فال امروز دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز احتمالاً به مسیری کشیده خواهید شد که حرفهایی که در طول این چند هفته شنیده اید  را می خواهید بیان کنید اما هرچه بیشتر تلاش می کنید که آنها را برای دیگران توضیح دهید، آنها کمتر می فهمند.برخی از نظرات خیلی از ذهن دورند و به آسانی دیگران آنها را متوجه نمی شوند مگراینکه به روش خاصی که تجربه ی آن را دارید مطالب را بیان کنید. وجدان بیدار، هنرمند یا شاعر به هر حال می توانند به شما کمک کنند با دیدگاه کنونی خود را توضیح دهید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز فکر شما حول و حوش پول و سکه دور می زند! اما دنبال راه هایی هستید که بتوانید در مورد یک مساله مهم مالی تصمیم گیری کنید. افکار بزرگ داشته باشید؛ برای اینکه رویاهای شما فوق العاده بزرگ هستند. در مورد تصمیماتی که آنی و لحظه ای هستند احتیاط کنید، اگر در مورد اقدام بعدی خود کاملاً مطمئن نیستید، بهترین کار این است که در مورد تمام گزینه ها تحقیق کنید.

 

فال متولدین خرداد:

شما طبیعتاً با تفکراتتان کاملاً هماهنگ شده اید، بنابراین زمانی که شما به مفاهیمی که برایتان ناشناخته است نزدیک تر می شوید احساس راحتی نخواهید کرد. دیگران می توانند به شما توجه کنند و شاید هم بتوانند آنچه را که شما قبلاً گفته اند کلمه به کلمه تکرار کنید، اما هنوز هم امکان دارد که نقطه نظرات شما را از دست دهند.

فال متولدین تیر:

حالا که تعطیلات آخر هفته تمام شده است، شما دوست دارید از دور هم جمع شدنهای دوستانه لذت ببرید، اما شاید این کار به آن سادگی که به نظر می رسد نباشد. شاید می خواهید بخشی از کارتان را به خانه آورده و در خانه انجام دهید، یا شاید هم می خواهید به مسئولیتهای انجام نشده تان رسیدگی کنید. خوشبختانه امروز شما قادر هستید تمام این کارها را انجام دهید. بنابراین وقتی که کارتان را تمام کردید برای خوشگذرانی کردن و بودن با دوستانتان نیز انرژی خواهید داشت.

 

فال متولدین مرداد:

امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شما پروژه های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می توانید رویشان کار کنید، اما باید بدانید که مسئولیت های شما در جهتی قرار گرفته دارند که نیاز به به کارهای هنرمندانه تر احساس می شود و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته اید بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.

 

فال متولدین مهر:

ورود ماه به نشان شما ممکن است اختلافاتی را که بین شما و دوست تان یا شریک تان بوده را آشکار کند. اول شما ممکن است فکر کنید که هر دو شما یک چیزی را می گویید، اما درگیری و کشمکش ها افزایش می یابد و حتی می تواند به درگیری کاملا آشکار تبدیل شود. اکنون روی این اختلاف تمرکز نکنید، در عوض، برای پیدا کردن یک زمینه عادی تلاش کنید. می توانید از این درگیری های عاطفی با اجتناب کردن از بحث و جدل های بی فایده و غیر ضروری جلوگیری کنید. یکی دو روزی صبر کنید بعد، سعی کنید دلیل این بحث ها را پیدا کنید.

 

فال متولدین آبان:

امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

 

فال متولدین آذر:

شما معمولا دوست ندارید جواب منفی از کسی بشنوید و الان مجبورید به فرد قدرتمندتری که روی شما کنترل دارد جواب پس بدهید. شما وسوسه شده اید با تظاهر کردن به اینکه بیشتر از آن چیزیکه در واقع هستید اطلاعات دارید جایگاهتان را حفظ کنید. متاسفانه این استراتژی سبب به وجود آمدن دردسرهای بیشتری می شود و اوضاع را بدتر می کند. پس با صداقت داشتن در همان مرحله اول سعی کنید زمان خود را ذخیره کنید.

فال متولدین دی:

اتصال هم زمان خورشید و عطارد در نشان شما افتاده است، که هدایای الهام بخشی را که شما به دیگران داده بودید  به یاد شما می آورد. شما دیدگاه خوش بینانه ای به زندگی دارید و راه مخصوصی برای اینکه ایده هایی که برای آینده دارید عملی کنید. دلیلی وجود ندارد بخواهید که زمان را عقب برگردانید تا زمانیکه به سختی هایی که در راه تان وجود دارد اشراف داشته باشید. زندگی کردن روی جنبه های منفی زندگی امیدوار کننده نیست، اما انکار کردن آنها می تواند بسیار مشکل تر باشد.

 

فال متولدین بهمن:

شما اکنون آماده نیستید تا کارت های خود را نشان دهید پس ممکن است اگر کسی امروز شما را مجبور کرد تا عقاید خود را آشکار بسازید ناراحت و آزرده شوید. شما بسیاری حقایق و اطلاعات بسیاری در دست دارید با این حال ممکن است احساس کنید آیا هنوز اشتباهی در کار است یا نه؟ شاید برای تان مشخص شود که دوست نزدیک تان یا شریک تان عمدا باعث شده تا کاری عقب بیفتد. اگر بتوانید صبور باشید اطلاعات مورد نیازتان در زمان مناسب آشکار خواهد شد.

 

فال متولدین اسفند:

امروز شما نیاز دارید که با دوستان نزدیک و یا خانواده تان در مورد احساسات خود صحبت کنید و البته این کار کار راحتی نیست. ماه در چهارمین خانه خصوصی شما مربوط به اصول زندگی قرار دارد و شما درحالیکه در منزل به سر می برید هم احساس امنیت و هم رضایت می کنید. لازم نیست تمام دنیا را فتح کنید!! فقط باید بدانید روشی که به واسطه آن در مورد نقاط ضعف خود با دیگران تبادل نظر می کنید می تواند دعوتی برای رابطه ای عاشقانه باشد.