شهره سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که مدتی است با تشکیل گروه موسیقی دات ویژه بانوان در حوزه موسیقی نیز به فعالیت مشغول است، ساعت ۱۵ سه‌شنبه ۲۳ شهریور ماه در یک کنسرت ویژه، میزبان علاقه‌مندان موسیقی در تالار وحدت تهران به نفع انجمن بیماران ققنوس خواهد بود.

%d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%87-%d8%b3%d9%84%d8%b7%d8%a7%d9%86%db%8c

گروه موسیقی دات که اواخر تیرماه سال گذشته نیز با شعار هر زن یک قهرمان کنسرتی را در تالار وحدت به صحنه برده بود، در این اجرای زنده گلچینی از قطعات نوستالژیک و جدید را برای علاقه مندان اجرا می کند.

فروغ فضلی، سحر میرهاشمی، طراوات باباخانلو، شیرین واعظی، آرمیتا سلیمی، نیاز لاهرودی و مهتاب فتح الله اعضای گروه دات به سرپرستی شهره سلطانی را تشکیل می‌دهند. ضمن اینکه امیرکارخانه تنظیم کننده قطعات، بهروز پناهنده تهیه کننده، مونا قهرمانی روابط عمومی، امیرمحمد فرحزادی عکاس پوستر و موسسه فرهنگی هنری «آوای مهر میهن» به مدیریت کیارش حسن زاده گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

شهره سلطانی از جمله هنرمندانی است که علاوه بر بازیگری در حوزه نوازندگی سنتور و پیانو نیز فعالیت هایی داشته است. او در هنرستان موسیقی ردیف های سازی سنتور را نزد استاد مینا افتاده و پیانو را نزد بصیری و استاد سرکیسیان و بعدها در دانشگاه سنتور را نزد استاد مسعود شناسا، پرویز مشکاتیان و پیانو را نزد استاد سریر ادامه داد.

فرهاد فخرالدینی، فریدون شهبازیان، زنده یاد مصطفی کمال پورتراب، نادرمرتضی پور، الهامیان و ریاحی پور از جمله هنرمندانی هستند که سلطانی تاکنون در حضور آنها به فراگیری موسیقی پرداخته است.

کنسرت گروه موسیقی دات ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.