جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال  به منظور رسیدگی به درخواست باشگاه دانشگاه آزاد مبنی بر اتخاذ تصمیم برای « نگین شیرتری » بازیکن تحت قرارداد این باشگاه تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، شیرتری پس از امضای قراردادی که مبلغ در آن درج نشده و در استان تهران نیز ثبت نشده است، از همکاری با تیم دانشگاه آزاد صرف نظر کرده و با تیم پارسه تهران قرارداد بسته است.

%d9%86%da%af%db%8c%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c

پس از شنیدن اظهارات حاضرین در نشست، کمیته انضباطی رای خود را به شرح زیر صادر کرد:

« نظر به اینکه نگین شیرتری در مسابقات لیگ والیبال بانوان سال ۱۳۹۵ با باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی قرارداد یکساله منعقد کرده است و صرف نظر از اینکه مطابق اظهارات طرفین این قرارداد بدون درج مبلغ امضاء شده بود، که از این جهت دچار اشکال به نظر می‌رسد، مطابق تبصره ۱۶ ذیل ماده ۷ آئین نامه نقل وانتقال بازیکن، قراردادی مورد تائید سازمان لیگ است که کادر فنی و بازیکنان در هیات والیبال استان و بعد در سازمان لیگ حاضر شده و در حضور نماینده تام الاختیار هیات و سازمان لیگ قرارداد امضاء و اثر انگشت آنها ثبت شده باشد، که قرارداد بازیکن یاد شده درهیات والیبال ثبت نشده است. بنابراین قرارداد بازیکن با باشگاه دانشگاه آزاد غیرقابل استناد به نظر می رسد. از سوی دیگر از آنجا که خانم نگین شیرتری قبل از تعیین تکلیف درخصوص قرارداد با باشگاه دانشگاه آزاد مبادرت به انعقاد قرارداد با باشگاه پارسه تهران کرده که این قرارداد در هیات والیبال استان تهران به ثبت رسیده است و این عمل او مخالف مقررات آئین نامه سازمان لیگ بوده است. درنتیجه با استناد به ماده هفت آئین نامه انضباطی و با اختیارات حاصله از بند ۲-۳۹ از ماده ۱۰ آئین نامه انضباطی بازیکن یاد شده به یک جلسه محرومیت و سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.