فال امروز شنبه ۲۱ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما دید تازه ای نسبت به شغلتان پیدا کرده اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق تر کند. انگیزه ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز شما به اینکه جمله “همه چیز زیباست” اوضاع را خوب و روبراه می گرداند شک دارید. اگرچه این می تواند یک نوع پوشش و حفاظ موثر باشد، اما امکان دارد که دیدگاه های خود را از دست بدهید. به خاطر نگرانی برای هر چیزی که در حال تمام شدن است انرژی باارزشتان را هدر ندهید. فقط بدون هیچ قضاوتی تمرکز کنید. چند روز بعد شما باید توانایی این را داشته باشید که به عقب برگشته و همه چیز را با دید بهتری ببینید.

فال متولدین خرداد:

با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می توانید تعهدات خود را انجام دهید.

فال متولدین تیر:

زندگی کردن با فرد بی اراده ای که سعی می کند شما را از وابستگی هایتان دور کند کار سختی است، اما اگر او را به زور وادار کنید که روش شما را قبول کند اوضاع بهتر نخواهد شد. حتی اگر جوابی که امروز می خواهید به کسی بدهید بدهید منفی باشد، ترجیح می دهید که این جواب بی پرده باشد. با قبول کردن این واقعیت که دیگران ممکن است برنامه هایشان را با شما هماهنگ نکرده و به راه خود بروند، ناراحتی های خود را به حداقل برسانید.

فال متولدین مرداد:

شاید شما بتوانید در ذهنتان راه هایی را مجسم کنید که بدان وسیله می توانید احساس خود را به کسی که دوستش دارید ابراز کنید، اما نمی توانید به راحتی از این روش ها پیروی کنید. با وجود اینکه شما می خواهید تاثیری مثبت داشته باشید، ولی بیش از اندازه پرخاشجو شده اید. تلاشی آگاهانه برای ملایم کردن صحبت هایتان به شما کمک می کند تا بتوانید اهداف واقعی خود را به دیگران بگویید.

فال متولدین شهریور:

اگر شما از چگونگی موقعیت مالی خود نامطمئن هستید، نیازی نیست که پشت نگرانی خود از دیگران مخفی شوید. دراین روزها بسیار مهم است که درباره چگونگی خرج کردن پول تان برای دیگران تجدید نظر کنید، چرا که شما تاکنون می خواستید به آنها نشان دهید که روی گنج نشسته اید یا اینکه کارخانه پول سازی دارید!! این نمایش های پنهان کارانه ممکن است برای مدت کوتاهی چاره ساز باشد چرا که بعد از آن شما را در موقعیتی بسیار سخت تر از آنچه که الان در آن قرار دارید درگیر می کند. استوار باشید و بهترین کاری را که می توانید انجام دهید و اجازه دهید دیگران هر چه دلشان می خواهد بگویند.

فال متولدین مهر:

امروز ممکن است تحمل تان را از دست داده و نیاز داشته باشید که کاری کنید که بهرام جنگجو به اولین خانه تان به پلوتون سلطه جو بپیوندد. شما از اینکه همیشه باید منتظر دیگران باشید تا کاری را انجام دهید خسته شده اید و می خواهید حتی اگر لازم شد خودتان راه را ادامه دهید. فقط به یاد داشته باشید که دیگران منبعی از خودبازدارندگی هستند. این قانون همه یا هیچ نیست، پس مراقب باشید جایی که به جلو قدم برمی دارید کجاست و همزمان راهی برای بازگشتن  به جایگاه دیگری از زندگی خود  داشته باشید.

فال متولدین آبان:

ماه برج اسد هم اکنون در نهمین خانه شما یعنی خانه ماجراجویی ها قرار دارد و لحظه های پرهیجانی که پشت سر گذاشته اید را به یادتان می آورد. اما شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا که زندگی شما جدی تر می شود و نمی توانید از انجام دادن مسئولیتهای حرفه ای خود امتناع کنید. بنابراین  باید کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.

فال متولدین آذر:

درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش بینی شما می تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

فال متولدین دی:

اگرچه شخصی باعث شده است که شما از انجام دادن وظایفتان نسبت به مادرتان باز بمانید، ولی محتملاً تمام فعالیتهای شما خالصانه است. شما می خواهید عشق و محبتی را که در قلبتان دارید نثار دیگران کرده و با آنها سهیم شوید. شما قادر هستید که با توجه کردن به کسانی که وارد زندگی شما می شوند احساسات خود را بیان کنید. مواظب باشید که این جریان متوقف نشود و کسی به اشتباه فکر نکند که شما می خواهید او را کنترل کنید.

فال متولدین بهمن:

اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر کرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف کرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون کنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار که دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران کنید؛ فقط قبل از اینکه شروع به کار کردن کنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل کنید.

فال متولدین اسفند:

امروز می تواند برای شما روزی باشد که تغییرات عاطفی ای که سالهای گذشته برایتان رخ داده دوباره یاد آوری شود. حتی اگر در مراحل پیشرفتی تکاملی تغییر قطعی ایجاد شد، مثل زمانی که کرم به پروانه می شود، این دگردیسی هنوز هم کامل نیست. در حالیکه کارهایی را قبلاً متوقف کرده بودید دوباره شروع می کنید، از خاطرات خود بهره بگیرید تا این پیشرفت تدریجی را در زمان حال زنده نگه دارید.