید یا این که تمرین کنید که چه طور جلوی این افکار را بگیرید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز میزان عصبانیت شما زیادتر می‌شود! برای اینکه نمی‌توانید از دست ابعاد غیر منطقی و نامعقول احساسات خود فرار کنید. باوجود اینکه شما سخنان منطقی را به راحتی قبول می‌کنید، ولی الان وقت این است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پیامی‌ که از ضمیر ناخودآگاه‌تان منشعب می‌شود را به کار بگیرید. تبادل نظر کردن با یک دوست مورد اطمینان کمک‌تان می‌کند ترس‌هایتان را شناخته و بر آنها پیروز شوید.امروز یک روز فوق العاده برای شماست. به هر چیزی که دست بزنید تبدیل به طلا خواهد شد. امروز همه ی کارها خوب پیش خواهد رفت. می توانید از این فرصت استفاده کنید تا از آرامش و کارآمدی خودتان لذت ببرید. اما انگار متوجه نیستید که این اتفاقات خوب می تواند هر روز تکرار شود. دقت کنید و ببینید که چه خبر است تا کاری کنید که این روند فردا هم مهمان شما باشد

فال متولدین تیر:

شما معمولاً قبل از اینکه کاری را شروع کنید، در موردش فکر می‌کنید. عجیب اینکه به جای اینکه کارهای جدیدی انجام دهید بیشتر در حال تغییر دادن همان کارهای قبلی خود هستید. فراموش نکنید که ممکن است شور و هیجان‌تان به مذاق افراد دیگر خوش نیاید، پس بهتر است کمی‌ از میزان آن کم کنید. اگر نتوانستید در همان دفعه اول منظور خود را برسانید دوباره سعی کنید.امروز از خودتان بیشتر اطمینان دارید. باید سعی کنید تا دیگران را از وجود خوتان آگاه کنید تا شما را جدی بگیرند. اکنون اطرافیان تان به شما بیشتر احترام می گذارند. البته، یادتان نرود که امروز قبل از دیگران اول به خودتان فکر کنید، شما ارزش این توجه و احترام را دارید.

فال متولدین مرداد:

شما فکر می‌کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت‌های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم‌هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می‌کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می‌کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.امروز فرصت مناسبی است تا به علایق شخصی تان در حوزه های مختلف زندگی فکر کنید. متوجه خواهید شد که در بیشتر روابط تان به خودتان فکر نمی کنید و حتی آن چه محصول آن رابطه است برای تان مهم نیست. امروز باید خودتان را در کانون توجه قرار دهید و بفهمید که در عوض خوشحال کردن دیگران چه چیزی عاید خودتان می شود.

فال متولدین شهریور:

شما امروز به خودتان اطمینان کامل دارید، اما احساسات‌تان هنوز ممکن است بین شما و آنچه نیاز دارید اتفاق بیفتد فاصله بیندازد. اگر کاری کنید که ذهنتان منحرف شود، مشاهدات و نظریات دقیق و زیرکانه‌تان و توانایی‌هایتان تبدیل به تنبلی غیر معقول خواهد شد. البته لازم نیست که خیلی کار کنید؛ فقط راهی را بیابید که به مدد آن تغییرات کوچکی را در فعالیت‌های روزانه تان ایجاد کنید.اگر امروز با آدم های خودخواه روبرو شدید تعجب نکنید. به سختی می توانید آدم هایی را درک کنید که تنهایی به راه خودشان می روند و تمایلی به مشارکت با دیگران ندارند. اما امروز بهتر است بیشتر به این آدم ها دقیق شوید، چون قرار است درس مهمی از آن ها یاد بگیرید و آن این که بد نیست کمی هم برای خودتان زندگی کنید و نه برای دیگران.

