فال امروز دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز روابط شما قدری پیچیده تر شده اند، چرا که نیازهای شما با نیازهای اطرافیان تان همخوانی ندارد. اگر شما سعی کنید حتی مواقعی که آنها تمایل ندارند بحث را ادامه بدهید، دوستی صادقانه تان باعث می شود درهایی که تابحال بسته بودند به رویتان گشوده شوند. پس تسلیم نشوید؛ شاید موفقیت و پیروزی ای که در جستجویش بودید همین نزدیکی ها باشد!

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما می توانید خوب بودن و یا بد بودن هر چیزی را تشخیص بدهید، اما وقتی برای خودتان کاملاً واضح نیست به سختی می توانید آن را برای دیگران توضیح دهید. اگرچه برای شما راحت تر است تا در مورد چیزهایی که آرزوی داشتنش را دارید رویا پردازی کنید نه در مورد چیزهایی که واقعاً دنبالش هستید. اما الان لازم است که بعضی از مسائل به صورت راز پیش خودتان باقی بماند. بهتر است بعضی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید، و برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

 

فال متولدین خرداد:

حتی اگر شما تنها کارمند جدا از دیگران در یک سازمان بزرگ هستید باز هم قدرت و استعداد آن را دارید که روی پاهای خود بایستید و با سخت کوشی خود یک سیاست عالی را در پیش بگیرید. ممکن است خودتان را مانند یک مزاحم افراطی ببینید اما راه های جایگزین را جستجو می کنید تا همان کار را انجام دهید. اکنون اعمال شما ممکن است به طور معکوس در چشم دیگران محتاطانه و محافظه کارانه به نظر بیاید. آنها فکر می کنند که شما ایده های معقولی دارید اما بعضی چیزها ممکن است نظر آنها را تغییر دهد. شمانیازی به این ندارید که روش و شیوه خودتان را امروز تغییر دهید؛ فقط از هر دو طرف قضیه آگاه باشید و نقطه وسط و میانی را هدف بگیرید.

فال متولدین تیر:

شما قادر نیستید برای تفریح و سرگرمی به شخص دیگری فشار بیاورید، اما اگر احساس کنید ثبات مالی شما در معرض خطر قرار گرفته است می توانید مثل یک شیر فریاد بزنید!! اگر لازم شد نباید از روبرو شدن با فردی قدرتمند هراس داشته باشید. فراموش نکید که شما در این بازی برنده نشده اید بلکه فقط نسبت به آن آگاهی دارید.

 

فال متولدین مرداد:

شما امروز بین آرزویتان برای انگیزش درونی و نیازهایتان برای یک استراحت آرام و ساده احساس آشفتگی می کنید. اما حتی زمانی که تنها هستید برای اینکه کتابی را برداشته و در مورد موضوعی که مورد علاقه تان است چیزی بیاموزید، تردید به خود راه ندهید. کسب کردن اطلاعات جدید به وسیله مطالعه و صحبت کردن با دیگران همچنین می تواند بذرهای هوشمندی را در شما بارور کند.

 

فال متولدین شهریور:

 امروز شما باید در رفتارتان بازنگری کنید و دلیلی برای اتکا کردن بر آرزوهایتان وجود ندارد. دنبال کردن رویاهایتان همیشه عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام دهید، اما هم اکنون این موضوع اهمیت بیشتری دارد. امروز در زمان حال حضور داشتن کار سختی است، برای اینکه شما به رفتارها و اعتقاداتی که پیش از این داشتید عادت کرده اید. در حالیکه گذشته تان را به منظور ساختن جایگاهی برای آینده ترک می کنید، نترس و جسور باشید.

 

فال متولدین مهر:

ممکن است امروز به نظر برسد دیگران زیاد قابل اطمینان کردن نباشند چرا که آنها در نگهداری اسرار زیاد متعهد نیستد برخلاف شما که بسیار مراقب آنها هستید. شما ممکن است نتوانید براحتی خود را سرگرم کنید به خاطر اینکه انتظارات شما غیر واقعی به نظر می رسند، با وجوداینکه شما فکر می کنید آنها زیاد افراطی نیستند. پذیرفتن نقائص دیگران می تواند باعث شود همه احساس آرامش داشته باشند و شگفت آور این است که این کار باعث می شود بهره وری و سومندی همه افزایش یابد.

 

فال متولدین آبان:

شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیانتان تلاش می کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس های خودتان باشد نه رفتار آنها، پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

 

فال متولدین آذر:

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می کنید انرژیتان نیز تحلیل می رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می توانید به کارهایتان برسید.

فال متولدین دی:

ما امروز خبرهای خوبی برایتان داریم!! شما می توانید با موفقیت کامل توانایی های خود را به کار بگیرید. خوشبختانه از دیروز که عطارد و نپتون با هم هم تراز بودند قدرت تخلیتان خیلی زیادتر شده است. اما خبر بدی هم برایتان داریم و آن خبر این است که شاید شما نتوانید به تصویر ذهنی خود اطمینان کنید. از توانایی های خود استفاده کنید تا بتوانید آگاهانه تمام شک و تردیدها را برطرف کنید. خلاصه اهمیت ندارد که کاری که می کنید حتماً کار درستی باشد، فقط ضروری است که حتماً کاری بکنید.

 

فال متولدین بهمن:

درست وقتی همه چیز روبه راه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می شود. شاید بخش مهمی از اطلاعاتی که بهتان داده شده را نادیده گرفته اید، یا فقط بخشی از وظایف کاریتان را انجام نداده اید. حالا دلیلش هرچه که باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع کنید می توانید جبران کنید. به جای اینکه انرژی تان را سر صحبت کردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فکر کنید ببینید که الان چه کاری لازم است انجام دهید.

 

فال متولدین اسفند:

وقتی که در محل کارتان افراد دیگر خودشان را در اهداف شما سهیم ندادند، وضع مالی شما از آن چیزی که خودتان انتظار داشتید پیچیده تر می شود. آنها شاید با کارهای اخیر شما موافق باشند، اما با فلسفه کاری تان و همچنین با اهدافتان مخالفند و عجیب تر از همه اینکه شما نمی توانید بفهمید که کی حمایتشان را قطع می کنند، چرا که در ظاهر نسبت به کارهایی که می کنید مشتاق و علاقه مند هستند. پس حالا باید خیلی بااحتیاط رفتار کنید و بیشتر از چیزهایی که خودشان می خواهند بهتان بدهند به آنها اتکا نکنید.