سپیده خداوردی بازیگر سریال آوای باران بعد از مدتها خانه نشینی و مرافبت از فرزند تازه به دنیا آمده اش با سریال قصه ها زندگی می کنند به کار هنری بازگشت .
سپیده خداوردی درباره سریال قصه ها زندگی می کنند گفت : این سریال به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی محمدهادی پروین ساخته شده است .  در این سریال و در یکی از اپیزودها نقش دختری را بازی می‌کنم که به همراه دوستش (متین ستوده) در کارخانه‌ای مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: نقشم از لحاظ فرمی با سایر نقش‌هایی که تابه حال بازی کردم تفاوت چندانی ندارد، اما در کلیت سریال، متن اثر و همکاری با این گروه را خیلی دوست داشتم.

 %d8%b3%d9%be%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%af%db%8c
سپیده خداوردی همچنین افزود: بعد از تولد پسرم سانیار، این سریال اولین کاری بود که قبول کردم. معتقدم «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» سریالی زنانه است و علاوه بر این کمک می‌کند تا بعد از مدتی دوری از این حیطه به بازیگری برگردم.

وی ادامه داد: پسرم خیلی کوچک است و روزهایی که برای بازی به خارج از تهران می‌رفتم، مادربزرگ و پدرش از او مراقبت می‌کردند.

این بازیگر زن سینما در ادامه بیان داشت: خیلی دوست داشتم تا این سریال ادامه پیدا کند،‌ اما به دلیل مشکلات مالی و با اینکه برای اپیزودهای بیشتری قرارداد داشتم، اما این امکان وجود نداشت تا ادامه سریال ساخته شود و عوامل به همان ۱۰ قسمت بسنده کردند.

سپیده خداوردی با اشاره فعالیت‌های موسیقایی خود نیز گفت: بیشتر تدریس می‌کنم و به تازگی در ارکستر سمفونیک البرز و چندین ارکستر دیگر به خوانندگی سالار عقیلی نوازندگی کردم.