فال امروز چهارشنبه ۵ مهر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز اگر یک نفر تمام راز دل خود را پیش شما افشا کند شما عصبانی می شوید. این سخن به معنی این نیست که شما نمی خواهید از اتفاقاتی که افتاده باخبر شوید، بلکه به معنی این است که آن شخص زیاده روی کرده است. گاهی اوقات دانستن حقیقت از اینکه هیچ چیزی را ندانیم سخت تر است. اما تلاش برای گشودن رازها حسی غریزی است. در نهایت اگر شما مقاومتی منطقی داشته باشید و در عین حال ذهن بازی هم داشته باشید زندگی شما پربارتر خواهد شد.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز آخرین روزی است که خورشید در نشانه شما حضور دارد، شما نیز احساس می کنید که وقت تان تمام شده است! رابطه های شما هیجان انگیزتر می شوند و در حالیکه شور و اشتیاق تان شدیدتر می شود، بیشتر از قبل احساس سرزندگی می کنید. فکرتان را تغییر داده تا بتوانید انواع بیشتری از مسئولیت ها و خدمات را برعهده بگیرید، برای اینکه تلاش و سخاوتمندی و بخشش مضاعف شما باعث می شود این روزها حس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

فال متولدین خرداد:

احتمالا شما چشم های خود را به اوج اهداف تان دوخته اید، اما اگر توجه نکنید که پایتان را کجا می گذارید ممکن است بلغزید و بیفتید. شما باید چشم انداز خود را تعیین کنید و آن را به واقعیت تبدیل کنید که آنها باید اینجا و اکنون وجود داشته باشد. اما این می تواند فریبنده باشد اما ممکن است ذهن شما برای آینده بسیار سرگردان باشد و شما مایل نباشید که در لحظه حال باشید. به یاد داشته باشید، چیز اشتباهی در رویاپردازی نیست اما فقط تا زمانیکه هوشیاری خود را به آنچه که در جلو روی شما واقعیت دارد بازگردانید.

فال متولدین تیر:

امروز شانس تان ر امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتی تان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می باشد و اکنون به شما توصیه می شود به موضوعات کوچکی که می توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

فال متولدین مرداد:

شما واقعا دوست ندارید که وقتی عصبانی می شوید احساسات تان را نشان دهید، گر چه می توانید وقتی خیلی فشار عصبی به شما وارد می آید، تبدیل به یک رقیب خطرناک بشوید. ممکن است امروز احساس کنید که اگر کسی شما را به بازی گرفت قادر هستید که ببینید چقدرمی توانید احساسات تان را کنترل کنید. اما شما مجبور هستید که ناراحتیتان را برای خود نگه دارید. بالاترین راه را در پیش بگیرید و اجازه دهید که امواج منفی از کنار شما عبور کنند.

فال متولدین شهریور:

این روزها شما سعی می کنید زندگی را به سخت ترین نحو ممکن- یعنی حول تعاریف و اصول و قواعد افراد دیگر اداره کنید. اما بعضی از اوقات هم خوب است که خارج از کلیشه های قراردادی عمل کنید، بیرون آمدن از اصول و قوانینی که خودتان برای خود وضع کرده اید می تواند باعث آرامش خاطرتان شود؛ البته این اتفاق زمانی می افتد که به ندای درونتان گوش فرا دهید و بعد دست به عمل بزنید.

فال متولدین مهر:

به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.

فال متولدین آبان:

امروز ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می باشد و ناآرامی و بی قراری تان امری کاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

فال متولدین آذر:

شما نمی توانید بیشتر از این صبر کنید، برای اینکه اعتقاد دارید که به اندازه کافی صبر کرده اید! باوجود اینکه شاید آمادگی دست به کار شدن را نداشته باشید، ولی پیش از این از نظر ذهنی آمادگی دارید که شروع کرده و بازی را آغاز کنید. شما باید از تفاوت های موقعیت اخیر خود و اهداف آینده تان آگاه باشید، اما سعی نکنید در مورد هردوی آنها با هم تصمیم گیری کنید.

فال متولدین دی:

درست وقتی که فکر می کنید می توانید به منظم بودن برنامه های روزانه تان اطمینان کنید، یک نفر پیدا می شود و همه کاسه کوزه هایتان را به هم می ریزد!! و هرقدر که قبلا استقامت و پایداری در کارتان داشتید متزلزل می شود. به جای اینکه خیلی سریع واکنش نشان داده و مبارزه کنید، قبل از اینکه دست به هر اقدام مهمی بزند مدتی صبر کنید. این حادثه آزمایش سریع واکنش نشان دادن شما در برابر حوادث نیست، بلکه درس صبر و شکیبایی است.

فال متولدین بهمن:

حتی اگر فکر کنید که دنیای شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است، اما می دانید  که هنوز کارهای زیادی دارید که باید در طی ماه آینده انجام دهید. ممکن است احساس کنید که یک ماجراجویی عالی برای شما می تواند تسکینی برای کارسخت و جزییات بی پایان باشد. فراوانی کار شما می تواند مقداری برایتان خسته کننده باشد، اما بهتر است که در مقطعی از زمان کار خود را سر فرصت انجام دهید نه اینکه برای رسیدن به خط پایان عجله کنید!

فال متولدین اسفند:

شما امروز می توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت کنند به طوری که دیگران مطمئن خواهند شد که شما صادقانه صحبت می کنید. اما حقیقت این است که شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعاً مجبور نیستید به چیزی که اعتقاد ندارید تظاهر کنید. فقط همان کسی باشید که واقعاً هستید نه کس دیگری.