فال امروز  دوشنبه ۲۲ شهریور ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ممکن است شما در طی چند روز گذشته شروع به کار کردن بر روی یک پروژه کرده باشید و اگر این کار را انجام دادید، حالا زمان این است که بر آنچه تا کنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد کارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند که در یک ساختمان قبل از اینکه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حرکت کرده و طبق یک برنامه از پیش آماده شده کارهایتان را انجام دهید.

فال متولدین اردیبهشت :

شما امروز با خودتان درگیرید و این درگیری بین برنامه ریزی دقیق و بی اختیار بودن شماست . شما مهارتهای مدیریتی بسیار خوبی دارید و می توانید اطلاعات مختلفی را سازماندهی کرده و باعث شوید که دیگران شما را در محور قرار بدهند. شاید کسی به شما تلفن نزند تا از شما بخواهد که گروه مورد علاقه خود را آغاز کنید اما حداقل برای دعوت غیر منتظره ای خود را آماده کنید.

فال متولدین خرداد :

دیگر زمان استراحت و غیر فعال بودن سر ﺁمده است بهتر است کار و فعالیت تازه‌ای را ﺁغاز کنید زیرا الان شما در بهترین موقعیت قرار دارید و می‌توانید بهترین بازده کاری را از خود در برابر مشکلات یا مسائل زندگی بروز دهید. شما در این روزها مسئله‌ای را از اعضای خانواده‌تان مخفی نگه داشته‌اید بهتر است به ﺁنان این مسائل را انتقال دهید زیرا بهتر می‌توانند شما را یاری دهند و با هم فکری ﺁنها مسائل زندگی تان حل خواهد شد.

فال متولدین تیر :

در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها در رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را انجام دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

فال متولدین مرداد :

از رفتار دوستان‌تان و یا کارهایی را که در این اواخر خودتان انجام داده اید گیج و دچار سر در گمی شده اید زیرا به نطرتان این کارها و یا رفتارهای چیزهای نیستند که شما لایق و سزاوار آنها باشید، زیرا شما تلاش‌های و رفتارهای دیگری را پیش بینی می‌کردید. اما دیگران در رفتارهایشان با شما به بیراه نرفته اند این شما هستید که توقع بسیاری دارید، یا کارهایی که در اواخر انجام داده اید، شما به همان اندازه که تلاش کرده اید پاداش گرفته‌اید، برای پاداش بیشر باید تلاش بیشتری را انجام دهید . نقش دیگران در زندگی تان به همان حدی خواهد بود که شما به ایشان اجازه ورود دهید.

فال متولدین شهریور :

در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!

فال متولدین مهر :

در این روزها شما کارهای جدیدی را آغاز کرده اید که فوق العاده برای پیشرفت شما موثر می باشند، زیرا نقشه و برنامه ریزی این کارها را مدت های مدیدی است که در ذهن خود می پرورانید. فقط کمی باید سرعت خود را زیاد کنید و با سرعت بیشتری پیش بروید زیرا دنیا و جهان اطراف ما د رحال پیشرفت سریع می باشد برای این که نقشه هایتان اجرا شود فقط باید سرعت عمل داشته باشید.

فال متولدین آبان :

اکنون زمان آن است که گام های خود را در زندگی آهسته کنید. به جای نگران بودن درباره اینکه چگونه به چیزهایی که نیاز دارید برسید، مطمئن شوید که کاری که امروز انجام داده اید آن طور که به نظر می رسد مهم و حیاتی بوده است. شکی نیست که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما برنامه ریزی کردن برای آینده و استراحت ممکن است اکنون مهمتر از این است که خودتان را خسته کنید. انرژی خود را برای زمانی ذخیره کنید که واقعا به آن نیاز پیدا می کنید.

فال متولدین آذر :

شما امروز به خودتان اطمینان کامل دارید، اما احساسات تان هنوز ممکن است بین شما و آنچه نیاز دارید اتفاق بیفتد فاصله بیندازد. اگر کاری کنید که ذهنتان منحرف شود، مشاهدات و نظریات دقیق و زیرکانه تان و توانایی هایتان تبدیل به تنبلی غیر معقول خواهد شد. البته لازم نیست که خیلی کار کنید؛ فقط راهی را بیابید که به مدد آن تغییرات کوچکی را در فعالیت های روزانه تان ایجاد کنید.

فال متولدین دی :

باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی کند می گذرد. شما نمی خواهید خودتان را با رویا پردازی های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید، بلکه می خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید، ممکن است کم کم انگیزه های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.

فال متولدین بهمن:

ممکن است شما امروز ترجیح دهید که کیفیت  روش کار خود را در طول روز تقویت بخشید، به یان صورت که  با شتاب و به سختی وظیفه ای را انجام دهید تا به وظیفه و مسئولیت دیگری هم  برسید. متاسفانه، به اتمام رساندن کارها به این معنی نیست که شما آن کار را به خوبی انجام داده اید. اگر الان زمانی برای این نگذارید که برگردید و کارهایی که تابحال انجام داده اید را بررسی کنید، ممکن است زمانیکه بعدا ایراد  آن را متوجه شوید ناامید شوید که مجبور هستید به عقب برگردید و کاری را که قبلا به پایان رسانده اید دوباره انجام دهید.

فال متولدین اسفند :

در روزهای قبل و یا در گذشته، شما شخصی بودید که از مسائل زندگی لذتی نمی بردید، اما در این روزها به خاطر ورود شخص یا صحبت هایی که شنیده اید شما را بسیار منقلب کرده است و بر خلاف گذشته به  این فکر می کنید که زندگی می تواند برای شما نیز زیبا باشد. اما زیاد در این تفکرات خود را غوطه ور نسازید زیرا شادی نیز همانند غم پایدار نمی باشد پس شادی مطلق را نبینید زیرا ممکن است هر لحطه این شادی از شما رخت ببندد.