فال امروز سه شنبه ۷ شهریور ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

حالا که تعطیلات آخر هفته تمام شده است، شما دوست دارید از دور هم جمع شدنهای دوستانه لذت ببرید، اما شاید این کار به آن سادگی که به نظر می رسد نباشد. شاید می خواهید بخشی از کارتان را به خانه آورده و در خانه انجام دهید، یا شاید هم می خواهید به مسئولیتهای انجام نشده تان رسیدگی کنید. خوشبختانه امروز شما قادر هستید تمام این کارها را انجام دهید. بنابراین وقتی که کارتان را تمام کردید برای خوشگذرانی کردن و بودن با دوستانتان نیز انرژی خواهید داشت.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

فال متولدین خرداد:

امروز سعی می کنید آزاد باشید، اما خودتان هم می دانید که مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رو دارید که باید ظرف چند روز آینده تمامشان کنید. متاسفانه انگار با همه چیز بیگانه اید؛ این اتفاق مثل سندی می ماند که با زبان خارجی و نامفهوم نوشته شده باشد و شما مجبور هستید آن را امضا کنید!! البته باید بدانید که مشکل فقط در یک چیز است؛ شما نمی دانید که کدام بخش از شما قرار است وارد بازی شود!

فال متولدین تیر:

امروز خوش بینی و مثبت اندیشی ضعیف شما می تواند اشکها و یا ترسهایتان را مخفی کند. شما کار خیلی زیادی نمی توانید برای کنترل کردن احساساتتان انجام دهید، بنابراین اولین اقدام شما برای چیزهایی که فکر می کنید مورد قبول دیگران واقع نمی شوند این است که آنها را به جای ابراز کردن مخفی کنید. ولی حقیقت چیز دیگری است!! اگر سفره دلتان را باز کنید حال خیلی بهتری پیدا خواهید کرد. حتی اگر راه حل سریعی پیشنهاد نشد، همه می توانند جایگاه شما را بشناسند.

فال متولدین مرداد:

تمایل شما برای کاوش کردن رمز و رازهای درونی خود می تواند منجر به یافتن گنجینه ای گرانبها شود. اما زمانی که آگاهی شما منجر به کشمکش درونی در شما می شود، این کار خیلی ساده نخواهد بود. ابزار نکردن این نگرانی ها راه حل مناسبی نیست. روبررو شدن با افرادی که شهامت زیادی دارند می تواند منجر به دگرگونی مثبتی بشود.

فال متولدین شهریور:

ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

فال متولدین مهر:

مهم نیست که از آنچه که امروز می خواهید چقدر آگاه هستید؛ مهم این است که به قضاوت خود تردید دارید. تجدید نظر کردن درباره اینکه تصمیم اخیرتان درست است یا نه مشکل واقعی شما نیست. مشکل ناتوانی شما در دیدن عواقب مسائل و تصمیماتی است که می گیرید. همچنانکه در زمان حال زندگی می کنید سعی کنید افکارتان را نیز در جهت وسیع کردن افق فکری تان به کار بگیرید. کوشش های شما نتیجه خوبی دربر نخواهد داشت مگر آنکه یک هدف مشخص در ذهن تان داشته باشید.

فال متولدین آبان:

اکنون ماه در سومین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی است قرار گرفته و امروز برای شما روز فوق العاده ای است، برای اینکه یک نفر کاملاً به شما اعتماد پیدا خواهد کرد. تبادل نظر کردن با یک دوست حقایق را افشا خواهد کرد و نشان خواهد داد که این فرد چه احساسی راجع به شما دارد. اگرچه این بی پرده گویی شما سبب می شود که احساس بهتری نسبت به خود پیدا کنید، و کسانی را که دور و بر شما هستند را نیز شگفت زده می کند.

فال متولدین آذر:

هم اکنون همکاران و دوستانتان خیلی با شما مهربان و خوش برخورد هستند، گویی که شما در آستانه جنگ با واقعیت قرار دارید. خوشبختانه شما نیز نسبت به آنها دلسوز و با محبت هستید و بنابراین راحت تر می توانید این روزها را با افراد دیگر سپری کنید. فقط فراموش نکنید هرگز به آنها بیشتر از آن چیزی که در توانتان است قول ندهید و هیچ کس را ناامید نکنید.

فال متولدین دی:

اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فکر می کنند که شما نمی دانید که چه می خواهید، در حالیکه حقیقت این است که شما فقط به بررسی کردن ایده های مختلف می پردازید. اگر می خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار کنید.

فال متولدین بهمن:

تصمیم بزرگ و آخر شما شاید یه اندازه کافی به دیگران بفهماند که شما به شغلتان اهمیت می دهید، اما حتما باید کارهایی را که شروع کرده اید را نیز به نتیجه برسانید. این کار ممکن است تغییرات غیر منتظره ای را در تمام برنامه هایتان ایجاد کند. به جای اینکه هرچه به ذهنتان می آید را بر زبان بیاورید، عاقلانه تر این است که قصد و منظورتان را پنهان نگه دارید. شما مجبور نیستید افکارتان را با هر کسی در میان بگذارید؛ به ندای درون خود اعتماد کنید تا چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بگوید. تا موقعی که برای دست به عمل زدن آماده نشده اید انرژی تان را ذخیره کنید.

فال متولدین اسفند:

حتی اگر به اهداف بلند مدت خود فکر می کنید، خورشید وارد دومین خانه تان، یعنی خانه ارزش های اساسی می شود و اعتقادات تان عوض شده و می توانید با دیگران تبادل نظر کنید. وقتی که نسبت به خود حس بهتری پیدا می کنید، می توانید با ابراز عقیده کردن و کار کردن با نگرش مثبت نتیجه کار را به نفع خود تمام کنید.