فال امروز جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اگر امروز یکی از دوستانتان شما را به مهمانی دعوت کرد، حتی اگر نمی خواهید آنجا بروید و فکر می کنید بهتان خوش نمی گذرد، ولی دعوت او را قبول کنید. امروز ماه و بهرام در یازدهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارند و با وجود اینکه این مهمانی یک مهمانی خانوادگی است، اگر شما بروید و با دیگران ارتباط برقرار کنید ممکن است فرصت های کاری خوبی نصیبتان شود.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

با وجود اینکه امروز برای بیشتر مردم روز تعطیل به حساب می آید، ولی شما می خواهید زندگی خود را از نظر حرفه ای مورد بررسی قرار دهید. موضوع شغلی شما حتی در شام های روزهای تعطیل نیز بحث داغی خواهد بود. از تصمیم گیری نهایی و برنامه ریزی های جزئی نترسید. فقط برای خودتان فضای خیلی بزرگی ترسیم کنید که هر چیزی امکان پذیر باشد. هم اکنون بزرگترین محدودیت ها ساخته و پرداخته ذهن خودتان هستند.

 

فال متولدین خرداد:

ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب می کند که حتی بیشتر از قبل روی توانایی هایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید یک آدم معمولی باشید، بنابراین می توانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد، شما مشکل درست نکنید، برای اینکه اگر یک بار دیگران را ناراحت کنید دیگر نمی توانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

فال متولدین تیر:

شما می توانید برنامه خوب و بزرگی برای خودتان داشته باشید، اما باز هم لازم است که آنها را قبل از عملی کردن متعادل کنید. این سخن بدین معنی نیست که شما باید عامل بازدارنده ای برای خودتان باشید، بلکه معنی آن این است که شما نمی توانید موقعیت هایی را که اخیرا در زندگی تان ایجاد شده است را نادیده بگیرید. به جلو پیش بروید تا بتوانید به نقطه آرامی که دوست دارید برسید، اما انتظار معجزه نداشته باشید وگرنه ناامید خواهید شد. از طرف دیگر، یک حرکت مثبت می تواند نتایج شگفت آوری به بار آورد.

 

فال متولدین مرداد:

شما امروز اشتیاق دارید که دوباره به دوستان تان بپیوندید، چرا که کاملا برای چیزهای جدید که در زندگی تان هستند شور و هیجان دارید. خوشبختانه هم اکنون متعادل کردن آرزوهایتان به منظور فعالیت های اجتماعی با احساس نیاز برای استقامت داشتن برای شما به اندازه کافی اهمیت دارد. اگر از تعطیلات تان خوب استفاده نکرده اید، اعتماد کردن به غریزه تان اهمیت بیشتری دارد. بعد از گذشت مدت زمان زیادی شاید به یاد نیاورید که یک مهمانی را از دست داده اید، برای اینکه در عوض وظایف تان را انجام داده اید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز شا بر سر دوراهی گیر کرده اید و این برایتان مثل یک برزخ است. در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق تر شده اند و نگه داشتن دوستی هایتان در وضعیتی متعادل کار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می شود. باوجود این بهتر است که همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی که رخ می دهد آماده کنید

 

فال متولدین مهر:

امروز شما می توانید یک کاه را به کوهی تبدیل کنید و خودداری کردن از این رفتار برایتان خیلی سخت است، برای اینکه امروز محدوده دیدتان کمی کوچک شده است. زندگی به این پیچیدگی که شما فکر می کنید نیست. اما بدون اینکه مانع تحقق پیدا کردن آروزهایتان بشود از تعداد آنها می کاهد. صحبت کردن در مورد شکستهایتان زمانی می تواند بهتان کمک کند که از افراد دیگر نخواهید مشکلات شما را حل کنند.

 

فال متولدین آبان:

 

شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می کنید تمام خواسته های اطرافیان تان را برآورده کنید. اما این کاری که می کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف هایش دارید.

 

فال متولدین آذر:

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی توانید از وقت های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

فال متولدین دی:

 شاید شما برای اینکه برنامه های بلند و جاه طلبانه افراد دیگر درست از آب در نیامده اند، دلیل های زیادی داشته باشید، اما این دلایل مانع از این نمی شود که شما خودتان را درگیر این ماجرا نسازید و برای درست شدن آنها تلاش نکنید. واقع بین بودن یک چیز است؛ منفی بافی چیزی دیگر! حتی اگر می توانید تشخیص بدهید که چه مقدار باید کار کنید تا به نتیجه برسید، سعی کنید نگرشهای منفی را به خود راه ندهید.

 

فال متولدین بهمن:

شما قبلا تمام وظایف تان را انجام داده اید و الان آماده اید که استراحت کنید و به خودتان خوش بگذرانید. اما منتظر دعوت دیگری نشوید؛ کاری را انجام دهید که می دانید به شما کمک می کند تا خلاقیت خود ا به نمایش بگذرانید و به روش خودتان تفریح کنید. دیگران ممکن است امروز قصد تفریح نداشته باشند؛ پس زیاد جالب نیست که وقت تان را برای شراکت با آنها هدر دهید. اگر به شخصی مانند خودتان ملحق شوید بهتر است. اگر نشد حداقل می توانید برای خودتان برنامه ریزی کنید و بدین وسیله تا حد امکان از یاس و دلشکستگی جلوگیری کنید.

 

فال متولدین اسفند:

شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می کنید و از طرف دیگر فعالیت هایی را که انجام می دهید سعی می کنید با  با کمی نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.