فال متولدین مهر:

امروز ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما حسابی شارژ شده است و شما را وسوسه کرده است دیگران را در عشق و زیبایی تان شریک کنید! اما شما وقتی که یکبار شروع به ابراز کردن احساسات‌تان بکنید، شاید قادر نباشید آنها را کنترل کنید. به هر حال ریسک کردن و باز کردن سفره دلتان هم اکنون مهم ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. حتی اگر چیزهایی که آرزویش را دارید به دست نیاوردید، افراد دیگر می‌فهمند که دقیقاً چه خواسته‌هایی دارید.امروز سرشار از اشتیاق و انگیزه هستید، چون باید به مشکلات ظریف زندگی روزمره توجه کنید. شاید احساس کنید که این وضعیت محدودتان کرده است، اما بدانید که مواجه با واقعیت های اجتناب ناپذیر زندگی به طور حتم برای تان مفید خواهد بود.

 

فال متولدین آبان:

  امروز ونوس جذاب و لوتوی تیره یعنی سایره فرمانروای‌تان، در یک ردیف قرار می‌گیرند و توجه شما را به سمت احساسات عاشقانه جلب می‌کنند. اما شما بیشتر سعی می‌کنید که احساست خود را مخفی کنید. به جای اینکه احساسات خود را انکار کنید، بدون اینکه به نتیجه کار فکر کنید به راحتی در مورد آنها صحبت کنید.درست است که آدم قوی ای هستید، اما بد نیست که کمی بیشتر از خودتان مراقبت کنید. امروز فرصت مناسبی است تا بیشتر از هر زمان دیگری برای خودتان وقت بگذارید. نه این که فکر کنید قرار است بیمار شوید، فقط این که امروز باید با فعالیت های زیادی مواجه شوید، به همین خاطر به شما پیشنهاد می شود که بیشتر به جسم تان توجه کنید.

 

فال متولدین آذر:

اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده‌تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.امروز ممکن است کمی به شما سخت بگذرد. اگر هنوز رفتارهای کودکانه دارید و وظیفه شناس نیستید به طور حتم روز سختی در پیش خواهید داشت. اما نگران نباشید، حتی اگر احساس کردید که مانعی جلوی تان است واکنش سریع نشان ندهید. به نفع تان است که اتفاقاتی را که برای تان می افتد بپذیرید و آرامش تان را حفظ کنید.

 

فال متولدین دی:

در حالی که اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید که دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما کاملاً به دنبال ایده‌های خود نرفته‌اید، ولی هم اکنون صحبت کردن در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته‌ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امکان این را بدهید که در مورد تخیلات خود صحبت کنید.امروز می توانید آرامش را تجربه کنید. امروز به جنبه هایی از زندگی تکراری روزمره توجه خواهید کرد که هیچ وقت نگاه شان نمی کردید، مثل آب و هوا، طرز بیان مردم و خیلی چیزهای جزیی دیگر. انگار دارید روی ابرها راه می روید و همین حس خوب به شما یک اعتماد به نفس فوق العاده می دهد.

 

فال متولدین بهمن:

خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.تمایل دارید که در آن واحد همه جا باشید. باید راهی پیدا کنید تا به این همه انرژی جهت دهید و آن ها را برای چیزی به کار بگیرید که بیشتر از بقیه ی چیزها برای تان مهم است. به خودتان بگویید که اگر موفق شوم چه قدر حس خوبی خواهم داشت. تردید نکنید و به مسیرتان ادامه دهید و مهم تر از همه این که متمرکز عمل کنید.

 

فال متولدین اسفند:

همین چند روز پیش شما می‌خواستید شناخت حرفه‌ای خود را بیشتر کنید، اما امروز کاملاً دیدگاه متفاوتی دارید. نگرانی‌های شما تغییر کرده است و به جای نگران بودن به خاطر زمان حال بیشتر به فکر آینده هستید. به هر حال حتی اگر الان بیشتر وقتتان را به پروراندن رویاهایتان اختصاص داده‌اید، لازم است که حتماً فردی منطقی باشید.امروز خواهید فهمید که چه قدر بیش از حد به پول و مقام اهمیت می دهید. فکر نمی کنید دارید اوقات زیادی را در رویای ثروت هدر می دهید؟ کجا قرار است این همه مال و منال را پیدا کنید؟ آیا حواس تان به خرج کردن تان هست؟ آیا پس اندازی دارید؟ این ها سوالات مهمی هستند که امروز باید به آن ها جواب دهید.