یکی از کارهای مهم برای کسب‌و کار شما این است که قدرت برند خود را در اینستاگرام‌ توسعه دهید. زمانی که شما نحوه کار تبلیغات اینستاگرام را درک کردید، بهتر است که بدانید چطور می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و کسب‌و کارتان را توسعه دهید. در ادامه قصد داریم نقش تبلیغات اینستاگرام را در بهبود کسب‌و کار شما توضیح دهیم.

  1. برندسازی: با توجه به اهمیت عناصر بصری در تبلیغات اینستاگرام، کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند کمک شایانی به شرکت شما برای آگاهی از برند برای مخاطبان هدف کنند.
  2. بهبود تاثیر بصری: ساده‌ترین راه در اینستاگرام برای جلب توجه مخاطبان از طریق تبلیغات در میان پست‌های دیگران است. برای افزایش تاثیرگذاری این نوع تبلیغات باید از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالا استفاده کنید.
  3. رشد ارتباطات: تبلیغات اینستاگرام می‌تواند به شما در رشد ارتباطات برندتان کمک کند. این کار باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام شما شده که به نوبه خود می‌تواند فروش را افزایش داده و ارتباط برند را با بازار هدف‌تان بهبود ببخشد.
  4. مسابقات: هر شخص یک مسابقه خوب را دوست دارد. یادتان باشد که مسابقات و هدایا برای دریافت لیدها کم‌نظیر هستند. مسابقات و هدایا می‌توانند آگاهی از برند را افزایش دهند و از همه مهم‌تر مسابقات می‌تواند برای استراتژی ایمیل مارکتینگ کارآمد باشد.
  5. بازاریابی هدفمند: تبلیغات می‌تواند وسیله‌ای برای توسعه استراتژی بازاریابی هدفمند باشد. شما می‌توانید از آن به عنوان وسیله‌ای برای معرفی محصولات جدید یا حتی ارسال محصول رایگان برای مشتریان، استفاده کنید.

 

از جمله سوالات مهم کاربران در اینستاگرام این است که چگونه افزایش بازدید استوری را برای صفحه خود ایجاد کنیم؟

جالب است بدانید که اینستاگرام با بردن استوری به اکسپلور، کاربران خود را شگفت زده کرد. هم‌اکنون استوری‌های شما، شانس دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام را دارند.

حالا با ورود به اکسپلور، استوری وارد مرحله جدیدی شده. این یعنی یک کانال خیلی قدرتمند، به کانال‌هایی که افراد و کاربران مختلف قادر به دیدن استوری شما بوده‌اند، اضافه شده است.

 

یکی از محصولات اینستاسنتر که طرفداران زیادی دارد، بازدید استوری اینستاگرام است. چرا که عملکرد این محصول به دلیل واقعی بودن ویوهای ارسالی و با استفاده از پروفایل‌های فعال، علاوه بر افزایش بازدید در همان دقایق اولیه‌ی بعد از خرید، باعث می‌شود تا ایمپرشن(تعداد کل بارهایی است که پست شما دیده شده) استوری شما هم افزایش پیدا کند.

 

هرچه میزان ایمپرشن بیشتر شود، احتمال بازدید از استوری شما نیز بیشتر خواهد شد و اگر بازدیدها از سمت کاربرانی باشد که پروفایلی فعال و واقعی دارند، دامنه افزایش بازدید گسترده‌تر می‌شود.

پس از خرید بازدید استوری اینستاگرام از اینستاسنتر، قطعا با مشاهده آمار هیجان‌زده خواهید شد. افزایش چشم‌گیر ایمپرشن و به تبع آن افزایش بازدید از استوری‌ها، چنان محبوبیتی را به این محصول داده که آن را در لیست پر فروش‌ترین محصولات می‌توان مشاهده کرد.

 

همین حالا برای برندشدن اینستاگرام خود اقدام کنید!