فال امروز سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه هایتان پیش بروید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز از آن روزهایی است که شما دوست دارید در خانه بمانید و وقتتان را با خانواده و یا تعداد کمی از دوستانتان بگذرانید. امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، چراکه احساسات شما با منطقتان تناقض دارد. حتی اگر کارهای مهمی برای انجام دادن داشته باشید، نمی دانید که با چه روشی آنها را انجام دهید. باوجود این بدون تلاش کردن هیچ چیزی به دست نمی آید. به دنبال برقرار کردن تعادلی منطقی و درست بین کار و استراحت باشید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه سرحال تر هستید، اما زیاد مشتاق نیستید که دیگران بفهمند که چه احساسی دارید. اما این موضوع می تواند یک گسستگی بین تفکرات منطقی و احساسات قلبی شما ایجاد کند. سعی نکنید که دیگران را هم درگیر این کشکمش های درونی خودتان بکنید، برای اینکه آنها نمی توانند هیچ کمکی بهتان بکنند. حتی اگر شما تصمیم گرفته اید که احساساتتان به صورت محرمانه و خصوصی باقی بمانند، ولی باید بیشتر بهشان توجه کنید.

فال متولدین تیر:

ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی  کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس ناراحتی کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور می شوید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

 

فال متولدین مرداد:

شما امروز می توانید هرکسی را قانع کنید که دیدگاه های مثبتی دارید و بر روی آنها پافشاری می کنید. اما شور و هیجان شما اصلا نمی تواند جایگزین کاملی برای کارهای دشواری که شما را به اهدافتان می رساند باشد. اگر خیلی بلند پروازی نکنید، می توانید برتمام موانع چیره شده و به موفقیت ها دست پیدا کنید، اما نباید فوری منتظر دیدن نتیجه باشید. این نتیاج بیشتر از آنچه شما انتظار دارید زمان و انرژی می طلبد.

 

فال متولدین شهریور:

ماه به نشانه آینده نگر شما بازگشته است و بدون توجه به اینکه کارتان درست است یا نه، شما وسوسه شده اید که دیگران را در احساسات درونی تان سهیم کنید. شما تلاش می کنید سفره دل خود را برای دیگران باز کنید! چرا که بی صبرانه منتظر چنین لحظه ای بودید. اما استراحت کردن بهتان ثابت می کند هنوز وقتش نرسیده! با شکستن این سکوت اوضاع را از اینی که هست پییچده تر نکنید. پس یک نفس عمیق بکشید و تا موقعی که وقت و مکان مناسب برای گفتن قصه زندگی خود پیدا نکرده اید! چند روز دیگر هم صبر کنید.

 

فال متولدین مهر:

شاید وقتی به خرید می روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می خواهید. چون این کار شما را آسان تر می کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می شوید.

 

فال متولدین آبان:

 

خوشبختانه امروز یک روز خوب برای شما خواهد بود چرا که آسمان شما کاملا صاف و آفتابی است و به راحتی می توانید همه چیز را مشاهده نمایید. از این موقعیت استفاده کرده و به مسیر زندگی خود نگاه کنید و دریابید که چه چیزی باید انجام دهید تا به اهداف خود برسید و فکر خود را محدود نسازید. این شرایطی که با آن روبرو هستید، شما را قادر می سازد که اهداف بلند مدت تان را تعیین کرده و با تلاش واستقامت و البته کمی شانس براحتی به آنها دست یابید.

 

فال متولدین آذر:

شما امروز می توانید به اوج موفقیت برسید، اما به جای اینکه خودتان را در مرداب گرفتاری و مسائل پیچیده بیندازید، لازم هست که حتما فعالیت های خود را در مسیر درست و مناسبی قرار دهید. اگر سعی کنید احساسات و عادت های قدیمی خود را حفظ کنید، در منجلاب گرفتاری ها و مشکلات غوطه ور خواهید شد. اما اگر نسبت به گذشته بی اهمیت و بی تفاوت باشید، آن وقت هرچیزی امکان پذیر می شود. انتخاب در دستان خود شماست!

فال متولدین دی:

این روزها شما سعی می کنید زندگی را به سخت ترین نحو ممکن- یعنی حول تعاریف و اصول و قواعد افراد دیگر اداره کنید. اما بعضی از اوقات هم خوب است که خارج از کلیشه های قراردادی عمل کنید، بیرون آمدن از اصول و قوانینی که خودتان برای خود وضع کرده اید می تواند باعث آرامش خاطرتان شود؛ البته این اتفاق زمانی می افتد که به ندای درونتان گوش فرا دهید و بعد دست به عمل بزنید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره “بله” یا “نه” بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که “خلاق و مبتکر” باشید. این کار آنقدرها که به نظر می رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.

 

فال متولدین اسفند:

 امروز شما حتی اگر ترجیح می دهید که جای دیگری باشید، مسئولیت پذیرتر از همیشه می شوید. خوشبختانه شما قادر هستید خاطرات تجربه های اخیرتان که حس خوبی بهتان می دهد را در ذهن نگه دارید و بدین علت می توانید تا چند روز سخت کار کنید. باوجود اینکه زندگی کردن در گذشته در نهایت چیزی نیست که شما بهش نیاز داشته باشید، ولی هم اکنون مرور کردن لذت های اخیر در ذهنتان می تواند در غلبه کردن بر ناامیدی بهتان کمک کند.