بهنوش بختیاری تصویری از خود در کنار آمنه بهرامی مشهورترین قربانی اسید پاشی در ایران در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد در این باره نوشت:

«منزل آمنه بهرامی، دوست عزیز من که با همون صورت اسید پاشیده مهربانت، بسیار بسیار زیباتر از خوش صورتان اطرافم جلوه می‌کنی.

چون پوک و توخالی و پرادعا و تهمت زن و بدذات نیستی. تو یه قلب داری که انقدر زیباست که نه تنها اسید، بلکه آتشفشان هم حریفش نمی‌شود.

تو انقدر فضیلت انسانی و سواد وشخصیت و ادب اجتماعی داری که وقتی باهات حرف می‌زنم، آثار اسیدی نمی‌بینم. تو ثابت کردی که زیبایی زن اول در قلبش باید هویدا شود. که اگر قلب زنی زیبا نبود، هیچ آرایش و عمل و پروتز و عشوه‌ای او را زیبا نخواهد کرد. برایت دعا می‌کنیم که جراحی‌های بعدی‌ات به سلامت انجام شود وخوشحالم که فیلم مستند احمد عبدالهیان به زودی پخش خواهد شد و ما برای بار هزارم خواهیم فهمید که نیروی شر همیشه در جهان بوده وهست. که جواب نه دادن به یک پسر چه عقوبتی داشت. که چقدر باید مواظب رابطه‌های بی اساس بود.

صورت و مری و ریه معده و نای و تمام گوارشت سوخت. دلت سوخت. خانوادت سوختن. اما تو شیرزن بازهم بخشیدی. دوست من تو افتخار منی. نه آن دوست زیبایی که به دو تا سکانس همه را می‌فروشد. نه آن دوست به ظاهر دوستی که خود وجودش، اسید است و با تهمت‌هاش به روح دیگران اسید می‌پاشد.

امام حسین به آمنه من قرار و آرامش بده وبه من نیروی قدردانی از رفقای نابم

اربعین حسینی را تسلیت می‌گویم.»

%d8%a8%d9%87%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%ae%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c