فال امروز دوشنبه ۷ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما می توانید هیجان نشاطی را که دارد به سمت تان می آید، در هوا حس کنید، که نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می کند. معمولا، شما می خواهید که به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت، بهتر آن است که کاری غیر ازکارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی دادند شما کمی تفریح کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز بخصوص اگر از کارهایی که در حال انجام دادنشان هستید خسته شده باشید، توانایی خیلی زیادی برای تمرکز کردن دارید. اما بیشتر به دنبال این هستید که روال امور را به نفع خودتان تغییر دهید. فقط سعی کنید طوری از انرژی تان بهره بگیرید که بتوانید از اشتباه یا مجادله جلوگیری به عمل آورید.

 

فال متولدین خرداد:

 امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛  یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید

فال متولدین تیر:

امروز شما با حس استقلال طلبی و آزادی خود منبع الگوی دوستانتان شده اید، این حالت وقتی که شما تمام تصمیمات خود را با ایده های عالی و حقایق فیلسوفانه هدایت می کنید، اتفاق می افتد. ولی آنطوری که دیگران فکر می کنند شما نمی توانید بین عقل و احساس خود تعادل ایجاد کنید. از درمیان گذاشتن مشکلات خود با دوستانتان هراس نداشته باشید، اگر این کار بکنید در نظر آنها مهربان تر و دوست داشتنی تر از قبل به نظر می رسید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز شما این توانایی را دارید که حجم زیادی از اطلاعات را زیر و رو کرده و می توانید از راه شهودی بفهمید که کدامیک از همه مهم تر است. به غریزه های خودتان اطمینان داشته باشد، برای اینکه شما می توانید گرفتاری احساسی پیچیده ای را به خوبی متوجه بشوید. خوشبختانه شما به سمت بحثهایی که از قبل در موردشان اطلاعات دارید نمی روید. شما می دانید که چگونه می توانید یک راز را مخفی نگه دارید و می دانید که بهتر است برخی از حرفها را ناگفته باقی بماند.

 

فال متولدین شهریور:

امروز تمایلات شما بوسیله ورود ماه به پنجمین خانه از “عشق” شما برانگیخته شده است. اما این اتفاق فقط در رابطه با عشق نمی افتد؛ بلکه شما راه های زیادی پیدا می کنید تا از اسرار دل تان سخن بگویید. به خودتان قول دهید که هرچه در دل دارید را بدون ترس از قضاوت دیگران و یا پاداش بگویید. این کار را فقط برای لذت خود انجام دهید و نه به هیچ دلیل دیگری!

 

فال متولدین مهر:

حالا که عقل و قلب شما با هم در تضاد و کشمکش هستند، نمی توانید از مشکلات اساسی که گریبانگیرتان شده فرار کنید. این مشکل از سوی ماه منطقی برج جوزا پیش آمده تا بهتان یادآوری شود که درخلال هر مشکلی که پیش می آید باید به روش و نوع رفتار خود نیز بیندیشید.  اما ماهی شما ترجیح می دهد برای تصمیم گیری به غریزه های درونی خود تکیه کند؛ چرا که شما می دانید حقایق هم شاید دروغ باشند. اما امروز به هیچ کدام اعتماد نکنید؛  شما امروز در بحث ها و مذاکرات منطقی و یا احساسی به جواب نمی رسید! در عوض بدون تجزیه و تحلیل کردن سریع و مستقیم دست به عمل بزنید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. حتی اگر امروز پیچ و تابهای غیر منتظره ای ایجاد شد، فقط نقش موجهای پیشروی کننده را ایفا کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کاری می کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

 

فال متولدین آذر:

اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می باشد.

فال متولدین دی:

امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می دارد، بنابراین شما نمی توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم های هوشیار شما ظاهر نمی شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

 

فال متولدین بهمن:

شما گاهی اوقات قبل از اینکه مسیر خود را بررسی کنید به طور غریزی در مسیر مستقیم قرار می گیرید. اما دلیل این کار فقط می تواند این باشد که شما به مسیری که برگزیده اید کاملاً ایمان دارید و این لزوماً به این معنا نیست که شما تحت آروزی قلبی خود آن را دنبال می کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده که دقیقتر به جهان نگاه کرده تا بتوانید به مفاهیمی ظریف دست پیدا کنید.

 

فال متولدین اسفند:

اکنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان کردن یک نگرانی رو به رشد باشد. مادامی که شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند که شما زمان سختی را می گذرانید. اکنون برای شما بهتر لست که احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینکه آنها آشکار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.