همواره از حضور بانوان در ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات ورزشی حمایت کرده ایم به خصوص فوتبال که در ایران رشته پرطرفداری است . در پست های قبلی راجع به حضور هواداران دختر استقلالی و هواداران دختر پرسپولیسی نوشتیم و خوشحالی خود را از این مورد اعلام کردیم و اینبار کار فراتر از قبل رفته و دختر خردسال هوادار تراکتورسازی را در بازی با استقلال به استادیوم آزادی راه ندادند .

ماجرا از این قرار است که یکی از هواداران تراکتورسازی که همراه با دختر خردسالش از شهرستان شبستر راهی تهران شده بود، موفق به ورود به ورزشگاه آزادی نشد. این اتفاق در حالی رخ داد که پدر این دختر بارها به ماموران گفت که حضور فرزند خردسالش خطری برای آنها ایجاد نمی کند و حتی اصرار آنها باعث شد تا جو مقابل درب ورزشگاه آزادی تا دقایقی تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد. پیش از این دخترانی توانسته بودند به روش های مختلف راهی ورزشگاه شوند اما این دختر همراه با پدرش بدون دیدن بازی به شهرستان بازگردانده شد.

%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c

امیدواریم در ورزشگاهی که نامش آزادی است حداقل آزادی ها را داشته باشد و برای ورود یک دختر خردسال این قدر وسواس و حساسیت نشان داده نشود تا دختر و پدری دلشکسته و بدون تماشای بازی ,  کیلومترها راه آمده را به خانه بازگردند .